Γιώργος Μούζος, 28/2/2019 - 13:20 facebook twitter linkedin Κορυφαία διάκριση για τη Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.! Γιώργος Μούζος, 28/2/2019 facebook twitter linkedin H Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., κατέκτησε την πρώτη θέση στην Ευρώπη, στην έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη. Με την κατάκτηση της πρώτης θέσης για το 2018, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη, η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο τη συνεχή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της. Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη επίδοση, ξεπερνά κατά πολύ τους στόχους της Nissan Europe, σε σημείο που τα στελέχη της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, να αναρωτιούνται για το “μυστικό” αυτής της επιτυχίας ! Για τη Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., αυτή η διάκριση είναι το φυσικό αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα του “μυστικού” επισκέπτη (γνωστή και ως Mystery Shopping), θεωρείται παγκοσμίως από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών μιας επιχείρησης. O όμιλος Θεοχαράκη κουβαλά μια πολύ βαριά ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και μετράει σχεδόν 95 χρόνια ζωής. Η Nissan ήταν και είναι η “ναυαρχίδα” του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan. Από τότε, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έχει συνδέσει το όνομά της τόσο με τη Nissan, όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, “χτίζοντας” διαρκώς την σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/12/2025 - 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
Γιώργος Μούζος, 17/12/2025 - 09:00 Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!
Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45 Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία Οι ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου φέρνουν άνεση, λειτουργικότητα και φυσικά ασφάλεια. Ελλοχεύουν όμως και νέους κινδύνους, συχνά αθέατους, για την... Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55
Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή Οι κάμερες στο ταμπλό γίνονται το νέο «μαύρο κουτί» των οχημάτων. Για τον ασφαλιστή φέρνουν ευκαιρίες, όπως επίσης νομικές και... Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50
Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41