Nextdeal newsroom, 27/5/2025 - 13:59 facebook twitter linkedin Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): Η Τεχνητή Νοημοσύνη μοχλός μετασχηματισμού και ανάπτυξης στην ασφαλιστική αγορά Nextdeal newsroom, 27/5/2025 facebook twitter linkedin Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Φιλίππα Μιχάλη, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλος, ΝΝ Hellas Τα τελευταία χρόνια, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει αναδειχθεί σε βασικό επιταχυντή μετασχηματισμού πολλών κλάδων, συμπεριλαμβανομένης της ιδιωτικής ασφάλισης. Οι δυνατότητές της είναι εξαιρετικά διευρυμένες και είμαστε μόνο στην αρχή. Έχει τη δύναμη να μεταμορφώσει τον τρόπο λειτουργίας μας μέσω της επεξεργασίας μεγάλων όγκων δεδομένων, παρέχοντας ακριβείς προβλέψεις και εξατομικευμένες λύσεις με πολλαπλά οφέλη, τόσο στην καθημερινότητα των επαγγελματιών του κλάδου όσο και στην εμπειρία του πελάτη. Ο κόσμος αλλάζει γρήγορα και μαζί του οι ανάγκες πελατών, συνεργατών και εργαζομένων. Οι πελάτες ζητούν ευκολία και γρήγορη εξυπηρέτηση, ενώ οι συνεργάτες και οι εργαζόμενοί μας θέλουν να νιώθουν ότι η δουλειά τους είναι αποδοτική και προσφέρει αξία. Έτσι, στην NN έχουμε ενδυναμώσει τη στρατηγική μας, δίνοντας έμφαση στην απλοποίηση των συστημάτων μας και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, έχοντας πάντα στην καρδιά όσων κάνουμε τον ασφαλισμένο. Χρησιμοποιούμε ήδη νέες τεχνολογίες, όπως τα δεδομένα και το ΑΙ, ώστε να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των ασφαλισμένων μας. Για παράδειγμα, εφαρμόζουμε πιλοτικά ΑΙ εργαλείο επεξεργασίας εγγράφων για την αυτοματοποίηση του ελέγχου δικαιολογητικών για την παροχή ασφαλιστικής κάλυψης. Η κα. Φιλίππα Μιχάλη Η στρατηγική μας θέτει στο επίκεντρο την αξιοποίηση των τεχνολογιών και του ΑΙ για την απλοποίηση διαδικασιών μας, καθώς και για μια πιο προσωποποιημένη επικοινωνία με το κοινό μας. Έτσι, θα μπορέσουμε να επαναπροσδιορίσουμε την εμπειρία του ασφαλισμένου, να ενισχύσουμε τη λειτουργική μας αποδοτικότητα και να ενδυναμώσουμε τους εργαζομένους μας. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζουμε πως παραμένουμε ένας ευέλικτος οργανισμός, που μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις τού σήμερα, αλλά κυρίως του μέλλοντος. Επενδύουμε στην εκπαίδευση των δικών μας ανθρώπων, με 9.000 εργαζομένους στον Όμιλο NN να χρησιμοποιούν καθημερινά το ChatGPT και περισσότερους από 1.000 ένα coding assistant. Στη μετάβαση αυτή συμμετέχει και σημαντικό μέρος των εργαζομένων μας στην Ελλάδα, μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα. Μάλιστα, μέσω του NN Digital Hub του Group, μπορούμε πιο εύκολα να διατηρούμε και να μοιραζόμαστε γνώσεις και δεξιότητες μέσα στον οργανισμό, καθώς και να προσελκύουμε νέα ταλέντα από τεχνολογικές ειδικότητες. Εδώ είναι σημαντικό να αναφέρω ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί καταλύτη και για την αλλαγή της εταιρικής οργανωσιακής μας κουλτούρας. Η ενσωμάτωσή της έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές που έχουν ενισχύσει την αποδοτικότητα και την εμπειρία των εργαζομένων μας. Οι εφαρμογές AI είναι διαθέσιμες σε όλους, ανεξαρτήτως θέσης, γεγονός που δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου η καινοτομία δεν περιορίζεται μόνο στα ανώτερα στελέχη, αλλά γίνεται μέρος της καθημερινής εργασίας όλων. Επιπρόσθετα, βελτιώνει την επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων, παρέχοντας εργαλεία που διευκολύνουν την ανταλλαγή γνώσεων και την επίλυση προβλημάτων. Αυτό οδηγεί σε μια πιο συνεκτική και συνεργατική κουλτούρα. Ωστόσο, στην NN αναγνωρίζουμε πως η ταχύτατη ανάπτυξή της φέρνει μαζί και κινδύνους. Για αυτόν τον λόγο, το NN Group έχει αναπτύξει πλαίσιο διακυβέρνησης και ηθικής για όλες τις σχετικές εφαρμογές, τις οποίες δεσμεύεται να χρησιμοποιεί υπεύθυνα και πάντα σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία. Παράλληλα, έχουμε φροντίσει να αναπτύξουμε και τους δικούς μας ηθικούς κανόνες και αρχές. Οι οδηγίες AI της NN περιλαμβάνουν και διασφαλίζουν την ποικιλομορφία, τη δικαιοσύνη, τη λογοδοσία και, πάνω από όλα, την ανθρώπινη εποπτεία, η οποία δεν αντικαθίσταται. Στην NN Hellas θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες, μεταξύ των οποίων είναι και η «ηθική» Τεχνητή Νοημοσύνη, για τη δημιουργία ενός πιο προηγμένου, ασφαλούς και βιώσιμου ασφαλιστικού κλάδου, με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο. Διαβάστε παρακάτω το άρθρο από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560) και σε ηλεκτρονική μορφή σελ. 40-41 (πατήστε κάτω δεξιά για μεγέθυνση) Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 14/4/2025 Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): «Το ζήτημα είναι, πέραν του ότι οι άνθρωποι μελλοντικά θα ζουν περισσότερο, ποια θα είναι η ποιότητα ζωής που θα μπορούν να ζήσουν»
Nextdeal newsroom, 25/4/2025 Ολοκληρωμένες λύσεις για την πρόληψη και τη φροντίδα της υγείας μας από την NN Hellas!
Η NN Hellas πιστοποιείται για το σύστημα της για τη διαχείριση ασφάλειας των πληροφοριών, από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) Την απόδοση πιστοποιητικού στην ΝΝ Hellas, μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα, για τη συμμόρφωσή της με το... Nextdeal newsroom, 24/04/2025 - 16:40 24/4/2025
Στέφανος Ψαράκης: Σήμερα NN Hellas!! Αλλά πριν…Nationale Nederlanden-NN-ING - Τάκης Καραλής...Ένας ξεχωριστός Άνθρωπος…ένας Ηγέτης!! Ιστορία, Αναμνήσεις!! Φωτογραφία: Τάκης Καραλής, Nationale Nederlanden-NN - ING (από το αρχείο του περιοδικού Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 74) Τον Μάρτιο έγινε η ετήσια... Στέφανος Ψαράκης, 15/04/2025 - 10:35 15/4/2025