close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να αποκτήσετε πελάτες με μικρό κόστος!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
14/6/2021 - 08:54
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να αποκτήσετε πελάτες με μικρό κόστος!

Δημήτρης Μπάτρης, 14/6/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένας από τους βασικούς στόχους των πωλητών, είναι η διαδικασία εξεύρεσης πελατών με μικρό κόστος.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να αναγνωρίσετε τα τμήματα της αγοράς που μπορούν να σας προσφέρουν κερδοφόρους πελάτες; Πολλά στελέχη του Marketing χρησιμοποιούν δημογραφικά στοιχεία, δημοσκοπήσεις, συμπεριφορές και ξεχωρίζουν τους μεγάλους και μικρούς πελάτες, χρησιμοποιώντας όλους τους πιθανούς οδηγούς της αγοράς, από σχετικούς με κατηγορίες και κίνητρα αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών, έως εκείνους που αναλύουν μέσους όρους συνηθειών και  ψυχογραφήματα.

Χρησιμοποιώντας όλους τους σχετικούς παράγοντες, μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστές λίστες δεδομένων ανάλογα με τα 10 κριτήρια που θεωρούνται χρήσιμα για αναγνώριση των κερδοφόρων πελατών.

1. Δύναμη λήψης αποφάσεων.

Όσο μεγαλύτερη υπευθυνότητα έχει ο πελάτης στις αγοραστικές του αποφάσεις, τόσο πιο πολύτιμος είναι.

Υπάρχουν δυο κατηγορίες πελατών:

α) οι επαγγελματικοί υποψήφιοι, που γνωρίζουμε ποιος είναι ο υπεύθυνος που χειρίζεται τις προμήθειες αναγκών της επιχείρησης και φυσικά, εάν είναι μικρή η επιχείρηση, ο ίδιος ο επιχειρηματίας.
β) οι προσωπικοί πελάτες, που στο χώρο εργασίας αποφασίζουν αυτοί ενώ στην οικία τους μπορεί η γυναίκα του ή οι γονείς του.

2. Προοπτική πώλησης.

Όσο περισσότερο αγοράζει ο πελάτης ή χρησιμοποιεί από την κατηγορία του προϊόντος ή της υπηρεσίας, τόσο πιο πολύτιμος είναι. Είναι πιο προσιτός να συνεργαστεί και να φανείτε χρήσιμος σε λύση νέας ανάγκης ή επιθυμίας.

3. Προοπτική Αύξησης.

Όσο περισσότερο αυξάνεται μια ομάδα υποψηφίων, τόσο πιο πολύτιμη γίνεται, και σας δίνει δύναμη για σχεδιασμό, προγραμματισμό για δράση.

4. Ισόβια Αξία.

Όσα περισσότερα προϊόντα ή υπηρεσίες αναμένεται να αγοράσει από εσάς ένας πελάτης τόσο πιο πολύτιμος είναι. Αυτό δείχνει την πλήρη μελέτη κάλυψης των αναγκών-επιθυμιών του και δεν επιτρέπεται στον ανταγωνιστή σας να εισέλθει στο χώρο του.

5. Προοπτική Διατήρησης.

Όσο μεγαλύτερη πιθανότητα υπάρχει να είναι οικονομικά καλά ένας πελάτης και κατά συνέπεια να διατηρηθεί στο χρόνο, τόσο πιο πολύτιμος είναι.

Στη διατήρηση επίσης συμβάλλει και ο τρόπος λύσης του προβλήματος, δηλαδή να το αγοράσει και να καταλάβει τι είναι αυτό που έχει αποκτήσει από εσάς, φυσικά και το service συμβάλλει πολύ και κάθε ποτέ γίνεται.

6. Συνηθισμένα κίνητρα.

Όσο μεγαλύτερη ομοιογένεια και προβλεψιμότητα απαιτεί ένας πελάτης, τόσο πιο πολύτιμος είναι.

7. Προοπτική προβλημάτων.

Όσο μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα του πελάτη που θα δοθεί λύση, τόσο πιο πολύτιμος είναι. Όπως ισχύει και με τους γιατρούς. Όσο έμπειρος είναι ο πωλητής, τόσο θέλει πελάτες με μεγάλα προβλήματα για το αντικείμενο του.

8. Ανταπόκριση.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Όσο περισσότερο αντιδρά ένας πελάτης στις προσπάθειες του πωλητή με ρεαλιστικές αντιρρήσεις ή απορίες, τόσο πιο πολύτιμος είναι.

9. Προβολή στα social media και κόστος ενημέρωσης.

Όσο πιο εύκολο και χαμηλό κόστος έχει να προσεγγίσεις έναν πελάτη μέσω των S/M τόσο πιο πολύτιμος είναι.

Σήμερα δίνεται η δυνατότητα να μιλήσετε με τον πελάτη με εικόνα, εσείς στο γραφείο σας και αυτός όπου μπορεί να έχει αντίστοιχο σύστημα και έχετε κερδίσει και οι δυο πολύτιμο χρόνο και έξοδα.

10. Ευκολία εξεύρεσης.

Όσο εύκολα μπορεί να αναγνωριστεί μέσα από βάσεις δεδομένων ένας πελάτης τόσο πιο πολύτιμος είναι. 

Υπάρχει και μια ξεχωριστή λίστα, είναι πολύ σημαντική, και αφορά τους υποψήφιους από τις συστάσεις που σας δίδουν οι ήδη υπάρχοντες πελάτες. Μια πρόσφατη έρευνα που έγινε από τις ασφαλιστικές εταιρίες, εάν οι πελάτες δίδουν συστάσεις το 70% απάντησαν ότι «δεν μας ρώτησε ο ασφαλιστής μας».

Γιατί; Που οφείλεται αυτό;

Δεν γνωρίζουμε πότε και πώς, ζήτω λίγες και καλές συστάσεις από τον ικανοποιημένο ή πιστό μου πελάτη;

Δημιουργήστε την δική σας τράπεζα υποψηφίων πελατών και προσθέστε και άλλες κατηγορίες.

Η ύπαρξη της Τ Υ Π (Τράπεζα υποψηφίων πελατών) είναι σημαντική για τον σχεδιασμό του εβδομαδιαίου και ημερήσιου προγράμματος και συμβάλλει στην επιτυχία του μηνιαίου Στόχου των πωλήσεων.

Δείξε μου τα ραντεβού σου για την δράση  σου, να σου πω πόσο θα πετύχεις τον στόχο!

Σας εύχομαι πάντα μεγάλη Τ Υ Π και γεμάτη για την επιτυχία στις Πωλήσεις.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican

Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 

Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος

Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • εξεύρεση πελατών
  • πελάτες
  • κόστος

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Howden Hellas ανακοινώνει τη νέα προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή
16:10 Η Howden Hellas ανακοινώνει τη νέα προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή
  • 15:55 IOBE: Παρουσίαση έργου για την Κλιματική Αλλαγή και την Ελληνική Οικονομία
  • 15:36 Θάνος Πετραλιάς: Τα οφέλη από την πρόωρη αποπληρωμή του δημόσιου χρέους
  • 15:30 Αυξήθηκαν στα 78,2 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια που έχουν περάσει στους Servicers
  • 14:33 Κομισιόν-ΟΠΕΚΕΠΕ: Πρόστιμο 415 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για κακοδιαχείριση αγροτικών ενισχύσεων την περίοδο 2016-2023
  • 14:18 Affidea: Νέο Υπερσύγχρονο Διαγνωστικό Κέντρο στη Γλυφάδα
  • 13:42 Κυριάκος Πιερρακάκης: Αναπτυξιακή ευκαιρία για την Ελλάδα η αξιοποίηση της «ασημένιας οικονομίας»
  • 13:28 Η Κ2 αναζητεί συνεργάτη με εμπειρία στην BlueByte
  • 13:14 Ισραήλ-Παλαιστίνιοι: Πυρά ισραηλινών αρμάτων μάχης σκότωσαν 51 ανθρώπους οι οποίοι περίμεναν φορτηγά που μεταφέρουν βοήθεια στη Γάζα
  • 13:10 ΗΠΑ - δασμοί: Η ΕΕ δεν προτείνει μια δίκαιη συμφωνία και η Ιαπωνία είναι "σκληρή", δήλωσε ο πρόεδρος Τραμπ
  • 13:00 Aon: Η έκθεση "Global Cyber Risk Report 2025" αποκαλύπτει ότι περιστατικά φήμης μπορούν να μειώσουν την αξία των μετόχων κατά 27%
  • 12:34 Ανάλυση Εθνικής Τράπεζας: Η διεθνής αβεβαιότητα αναμετράται με τις αντοχές του ελληνικού επιχειρείν
  • 11:37 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο €28,80 - Η κορυφαία ιταλική επενδυτική τράπεζα εκτιμά ότι η μετοχή έχει περιθώριο ανόδου 45%
  • 11:00 Takeda: Επί 244 χρόνια δίνει ελπίδα και ποιότητα ζωής σε εκατομμύρια ασθενείς παγκοσμίως!
  • 10:50 Υποχρεωτικότητα: Crash test για τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:35 Μελέτη AON: Tα τρία επίπεδα συνταξιοδοτικής επάρκειας στην Κύπρο
  • 10:15 Η αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων στο γεύμα της Εθνικής Τράπεζας με την αντιπροσωπεία του πανεπιστημίου του Yale που επισκέφθηκε την Ελλάδα
  • 10:08 Φορολογικές δηλώσεις: Πώς να αποφύγετε τον φόρο για ανείσπρακτα ενοίκια
  • 10:00 Διακοπές: Ποια είναι τα δικαιώματα μας όταν «κλείνουμε» κάποιο κατάλυμα
  • 09:35 Επιστροφή ενοικίου: Θα χρειαστούν περίπου 5 εκατ. τροποποιητικές δηλώσεις καταγγέλλουν οι λογιστές
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  7. 11/6 Παγκόσμια Μελέτη για το AI: Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κερδίζουν ακόμα από την Τεχνητή Νοημοσύνη

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 4 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 7 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 7 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading