close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

e-policy: Πλήρως ψηφιοποιημένη η διαδικασία ασφάλισης για τους πελάτες της Generali
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
19/12/2019 - 12:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

e-policy: Πλήρως ψηφιοποιημένη η διαδικασία ασφάλισης για τους πελάτες της Generali

Nextdeal newsroom, 19/12/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Την πλήρη ψηφιοποίηση της διαδικασίας, από την έκδοση προσφοράς μέχρι και την  παράδοση ασφαλιστηρίου, διασφάλισε η Generali, μέσω της νέας “end-to-end” διαδικασίας, e-policy.

H νέα υπηρεσία εισάγει μια "Smart & Simple" λογική, σε μια άλλοτε χρονοβόρο και σύνθετη διαδικασία. Πλέον, ο πελάτης, σε συνεργασία με τον ασφαλιστή του, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει online όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την ασφάλιση του, από την συμπλήρωση της αίτησης, την αποδοχή και υπογραφή εγγράφων και τέλος τη λήψη του ασφαλιστηρίου του, σε ένα ψηφιακό περιβάλλον. 

Η τεχνολογία στην υπηρεσία Συνεργατών και Ασφαλισμένων

Η υπηρεσία e-policy προσφέρει μια σειρά από οφέλη, όπως:

  • εκμηδένιση του χρόνου ανταπόκρισης
  • κατάργηση της γραφειοκρατίας και
  • εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, που διασφαλίζεται μέσω του συνδυασμού ψηφιακών υπηρεσιών που έχει δημιουργήσει η Generali για τους πελάτες και τους Συνεργάτες της.

Παραδοσιακά, η σύναψη της ασφάλισης, απαιτούσε τη φυσική παρουσία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή σε επιμέρους ενδιάμεσα στάδια, δεσμεύοντας παραγωγικό χρόνο εργασίας. Η Generali, προχώρησε στην ψηφιοποίηση του συνόλου των εργασιών που απαιτούνται, από τη συμπλήρωση της αίτησης ασφάλισης, μέχρι την τελική έκδοση και αποστολή του ασφαλιστηρίου στον πελάτη. 

Πώς λειτουργεί;

1. O Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής συμπληρώνει ηλεκτρονικά, σε συνεργασία με τον πελάτη την Αίτηση Ασφάλισης.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

2. Αυτομάτως ο πελάτης λαμβάνει e-mail προκειμένου να πιστοποιήσει και να επιβεβαιώσει τα στοιχεία της αίτησής του. Υπογράφει ηλεκτρονικά την αίτηση, ενώ έχει τη δυνατότητα και να αποθηκεύσει το ψηφιακό αρχείο της. Έτσι, χάρη στην αυτοματοποιημένη υπηρεσία e-sign,  η ταυτοποίηση του χρήστη και η αποδοχή της αίτησης πραγματοποιείται με ένα κλικ! 

3. Άμεσα, ξεκινά η διαδικασία του ψηφιακού Undewriting, δηλαδή των ασφαλιστικών διαδικασιών που απαιτούνται για την έγκριση της αίτησης και την έκδοση του ασφαλιστηρίου. Κι εδώ η Generali καινοτομεί, καθώς δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να υποβάλλει, άμεσα και εύκολα όλα τα απαραίτητα έγγραφα (π.χ. αντίγραφο ταυτότητας, αποτελέσματα εξετάσεων αν απαιτούνται κ.α.), μέσω της ενοποιημένης πλατφόρμας One View. 

4. Στη συνέχεια, εκδίδεται το e-ασφαλιστήριο, το οποίο ο ασφαλιστής μπορεί να στείλει ηλεκτρονικά, μέσω του One View, στον πελάτη.

