close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Insurance Europe: Ποια κανάλια διανομής κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
29/3/2021 - 08:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Insurance Europe: Ποια κανάλια διανομής κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά;

Nextdeal newsroom, 29/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στατιστικά στοιχεία για τα κανάλια διανομής παρέχει μεταξύ άλλων η Insurance Europe στην έρευνα "European Insurance in Figures".

Οι ασφάλειες πωλούνται είτε απευθείας από ασφαλιστές είτε μέσω διαφόρων καναλιών διανομής, τα πιο συνηθισμένα από τα οποία είναι οι μεσίτες, οι πράκτορες και το bancassurance. Η δημοτικότητα κάθε καναλιού ποικίλλει ανάλογα με την αγορά και τον τύπο του ασφαλιστικού προϊόντος. Σύμφωνα με την Insurance Europe, αυτή η ποικιλία καναλιών, η οποία επιτρέπει στους ασφαλιστές να προσαρμοστούν στις διαφορετικές κουλτούρες, ανάγκες και προτιμήσεις σε μεμονωμένες αγορές, είναι προς το συμφέρον των καταναλωτών.

Ασφαλίσεις ζωής: Το bancassurance είναι το βασικό κανάλι διανομής ασφαλειών ζωής στην Ευρώπη

Μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών ασφάλισης ζωής, τα περισσότερα προϊόντα πωλήθηκαν κυρίως μέσω bancassurance στην Ιταλία (το 75% των ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων του 2018  - το τελευταίο έτος για το οποίο υπάρχει διαθέσιμη ανάλυση), την Ισπανία (64,9%) και τη Γαλλία (65%), ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο τα περισσότερα προϊόντα ζωής πωλήθηκαν από μεσίτες (71%). Άλλες ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες κυριάρχησε το bancassurance ήταν η Μάλτα (82,1%), η Τουρκία (79,7%) και η Πορτογαλία (80%). Οι πράκτορες ήταν το κύριο κανάλι διανομής στο Λουξεμβούργο (42,5%) και τη Γερμανία (46,9%). Στην Ελλάδα το βασικό κανάλι διανομής ήταν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (περίπου 55%) ενώ ακολουθούν το bancassurance (περίπου 45%) και οι απευθείας πωλήσεις (περίπου 10%).


* Οι αριθμοί αφορούν μόνο για νέες εργασίες

Γενικές ασφαλίσεις: Οι πράκτορες και οι μεσίτες είναι το βασικό κανάλι διανομής γενικών ασφαλειών στην Ευρώπη

Στις μεγάλες και μικρές αγορές, οι γενικές ασφάλειες διανέμονται κυρίως μέσω πρακτόρων και μεσιτών. Οι πράκτορες κυριαρχούν στην Ιταλία (75,3%), στην Πολωνία (65%), στην Τουρκία (59,6%) και στη Γερμανία (57,7%). Εν τω μεταξύ, οι μεσίτες κυριαρχούν στη Βουλγαρία (67%), στο Βέλγιο (61,2%) και στο Ηνωμένο Βασίλειο (51%). Αντίθετα, στην Κροατία κυριάρχησαν οι απευθείας πωλήσεις (57,7%), όπως και στη Φινλανδία (54,3%).

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Οι εξελίξεις στη διανομή

Η πρόοδος που έχει σημειωθεί στη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων οφείλεται στις μεταβολές των αναγκών και προτιμήσεων των καταναλωτών, καθώς και στις κανονιστικές και τεχνολογικές εξελίξεις.

Ειδικότερα, η πρόσφατη νομοθεσία της ΕΕ -IDD και PRIIP's- ενδέχεται να έχει αντίκτυπο στις υπάρχουσες δομές διανομής, όπως και οι κανονιστικές εξελίξεις σε μεμονωμένες χώρες της ΕΕ.

Επιπλέον, οι τεχνολογικές εξελίξεις μεταβάλλουν σημαντικά τις προσδοκίες των καταναλωτών όσον αφορά την ασφάλιση και θα έχουν αντίκτυπο στη δομή της αγοράς. Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν την καινοτομία στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες: θέλουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους και την πρόσθετη ευκολία να έρχονται σε επαφή με τους ασφαλιστές τους όποτε, όπου και με όποιον τρόπο θέλουν.

Ομοίως, το ψηφιακό περιβάλλον επιτρέπει τόσο στις εγκατεστημένες εταιρίες όσο και στις insurtech start-up εταιρίες να φέρνουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά πολύ πιο γρήγορα και να ανταποκρίνονται καλύτερα στις αναδυόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Τα εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας, όπως τα κοινωνικά μέσα, κάνουν την επιλογή ή την αγορά ασφάλισης πιο αποτελεσματική. Η σχέση καταναλωτών/ασφαλιστών στην ψηφιακή εποχή δεν είναι πλέον μια ετήσια συναλλαγή αλλά μια καθημερινή εμπειρία.

Είναι επίσης σημαντικό το κανονιστικό πλαίσιο της ΕΕ να παραμείνει ευνοϊκό για την καινοτομία και να επιτρέπει στους καταναλωτές, τις εγκατεστημένες εταιρίες και τις start-ups να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιοποίηση. Επομένως, οι κανονισμοί και η εποπτεία θα πρέπει να βασίζονται στις δραστηριότητες, ώστε να διασφαλίζεται ότι οι καταναλωτές προστατεύονται αποτελεσματικά και εξίσου είτε αγοράζουν τα ασφαλιστικά τους προϊόντα από τους εγκατεστημένους ασφαλιστές είτε από τους νεοεισερχόμενους στην αγορά.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά την έρευνα της  Insurance Europe "European Insurance in Figures".

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Insurance Europe
  • στατιστικά στοιχεία
  • κανάλια διανομής
  • ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά
  • ασφαλιστική αγορά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι δαπανούν οι Ευρωπαίοι για ασφάλιση; Πολύ πιο κάτω από τον μέσο όρο η Ελλάδα!
    Nextdeal newsroom, 26/3/2021

    Τι δαπανούν οι Ευρωπαίοι για ασφάλιση; Πολύ πιο κάτω από τον μέσο όρο η Ελλάδα!

  • Οι τρεις μεγαλύτερες πολυεθνικές, AXA, Allianz, Generali ελέγχουν το 20% της ευρωπαϊκής παραγωγής ασφαλίστρων - Ποιες είναι οι 15 μεγαλύτερες ασφαλιστικές;
    Nextdeal newsroom, 26/3/2021

    Οι τρεις μεγαλύτερες πολυεθνικές, AXA, Allianz, Generali ελέγχουν το 20% της ευρωπαϊκής παραγωγής ασφαλίστρων - Ποιες είναι οι 15 μεγαλύτερες ασφαλιστικές;

  • Insurance Europe: Πού κυμάνθηκε η παραγωγή ασφαλίστρων στην Ευρώπη το 2019;

    Insurance Europe: Πού κυμάνθηκε η παραγωγή ασφαλίστρων στην Ευρώπη το 2019;

    Κατά 3,3% μειώθηκε η παραγωγή ασφαλίστρων στην Ευρώπη το 2019 αγγίζοντας τα  1,254 τρισ. ευρώ, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία...
    Nextdeal newsroom, 26/03/2021 - 10:29 26/3/2021
  • Ευρωπαίοι ασφαλιστές: Η ΕΕ πρέπει να αποσαφηνίσει τη σχέση μεταξύ των κανόνων κυβερνοασφάλειας

    Ευρωπαίοι ασφαλιστές: Η ΕΕ πρέπει να αποσαφηνίσει τη σχέση μεταξύ των κανόνων κυβερνοασφάλειας

    Η Insurance Europe δημοσίευσε τις θέσεις της σχετικά με την αναθεώρηση της Οδηγίας για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριακών Συστημάτων...
    Nextdeal newsroom, 23/03/2021 - 13:23 23/3/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!
16:25 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!
  • 14:34 Ydrogios Digital Academy: Η νέα εποχή στην εκπαίδευση των επαγγελματιών της ασφάλισης
  • 13:00 Πατίνια: Νέοι κανόνες για τη χρήση τους στην Αθήνα
  • 12:30 isintaximou.gr: Η πρώτη ανεξάρτητη, αυτοματοποιημένη και ολοκληρωμένη εφαρμογή υπολογισμού κύριας και επικουρικής σύνταξης στην Ελλάδα
  • 12:23 Κωνσταντίνος Κόλλιας (ΟΕΕ): «Ο εσωτερικός ελεγκτής μετατρέπεται σε στρατηγικό εταίρο της διοίκησης»
  • 11:45 Ο Όμιλος Ιατρόπολις περνά στη νέα CyberKnife εποχή!
  • 11:25 Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare Χαράσσουν τη Νέα Εποχή στη Νευρολογία
  • 11:15 Φωκίων Καραβίας (Eurobank) στο 8th Athens Investment Forum: «Η Ελλάδα στην εποχή της παγκόσμιας αναδιάταξης, ευκαιρίες και προκλήσεις στο νέο περιβάλλον»
  • 11:00 Η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου (Υποδιοικήτρια ΤτΕ) στο 6ο ΟΤ FORUM «Η επιχείρηση του μέλλοντος: Μετασχηματισμός και παραγωγή προστιθέμενης αξίας»
  • 10:55 Γιατί αργεί η πολιτική διεύρυνσης της Ε.Ε; Εμπόδια και προοπτικές με φόντο το 2030
  • 10:25 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  • 10:20 Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης - Η φροντίδα απέναντι στο απρόβλεπτο
  • 10:00 Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
  • 09:45 Τράπεζα Κύπρου: Καθαρά κέρδη 353 εκατ. ευρώ στο 9μηνο - Στο 18,4% η απόδοση στα ίδια κεφάλαια
  • 09:40 Επίδομα Θέρμανσης: Νέες οδηγίες της ΑΑΔΕ - Τι πρέπει να προσέξουν διαχειριστές και ένοικοι πολυκατοικιών
  • 09:30 ΕΑΕΕ: Ημέρα Ασφάλισης «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο»
  • 09:20 Τράπεζες: Έβγαλαν καθαρά κέρδη πάνω από 1 δις ευρώ στο 3ο 3μηνο και 2,5 δις στο 9μηνο 2025
  • 09:15 Εύσημα στην Ελλάδα για τη μείωση του χρέους, ο Στουρνάρας και οι αυταπάτες του Αλέξη, σε υψηλά επίπεδα οι ξένες επενδύσεις και οι υψηλές επιδόσεις των τραπεζών
  • 09:10 Optima bank: Ισχυρή ανάπτυξη με αύξηση κερδών στα €123,4 εκατ. στο 9μηνο και νέα διεθνής διάκριση
  • 09:05 Περισσότερα από 130 στελέχη της KPMG έδωσαν το παρών στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με «συνοδοιπόρο» την ΕΛΕΠΑΠ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  3. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  4. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  5. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  6. 7/11 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  7. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube