Γιώργος Μούζος, 29/9/2022 - 08:08 facebook twitter linkedin H έγκαιρη οδική βοήθεια αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών σας Γιώργος Μούζος, 29/9/2022 facebook twitter linkedin Η ικανοποίηση των πελατών μιας ασφαλιστικής εταιρείας επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Κι η παροχή της οδικής βοήθειας είναι ένας εξ αυτών. Όσο πιο γρήγορα, με συνέπεια κι αξιοπιστία εξυπηρετείται ένας πελάτης που έχει υποστεί μια βλάβη ή ένα ατύχημα, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να παραμείνει πιστός στην ασφαλιστική εταιρεία που έχει επιλέξει. Ως γνωστόν η οδική βοήθεια είναι η πιο άμεση και κοινή αλληλεπίδρασή μεταξύ της ασφαλιστικής εταιρείας και του ασφαλισμένου. Μπορεί η οδική βοήθεια να αντιπροσωπεύει ένα σχετικά μικρό μέρος των υπηρεσιών μιας ασφαλιστικής εταιρείας (και τις περισσότερες φορές ανατίθεται σε εξωτερικό συνεργάτη της ασφαλιστικής) ωστόσο έχει μεγάλο αντίκτυπο σε ότι αφορά την εμπειρία του πελάτη. Κι αυτό γιατί όταν ένας πελάτης βρεθεί ακινητοποιημένος στην άκρη του δρόμου να αγωνιά πως θα γυρίσει σπίτι του και η οδική βοήθεια να αργεί να φανεί, η οργή του από την ελλιπή εξυπηρέτηση θα στραφεί προς την ασφαλιστική του εταιρεία. Με απλά λόγια, οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής κι η κακή εξυπηρέτηση φέρει χαμηλές βαθμολογίες στους δείκτες εξυπηρέτησης των ασφαλιστικών εταιρειών. Για να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες οδικής βοήθειας το φόρτο εργασίας δίνουν προτεραιότητα στη διεκπεραίωση των κοντινών αιτημάτων, ώστε να ολοκληρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα αιτήματα. Ως γνωστόν οι περισσότερες εταιρείες οδικής βοήθειας, έχουν υπ΄ευθύνη τους μια συγκεκριμένη περιοχή στην οποία κινούνται. Έτσι εάν υπάρχουν πιο κοντινές υποθέσεις, ο πάροχος είναι πιθανό να τις κάνει πρώτα, γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορεί να ολοκληρώσει περισσότερες εργασίες σε μια μέρα και περισσότερος όγκος σημαίνει περισσότερα έσοδα. Το GPS βελτιώνει την υπηρεσία της οδικής βοήθειας Υπάρχει μια τεχνολογική λύση σε αυτό το πρόβλημα και δεν είναι άλλη από την τεχνολογία του GPS. Σε έναν κόσμο όπου το GPS είναι πανταχού παρόν χάρη στα smartphones τα αναλυτικά στοιχεία που δίνει το GPS μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα των εταιρειών οδικής βοήθειας. Κατά αυτόν τον τρόπο οι ασφαλισμένοι που αντιμετωπίζουν κάποια μηχανική βλάβη λαμβάνουν ταχύτερη εξυπηρέτηση κι έτσι οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ευτυχισμένους πελάτες και καλύτερες βαθμολογίες NPS. Φυσικά, η αποστολή τοποθεσίας μέσω GPS δεν θα λύσει πλήρως τα τρέχοντα προβλήματα των υπηρεσιών οδικής βοήθειας, αλλά σίγουρα μπορεί να μετριάσει τις επιπτώσεις τους και να παρέχει ταχύτερους χρόνους απόκρισης. Στοιχείο που όπως προαναφέραμε αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών. Και οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι και πιστοί πελάτες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/07/2025 - 09:00 Καύσωνας & οδήγηση: Ο αόρατος εχθρός πίσω από την αύξηση των τροχαίων
Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 15:25 Αφιέρωμα Leasing: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ως ασφαλιστές - Πώς το leasing έχει μετασχηματίσει τον κλάδο του αυτοκινήτου και πώς αντίστοιχα έχει επηρεάσει την ασφαλιστική αγορά - Συμφέρει να κάνει κάποιος leasing;
Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 09:05 Γερασμένος στόλος οχημάτων: «Ωρολογιακή βόμβα» για τις ασφαλιστικές εταιρείες;
Γιώργος Μούζος, 26/06/2025 - 08:54 Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά
Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή; Το δημοφιλές compact SUV της Audi επιστρέφει με πιο ώριμη σχεδίαση, προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και plug-in hybrid τεχνολογία που αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04
Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων Από τα συμβατικά ασφάλιστρα στην εξατομικευμένη τιμολόγηση βάσει συμπεριφοράς: Πώς η AI μετατρέπει κάθε οδηγό σε μοναδικό προφίλ κινδύνου; Η ασφάλιση... Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05
Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Πώς η αξιοποίηση τηλεματικής τεχνολογίας μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα στις ασφαλίσεις ηλεκτρικών οχημάτων; Η ασφαλιστική βιομηχανία βρίσκεται σε ένα σημαντικό... Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00
BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW; Η νέα BMW M2 CS ανεβάζει τον πήχη σε πολυτέλεια, επιδόσεις και ασφάλεια. Tι πρέπει να γνωρίζετε ως επαγγελματίας ασφαλιστής; Η... Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08
Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης Οι άμεσες μετρήσεις από τη μπαταρία, τη θερμοκρασία και τη συμπεριφορά του οδηγού καθιστούν την πρόληψη ζημιών πρακτικό εργαλείο για... Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00