5. O ασφαλισμένος λαμβάνει, στο προσωπικό mail που έχει δηλώσει το ασφαλιστήριό του, καθώς και τις εκ του νόμου Δηλώσεις Αποδοχής και Προστασίας των Προσωπικών του Δεδομένων, τα οποία υπογράφει ηλεκτρονικά με ένα κλικ, ενώ καταγράφονται η ώρα παραλαβής και τα στοιχεία του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με την πλήρως ψηφιοποιημένη, paperless και προσωποιημένη διαδικασία του e-policy o ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορεί να εκτελεί μια πληθώρα εργασιών χωρίς να απαιτείται η φυσική του παρουσία. Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομείται πολύτιμος παραγωγικός χρόνος, ενώ ο πελάτης απολαμβάνει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης, έχοντας πρόσβαση στα ασφαλιστικά του έγγραφα ανά πάσα στιγμή. 

Επίσης, η παρακολούθηση και η διαχείριση της διαδικασίας πραγματοποιείται εύκολα, από τον Συνεργάτη Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, σε ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον- Οne View. Από εκεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει ειδοποιήσεις και να διαχειρίζεται τη σχέση του με τον ασφαλισμένο, εξυπηρετώντας τον από απόσταση, πολύ πιο άμεσα απ’ ό,τι στο παρελθόν. Μέσω της πλατφόρμας δίνεται επίσης η δυνατότητα αποστολής ειδοποιήσεων για την πληρωμή των ασφαλίστρων, μέσω sms, αλλά και διαφόρων χρηστικών εγγράφων, όπως ο οδηγός ασφάλισης και οι όροι του ασφαλιστηρίου, παρέχοντας ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση.  

Όπως σημειώνει ο Διευθυντής Πωλήσεων της Generali κ. Γιώργος Ζερβουδάκης: «Η Generali, μέσω του e-policy θέτει σε υλοποίηση μια ολοκληρωμένη λύση εξυπηρέτησης του Συνεργάτη της και του Ασφαλισμένου, η οποία τηρεί όλες τις νομικές απαιτήσεις και τις προδιαγραφές ασφάλειας. Με τη νέα αυτή ολοκληρωμένη end-to-end διαδικασία αντικαθίσταται η συχνά χρονοβόρος διαδικασία έκδοσης ασφαλιστηρίου από μία ταχύτατη «seamless» υπηρεσία. Ο ποιοτικός χρόνος του Συνεργάτη μας πολλαπλασιάζεται, ενώ η εμπειρία του ασφαλισμένου αναβαθμίζεται σημαντικά. Συνεχίζουμε να αξιοποιούμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, που δεν είναι άλλο από τους Συνεργάτες μας και δημιουργούμε νέες δυνατότητες ανάπτυξης της αγοράς με ψηφιακές λύσεις, που αναβαθμίζουν το προφίλ τους και εν τέλει καθιστούν την ασφάλιση πιο απτή και άμεση από ποτέ». 

Το e-policy αποτελεί μέρος μιας ενιαίας στρατηγικής και ακολουθεί μια σειρά ψηφιακών έργων, όπως είναι η αναβάθμιση του OneView, η δημιουργία Portal πελατών MyGenerali, η διάθεση διαδραστικών ψηφιακών εργαλείων στους Συνεργάτες, η απλοποίηση των διαδικασιών underwriting και η θέσπιση SLA’s μεταξύ της Generali και των Συνεργατών της. Στόχος του ψηφιακού μετασχηματισμού της Generali είναι να απελευθερώσει τις δυνατότητες ανάπτυξης των Συνεργατών της και να αποτελέσει έναν δια βίου εταίρο - Lifetime Partner  για τους πελάτες της, μέσα από καινοτόμες λύσεις ασφάλισης και προστασίας της ζωής και της περιουσίας τους. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • e-policy
  • ασφάλιση
  • Generali
  • τεχνολογία
  • ψηφιακή υπηρεσία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Generali περήφανη σύμμαχος του Πρωταθλητή Κολύμβησης Ανδρέα Βαζαίου στο δρόμο για το Τόκιο
    Nextdeal newsroom, 9/12/2019

    Η Generali περήφανη σύμμαχος του Πρωταθλητή Κολύμβησης Ανδρέα Βαζαίου στο δρόμο για το Τόκιο

  • Δυναμικό «παρών» στον 37ο Κλασικό Μαραθώνιο από την ομάδα της Generali
    Nextdeal newsroom, 21/11/2019

    Δυναμικό «παρών» στον 37ο Κλασικό Μαραθώνιο από την ομάδα της Generali

  • E-sign, η καινοτόμος υπηρεσία της Generali που αλλάζει τα δεδομένα!

