close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
29/4/2025 - 12:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

Δημήτρης Μπάτρης, 29/4/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά"

Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να πετύχει εξαιρετικά αποτελέσματα σε ποσότητα και ποιότητα προς τους πελάτες του και έχει γίνει ιδιαίτερα αναγνωρίσιμος. Αυτό ισχύει και σε άλλα επαγγέλματα.

Όπως έχουμε συνηθίσει κάθε χρόνο σχεδόν όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες και εταιρείες ασφαλιστικής πρακτόρευσης, ανακηρύσσουν και βραβεύουν τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ως κορυφαίους ή με τίτλους διαφορετικούς από τον κορυφαίο.

Αυτό γίνεται κατανοητό ως εσωτερικό κίνητρο της εταιρίας και εσωτερική άμιλλα αλλά πως μπορεί να το κατανοήσει ο πελάτης που έχει ζαλιστεί να βλέπει τίτλους διακρίσεων στην ίδια εταιρία; Ποιον να επιλέξει; “πρώτος στην εταιρεία”, “πρώτος στο περιφερειακό”, “πρώτος στο κατάστημα πωλήσεων”, και σε αυτό να συμπληρωθεί και των άλλων εταιρειών.

Η αγορά σήμερα έχει σχηματίσει για τον «κορυφαίο» μια εικόνα και επιθυμεί να  υπάρχουν ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά και ικανότητες, ώστε ένας Σύμβουλος πωλήσεων να φέρει αυτόν τον τίτλο. Δίνεται σ’ αυτόν μια προστιθέμενη αξία, διότι αισθάνεται ασφαλής, εφόσον έχει δώσει την καταλληλότερη λύση στο πρόβλημα του πελάτη.

Ας δούμε λοιπόν 10 χαρακτηριστικά και ικανότητες ενός «κορυφαίου» πωλητή:


1. Επικοινωνιακές Δεξιότητες: Ένας κορυφαίος πωλητής, έχει την ικανότητα να επικοινωνεί αποτελεσματικά, να ακούει προσεκτικά και να κατανοεί τις ανάγκες ή τις επιθυμίες των πελατών ώστε να δίνει την καταλληλότερη λύση μέσω των προϊόντων που διαθέτει. Να έχει ακόμη το δικό του website, όπου θα μπορεί ο υποψήφιος ή πελάτης να γνωρίζει για όλη την επαγγελματική καριέρα, την εξειδίκευση του καθώς και τα σχόλια των πελατών του.


2. Γνώση των Προϊόντων: Να έχει γνώση και κατανόηση των προϊόντων σε βάθος, ώστε να τα συστήνει ως λύση των προβλημάτων στις ανάγκες ή επιθυμίες των πελατών του καθώς επίσης και γνώση των προϊόντων του ανταγωνισμού. Έτσι μπορεί να απαντά τις ερωτήσεις και να αντιμετωπίζει αντιρρήσεις με «Αυτοπεποίθηση».


3. Προσαρμοστικότητα: Στην σημερινή εποχή οι συνθήκες της αγοράς όπως και οι προτιμήσεις των πελατών αλλάζουν συνεχώς. Οι πελάτες ενημερώνονται με ταχύτητα για κάθε προϊόν και αλλάζουν γρήγορα οι ανάγκες τους. Είναι απαραίτητη η προσαρμογή στις διάφορες καταστάσεις και τύπους πελατών για την αναγνώριση των ατομικών ή επιχειρηματικών τους αναγκών.


4. Δημιουργία Καλών Σχέσεων: Να είναι ικανός να χτίζει και να διατηρεί ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες, που είναι θεμελιώδες για την εμπιστοσύνη και τη μακροχρόνια συνεργασία. Να μπορεί να επικοινωνεί με όλα τα σύγχρονα μέσα που εξυπηρετούν τον πελάτη, με ταχύτητα, όταν απαιτηθεί. Η εμφάνιση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως επαγγελματίας τον βοηθά στην προσφορά του και στην αναγνωρισιμότητα του από τους πελάτες του.


5. Δεξιότητες Διαπραγμάτευσης: Η ιδανική διαπραγμάτευση έχει στόχο να κερδίζουν και οι δύο, άρα να μπορεί να διαπραγματεύεται με αποτελεσματικότητα για να επιτύχει τις επιθυμητές συμφωνίες διασφαλίζοντας οτι και οι δύο πλευρές είναι ικανοποιημένες.


6. Επίλυση Προβλημάτων: Ο πωλητής θεωρείται λύτης προβλημάτων, διότι όταν εντοπιστεί η ανάγκη ή η επιθυμία του πελάτη, αυτό μετατρέπεται ουσιαστικά σε πρόβλημα διότι έχει λύση. Άρα η δυνατότητα του να αναγνωρίζει και να επιλύει προβλήματα ή να εντοπίζει κινδύνους που μπορούν να προκύψουν εάν δεν δοθεί η προτεινόμενη  από αυτόν λύση στον πελάτη του.


7. Χρήση Τεχνολογίας: Πρέπει να είναι κάτοχος και γνώστης σύγχρονων εργαλείων και τεχνολογιών πωλήσεων, όπως το CRM, να γνωρίζει την εικόνα των προϊόντων των πελατών και σε τι άλλες ανάγκες θα μπορούσε να προσφέρει λύσεις. Η χρήση της Τεχνητής  Νοημοσύνης (AI) μπορεί να του δίνει με ταχύτητα γρήγορες γνώσεις σε πολλούς τομείς και φυσικά παρουσία, στα κοινωνικά δίκτυα.


8. Προσωπική Ανάπτυξη: Πρέπει να καταβάλλει συνεχή προσπάθεια να βελτιώνει τις δεξιότητες του με σκοπό την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό των πελατών του. Ποτέ δεν αφήνει ακάλυπτες ανάγκες του πελάτη διότι κάποιος άλλος θα προλάβει να τις ικανοποιήσει. 


9. Κίνητρα, Στόχοι και Προσωπική Ανάπτυξη: Η κινητοποίησή του προς τους Στόχους, σαφείς και εφικτούς, του δίνει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας. Το κίνητρο για την επιτυχίας του μπορεί να προέρχεται από προσωπικούς στόχους, για εισόδημα και διακρίσεις. Η διαρκής εκπαίδευση στις τάσεις της αγοράς, οι σύγχρονες δεξιότητες πωλήσεων και τα προϊόντα μπορούν να δώσουν πολλά πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού και να τον αναδείξουν σε εξαιρετικό κορυφαίο πωλητή.


10. Πάθος και Ενθουσιασμός: Ένας κορυφαίος πωλητής είναι συνήθως παθιασμένος με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτει και ενθουσιασμένος να βοηθάει τους πελάτες να αποκτήσουν αυτό που αυτοί θα ήθελαν για να αισθάνονται καλύτερα.

 

Αυτά τα χαρακτηριστικά και οι δεξιότητες συνεργάζονται για να δημιουργήσουν έναν κορυφαίο πωλητή που να ξεχωρίζει στην αγορά και να κερδίζει τους ανταγωνιστές του, γιατί πιστεύει ότι η αγορά  ανήκει και σ’ αυτόν.

Αξίζει όπως βλέπουμε να αγωνιστεί με συνεχή ρεαλιστική εκπαίδευση - επιμόρφωση, έχοντας υψηλούς Προσωπικούς Στόχους, Αγάπη για αυτό που προσφέρει ως λύση στα προβλήματα των συνανθρώπων του, Σεβασμό στους ανταγωνιστές και συναδέλφους του και ποτέ ποτέ ποτέ να μην το βάζει κάτω.


Δημήτρης Μπάτρης

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • ασφαλιστής
  • πωλήσεις
  • κορυφαίος πωλητής
  • αγορά

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το ουκρανικό ζήτημα σε κρίσιμη καμπή: Οι μαξιμαλιστικές θέσεις της Μόσχας και η ανοχή των ΗΠΑ
14:22 Το ουκρανικό ζήτημα σε κρίσιμη καμπή: Οι μαξιμαλιστικές θέσεις της Μόσχας και η ανοχή των ΗΠΑ
  • 13:54 Η Grant Thornton στηρίζει το “Schooling for All” για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς
  • 13:45 Audi Q6 Sportback e-tron: Υπερβαίνει κάθε προσδοκία σε ανεση και αυτονομία
  • 13:08 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο "Ανάπτυξης Συμπεριφορικών Προσόντων και Ήπιων Δεξιοτήτων, Soft Skills"
  • 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
  • 11:32 Χρηματιστήριο: Στις 2.027,12 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με άνοδο 0,39%
  • 10:26 Πλαγίως: Δείπνο στα Μάρμαρα του Παρθενώνα
  • 10:23 Η Ελισάβετ Προδρόμου και ο Χρήστος Σωτηρίου Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής του 15ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management
  • 09:45 Η Daès London Market Insurance Brokers στο Brokerslink Global Conference 2025, Μαδρίτη
  • 09:34 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  • 09:23 Το Πανεπιστήμιο Αθηνών τίμησε τη μακρά προσφορά του Ιωάννη Στουρνάρα στην οικονομική επιστήμη και τη δημόσια ζωή!
  • 09:18 Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;
  • 09:14 Ραδιομαραθώνιος 2025 - Μαζί μπορούμε, για όλα τα παιδιά!
  • 09:11 Her Work. Her Voice.: Η πρώτη πανελλαδική έρευνα για την εργασιακή εμπειρία των γυναικών στην Ελλάδα από την Deloitte
  • 09:05 «Δημήτρης Πικιώνης. Αισθητική Τοπογραφία»
  • 09:00 Ο λόφος…«Παπούρα», το mega deal της Coca-Cola HBC, πρωταθλητές στη μείωση χρέους, το ιστορικό ρεκόρ στον τουρισμό και η «χασούρα» των 17 δισ. στο bitcoin
  • 08:45 Η Βουλή τιμά τον Δημήτριο Βικέλα στο Ηράκλειο
  • 21:41 Πέθανε ο Διονύσης Σαββόπουλος
  • 13:25 Affidea: Ηθικό Μάρκετινγκ στον Κλάδο Υγείας - Αναγκαιότητα και Επιλογή
  • 12:23 INTRACOM DEFENSE: Καινοτόμες τεχνολογίες άμυνας στην AUSA 2025
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  3. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  4. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  5. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  6. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  7. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube