Στα καθήκοντα περιλαμβάνονται:
- Παρακολούθηση εκκρεμοτήτων Τμήματος Υποστήριξης Πωλήσεων
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Διοργάνωση συναντήσεων και τήρηση ημερολογίου
- Επαφές με συνεργάτες της Εταιρίας
- Οργάνωση γραφείου – αρχειοθέτηση
- Οργάνωση & υποστήριξη εκδηλώσεων
Προφίλ υποψηφίου:
- Προϋπηρεσία σε ασφαλιστική εταιρεία
- Πτυχίο Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. διοίκησης επιχειρήσεων ή/και σχολής γραμματέων
- Σχετική προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση, θα θεωρηθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
- Εξαιρετική χρήση της ελληνικής γλώσσας και άπταιστη γνώση ορθογραφίας
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Υψηλή ταχύτητα δακτυλογράφησης (τυφλό σύστημα)
- Άριστη γνώση MS Office applications (Word, Excel, Powerpoint)
- Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.
Τα βιογραφικά να αποστέλλονται στο mailto:sales@atlantiki.gr