    E-sign, η καινοτόμος υπηρεσία της Generali που αλλάζει τα δεδομένα!

    Σε δύο βήματα η υπογραφή των νέων συμβάσεων της IDD Μία πλήρως ψηφιοποιημένη διαδικασία εξυπηρέτησης συστήνει η Generali στους συνεργάτες της...
    Nextdeal newsroom, 29/10/2019 - 15:00 29/10/2019
  • Υπασφαλισμένος: Γιατί ανοίγουν σαμπάνιες στην Generali;

    Υπασφαλισμένος: Γιατί ανοίγουν σαμπάνιες στην Generali;

    -Απόλυτα ικανοποιημένοι δηλώνουν οι άνθρωποι της διοίκησης της Generali καθώς το τελευταίο διάστημα δέχονται τα θετικά σχόλια από τους συνεργάτες...
    Υπασφαλισμένος, 21/10/2019 - 16:31 21/10/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Αποχαιρετισμός Αναστάσιου Παπαδόπουλου στους συνεργάτες της ERGO - «Συνεχίστε με αγάπη το έργο σας»!
15:52 Αποκλειστικό: Αποχαιρετισμός Αναστάσιου Παπαδόπουλου στους συνεργάτες της ERGO - «Συνεχίστε με αγάπη το έργο σας»!
  • 15:48 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  • 15:20 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  • 13:29 Μεγάλη Έρευνα του Ε.Ε.Θ. για τις προκλήσεις των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
  • 13:18 ΟΑΣΕ: Ζητα να αποσυρθεί ο Νόμος Κεραμέως
  • 13:12 1566: Η νέα γραμμή για όλες τις υπηρεσίες Υγείας παρουσιάζεται στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 13:06 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων πλοίων, πληρωμάτων πλοίων και θαλασσίων μεταφορών
  • 12:59 Κυβερνητική προτεραιότητα η προστασία των ανηλίκων από αλκοόλ και τσιγάρο - 94 συλλήψεις σε δύο μήνες
  • 12:50 ΕΑΕΕ: Στο +3% η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων Ιανουαρίου - Ιουνίου 2025
  • 12:35 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Προληπτικοί έλεγχοι υγείας «Back to school» σε προνομιακές τιμές - Για μια σχολική χρονιά γεμάτη υγεία και ασφάλεια
  • 12:32 Επέκταση ωραρίου λειτουργίας Μετρό και Τραμ σήμερα λόγω συναυλίας
  • 11:43 Η φετινή, κρίσιμη ΔΕΘ και η διαμόρφωση του πολιτικού κλίματος
  • 11:30 ΕΑΕΕ: Η τοποθέτηση της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής αγοράς στην διαβούλευση της επικείμενης στρατηγικής για την Ένωση Δεδομένων (Data Union Strategy)
  • 11:11 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  • 10:15 Bewell - Σύστημα υγείας INTERAMERICAN: Ολοκληρωμένη φροντίδα για εκείνα που μετράνε περισσότερο!
  • 10:00 Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;
  • 09:24 Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
  • 09:14 Ένας ήρωας του έπους του ’40 δεν ξεχάστηκε…
  • 09:09 7o Acheloos Run 2025 στο Νεοχώρι Μεσολογγίου
  • 09:05 Ανθεκτικά τα ελληνικά ομόλογα στο παγκόσμιο sell off, ρήγμα Λευκωσίας-Αθηνών για το έργο-σταθμό GSI, στα «σαλόνια» του FTSE-100 η μετοχή της Metlen, το τζόκερ στηρίζει τα μεγέθη του ΟΠΑΠ, η «Μαύρη Βίβλος» και τα «μαύρα μεσάνυχτα»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  2. 29/8 Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  3. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  4. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  5. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί
  6. 3/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz διαβάστε το «ΝΑΙ» που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  7. 3/9 Νέες εξαγορές - Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube