Γιώργος Μούζος, 8/12/2023 - 08:51 facebook twitter linkedin Με ποιο τρόπο η νέα Mercedes CLE Coupe προσφέρει περισσότερη ασφάλεια; Γιώργος Μούζος, 8/12/2023 facebook twitter linkedin Η εντυπωσιακή Mercedes CLE πέρα από τη δυναμική εμφάνιση, διαθέτει και πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης για μεγαλύτερη ασφάλεια. Ιδιαίτερη μνεία χρίζει το σύστημα εφίστασης προσοχής ATTENTION ASSIST, που μειώνει σημαντικά τα ατυχήματα. Η Mercedes-Benz συνεχίζει τη μακριά της παράδοσή στα ονειρεμένα σπορ, κομψά αυτοκίνητα με μια νέα, ανεξάρτητη σειρά. Η νέα CLE Coupe αξιοποιεί σχεδιαστικές και τεχνολογικές καινοτομίες της C-Class και της E-Class. Με εκφραστική σχεδίαση, πολυτελή εξοπλισμό ανέσεων για μέγιστη εξατομίκευση και σπορ οδηγικές επιδόσεις, το νέο δίθυρο μοντέλο ακολουθεί τη δική του πορεία. Συστήματα που σώζουν ζωές και περιουσίες Πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, μερικά εκ των οποίων έχουν εξελιχθεί ακόμη περισσότερο, προσφέρουν υποστήριξη ανάλογα με τις συνθήκες για μεγαλύτερη ασφάλεια. Ο βασικός εξοπλισμός της CLE Coupe περιλαμβάνει το σύστημα εφίστασης προσοχής ATTENTION ASSIST, την ενεργή υποβοήθηση πέδησης, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, την υποβοήθηση τήρησης ορίων ταχύτητας και το πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας. Υποστηρίζει τον οδηγό προσαρμόζοντας την ταχύτητα όταν τα προπορευόμενα οχήματα κινούνται πιο αργά. Η επιθυμητή απόσταση μπορεί να ρυθμιστεί σε αρκετά στάδια. Η κατάσταση και δραστηριότητα των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης1 εμφανίζονται σε προβολή πλήρους οθόνης στην οθόνη του οδηγού. Άλλα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνονται στα πακέτα εξοπλισμού. Έτσι, το πακέτο Advanced Plus περιλαμβάνει επίσης το σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας και το σύστημα υποβοήθησης τήρησης ορίων ταχύτητας. Το πακέτο premium περιλαμβάνει το πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών και το DIGITAL LIGHT. Εμβληματική σχεδίαση Η νέα CLE Coupe συνδυάζει σπορ, κομψές αναλογίες με τη μοντέρνα σχεδιαστική γραμμή της Mercedes. Το μπροστινό τμήμα με την προοδευτική κλίση προς τα εμπρός και το χαμηλωμένο καπό κινητήρα και η ολοκαίνουργια τρισδιάστατη μάσκα ψυγείου εξασφαλίζουν μια άκρως αθλητική και ταυτόχρονα κομψή εμφάνιση. Στην πλαϊνή όψη, μία χαρακτηριστική ακμή τονίζει το ισχυρό προφίλ. Το μυώδες πίσω τμήμα χαρακτηρίζεται από λείες επιφάνειες, ομαλές μεταβάσεις και πίσω φώτα LED δύο τμημάτων με νέα περιγράμματα και τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα. Με μήκος 4.850 χιλιοστά, πλάτος 1.860 χιλιοστά και ύψος 1.428 χιλιοστά, η νέα δίθυρη coupé είναι σαφώς η μεγαλύτερη στη μεσαία κατηγορία. Σπορ πολυτέλεια στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, την προσοχή προσελκύουν αμέσως η ανεξάρτητη, πλήρως ψηφιακή οθόνη οργάνων 12,3 ιντσών, όπως και η κεντρική οθόνη οδηγού 11,9 ιντσών σε κατακόρυφη διάταξη. Άλλο ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό είναι τα σπορ, ενιαία μπροστινά καθίσματα που αναπτύχθηκαν ειδικά για τη CLE. Σε συνδυασμό με το προαιρετικό ηχοσύστημα 3D surround Burmester®, διαθέτουν δύο ηχεία στο ύψος των προσκέφαλων, δημιουργώντας έτσι μια πολύ ιδιαίτερη και συναρπαστική εμπειρία ήχου με Dolby Atmos καθώς και Χωρικό Ήχο κοντά στα αυτιά των επιβατών. Επιπλέον και για πρώτη φορά στη Mercedes-Benz, τα μπροστινά καθίσματα δεν απασφαλίζουν με μοχλό, αλλά με μία πολύ κομψή θηλιά από δέρμα νάπα, η οποία βρίσκεται πολύ βολικά στον επάνω εξωτερικό άκρο της πλάτης κάθε καθίσματος. Πλούσια γκάμα κινητήρων Το μεγάλο coupe μοντέλο της Mercedes-Benz είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρεις εκδόσεις. Δύο βενζίνης και μία diesel. Εισαγωγική είναι η CLE 200, με βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με απόδοση 204 ίππων και 320 Nm ροπής. Πιο πάνω, με ίδιο καύσιμο, τοποθετείται η έκδοση CLE 300 4MATIC, με τετρακίνηση και απόδοση 258 ίππων και 400 Nm ροπής. Αυτή επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, με την κατανάλωση που ανακοινώνει ο κατασκευαστής να είναι 7,1 λτ./100 χλμ. Την γκάμα ολοκληρώνει η diesel έκδοση CLE 220 d, με 2λιτρο κινητήρα, που αποδίδει 197 ίππους, ολοκληρώνοντας την τυπική επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ., με τη μέση κατανάλωση σ’ αυτή την περίπτωση να περιορίζεται στα 4,7 λτ./100 χλμ. Από 63.600 ευρώ Οι τιμές εκκίνησης της ολοκαίνουριας Mercedes CLE Coupe στη χώρα μας έχουν ως εξής: CLE 200 63.600€ CLE 200 66.050€ CLE 300 69.100€ CLE 450 87.100€ CLE 220d 65.700€ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00