close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι χώρες που πραγματοποίησαν τη μεγαλύτερη πρόοδο στην Οδική Ασφάλεια μπορεί να σας εκπλήξουν!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
18/6/2020 - 08:48
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι χώρες που πραγματοποίησαν τη μεγαλύτερη πρόοδο στην Οδική Ασφάλεια μπορεί να σας εκπλήξουν!

Γιώργος Μούζος, 18/6/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα κράτη της Βαλτικής, μαζί με την Ελλάδα και την Πορτογαλία, ήταν οι χώρες με τις καλύτερες επιδόσεις στην ΕΕ, σύμφωνα με νέα Έκθεση σχετικά με την πρόοδο που σημειώθηκε στη μείωση των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα στην Ευρώπη από το 2010, η οποία δημοσιεύθηκε σήμερα από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών (ETSC), ενεργό Mέλος του οποίου είναι το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».

Στην Εσθονία θα απονεμηθεί φέτος το βραβείο Road Safety Performance Index (PIN) σε διαδικτυακή εκδήλωση. Αυτό το κράτος της Βαλτικής έχει τώρα ένα επίπεδο θνησιμότητας στους δρόμους (θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκους) συγκρίσιμο με εκείνο της Ολλανδίας - ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα που αντανακλά την ύπαρξη σημαντικών επενδύσεων και στρατηγικής ηγεσίας για την Οδική Ασφάλεια εδώ και αρκετά χρόνια.

Η νέα ανάλυση δείχνει επίσης ότι δύο από τους παραδοσιακούς ηγέτες της Ευρώπης σχετικά με την Οδική Ασφάλεια, η Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ παραμένουν σχετικά ασφαλείς όσον αφορά στην οδική θνησιμότητα, είχαν περισσότερους θανάτους στους δρόμους το 2019 από ό,τι το 2010. Η Γαλλία, η Σουηδία και η Γερμανία έχουν επίσης παρουσιάσει απογοητευτική πρόοδο τα τελευταία εννέα χρόνια με μόνο μικρές μειώσεις στον αριθμό των θανάτων. Η Βουλγαρία και η Ρουμανία παραμένουν οι χώρες με τις χειρότερες επιδόσεις της Ευρώπης από την άποψη των ανθρώπων που χάνουν τη ζωή τους στους δρόμους και έχουν επίσης σημειώσει μειώσεις κάτω του μέσου όρου τα τελευταία χρόνια.

Η ΕΕ και τα κράτη μέλη της, συμφώνησαν σε έναν στόχο μείωσης των θανάτων στους δρόμους κατά το ήμισυ κατά τη δεκαετία έως το 2020. Με ένα χρόνο να απομένει έως ότου είναι διαθέσιμα τα πλήρη στοιχεία για το 2020, ο στόχος αυτός είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα επιτευχθεί. Αυτό είναι επίσης πιθανό να συμβεί ακόμη κι αν ληφθεί υπόψη η σημαντική μείωση των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα που αναμένεται να σημειωθεί σε αρκετές χώρες τους τελευταίους μήνες ως αποτέλεσμα των περιοριστικών μέτρων κυκλοφορίας και του εγκλεισμού στο σπίτι λόγω της πανδημίας.

Ο Antonio Avenoso, Εκτελεστικός Διευθυντής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών, σχολίασε:
«Ενώ η πρόοδος σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει απογοητευτικά αποτελέσματα τα τελευταία 9 χρόνια, ορισμένες χώρες έχουν κάνει μια ήρεμη επανάσταση στην Οδική Ασφάλεια. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να απονείμουμε φέτος το βραβείο στην Εσθονία για την αξιοσημείωτη πρόοδό της, μετά τη βράβευση της Ιρλανδίας το 2019.
Συνολικά, τα κράτη μέλη της ΕΕ θα πρέπει να επιταχύνουν την επίτευξη των νέων στόχων για το 2030. Ωστόσο, η πρόσφατη ανταπόκριση στην επιδημία του Covid-19 μπορεί να σηματοδοτήσει έναν νέο τρόπο να προχωρήσουμε προς τα εμπρός. Μια σημαντική μετάβαση στις μετακινήσεις μας με το περπάτημα και τη χρήση του ποδηλάτου σε αστικές περιοχές, σε συνδυασμό με αλλαγές υποδομής και χαμηλότερα όρια ταχύτητας, θα μπορούσε να έχει τεράστιο αντίκτυπο στον αριθμό των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών στο δρόμο. Αν όμως, μετά από αυτήν την κρίση, επιστρέψουμε ως συνήθως στην προηγούμενη καθημερινότητα, τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να είναι ακόμη χειρότερα από πριν. Υπάρχουν ήδη προειδοποιητικά σημάδια κινδύνου για τον μεγάλο αριθμό των υπερβάσεων ταχυτήτων που αναφέρθηκαν τη στιγμή που άρχισαν να αίρονται οι περιορισμοί λόγω της πανδημίας, γεγονός που αυξάνει το έργο των υπερβολικά επιφορτισμένων αστυνομικών και των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης.»

Η Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», υπογράμμισε τα εξής:
«Η Ελλάδα έχει σημειώσει αξιοσημείωτη πρόοδο στη μείωση των τροχαίων συμβάντων κατά την τελευταία δεκαετία. Από το 2010 οι θάνατοι στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 44% (από 1.258 το 2010 σε 699 το 2019), και οι σοβαροί τραυματισμοί κατά 63% (από 1.709 το 2010 σε 636 το 2019). Η αναβαθμισμένη υποδομή (με ένα σύγχρονο δίκτυο 2.100 χλμ. αυτοκινητοδρόμων σήμερα), ο νεότερος στόλος οχημάτων, η αυξημένη έκθεση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και οι στοχευμένες εκστρατείες ευαισθητοποίησης έχουν συμβάλει στη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας. Πάνω απ’ όλα, όμως, ο βασικός παράγοντας είναι η επαγρύπνηση της ίδιας της κοινωνίας στο σημαντικό ζήτημα της ασφαλούς συμπεριφοράς στο δρόμο. Το Ι.Ο.ΑΣ «Πάνος Μυλωνάς» έχει έναν καθοριστικό ρόλο στα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά δρώμενα υλοποιώντας εκστρατείες ενημέρωσης & ευαισθητοποίησης σχετικά με την Οδική Ασφάλεια και έχοντας δημιουργήσει πιστοποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα, αναγνωρισμένα διεθνώς, που απευθύνονται σε διαφορετικές ομάδες χρηστών του δρόμου και διαφορετικές ηλικίες. Ταυτόχρονα συσπειρώνει Οργανισμούς και φορείς του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, μεγιστοποιώντας έτσι το θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία, γιατί για εμάς στο Ινστιτούτο, κανένας θάνατος στο δρόμο δεν είναι αποδεκτός.»

Η Οδική Ασφάλεια στην ΕΕ αναμένεται να βελτιωθεί την επόμενη δεκαετία χάρη στη νέα νομοθεσία σχετικά με τα ελάχιστα πρότυπα ασφάλειας των οχημάτων και των υποδομών που συμφωνήθηκαν την περσινή χρονιά. Πολλά, όμως, θα εξαρτηθούν από τα λεπτομερή τεχνικά στοιχεία που θα περιλαμβάνονται στους νέους νόμους, οι οποίοι βρίσκονται σε εξέλιξη. Το ETSC ανησυχεί ιδιαίτερα για τις απαιτήσεις για την τεχνολογία Intelligent Speed Assistance (ISA) για νέα οχήματα και τα πρότυπα «άμεσης όρασης» (για τη βελτίωση της ορατότητας των οδηγών γύρω από το όχημά τους) στα νέα βαρέα οχήματα, τα οποία και τα δύο κινδυνεύουν να αποδυναμωθούν μετά τις πιέσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Μπορείτε να βρείτε τη συνολική έκθεση εδώ.

Ποσοστιαία αλλαγή στους θανάτους στους δρόμους μεταξύ 2010 και 2019.
* Εθνικές προσωρινές εκτιμήσεις που χρησιμοποιήθηκαν για το 2019, καθώς τα τελικά στοιχεία για το 2019 δεν είναι ακόμη διαθέσιμα κατά τη στιγμή της εκτύπωσης.
** Τα δεδομένα του Ηνωμένου Βασιλείου για το 2019 είναι το προσωρινό σύνολο για τη Μεγάλη Βρετανία για το έτος που λήγει τον Ιούνιο του 2019, σε συνδυασμό με το σύνολο για τη Βόρεια Ιρλανδία για το ημερολογιακό έτος 2019.

Οδική θνησιμότητα (τροχαίοι θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκους) το 2019 (με σύγκριση της θνησιμότητας του 2010).
* Εθνικές προσωρινές εκτιμήσεις που χρησιμοποιήθηκαν για το 2019, καθώς τα τελικά στοιχεία για το 2019 δεν είναι ακόμη διαθέσιμα κατά τη στιγμή της εκτύπωσης.
** Τα δεδομένα του Ηνωμένου Βασιλείου για το 2019 είναι το προσωρινό σύνολο για τη Μεγάλη Βρετανία για το έτος που λήγει τον Ιούνιο του 2019, σε συνδυασμό με το σύνολο για τη Βόρεια Ιρλανδία για το ημερολογιακό έτος 2019.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ΙΟΑΣ
  • ETSC
  • έκθεση
  • χώρες
  • οδική ασφάλεια
  • τροχαία ατυχήματα
  • θάνατοι
  • οδική θνησιμότητα

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!
    Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41

    Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

  • Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;
    Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40

    Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;

  • ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
    Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47

    ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

  • Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!
    Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09

    Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!

  • Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο!

    Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο!

    Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση...
    Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50
  • Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας!

    Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας!

    Γιατί η κατάσταση και η τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στην πρόληψη ατυχημάτων και στη μείωση των ασφαλιστικών...
    Γιώργος Μούζος, 10/11/2025 - 08:45
  • Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας

    Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας

    Η καθημερινή διαδρομή που κρύβει τον μεγαλύτερο κίνδυνο. Τι αποκαλύπτουν τα νέα δεδομένα και πώς αλλάζει το παιχνίδι για τους...
    Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43
  • Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

    Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

    Το «κλείδωμα παιδιού» στις πίσω πόρτες δεν είναι λεπτομέρεια. Είναι φρένο σε ατυχήματα που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με...
    Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40
  • Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους

    Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους

    Όταν ένα «αστεράκι» 2 εκατοστών μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά το κυριότερο την αξιοπιστία σας ως ασφαλιστές. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι...
    Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50
  • Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;

    Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;

    Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από...
    Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συλλογος Εργαζομένων ERGO: Ιστορικός - Φιλοσοφικός Περίπατος με θέμα «Ιστορία της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας στο δημόσιο χώρο της Αρχαίας Αθήνας»
16:25 Συλλογος Εργαζομένων ERGO: Ιστορικός - Φιλοσοφικός Περίπατος με θέμα «Ιστορία της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας στο δημόσιο χώρο της Αρχαίας Αθήνας»
  • 16:18 Πρώτη επιτυχημένη επέμβαση στην Ελλάδα αλλαγής χρώματος οφθαλμών
  • 16:12 Το σήμερα και το αύριο των ακινήτων στο 3rd Athens Property Conference 2025
  • 16:08 ΤτΕ: Δείκτες τιμών οικιστικών ακινήτων - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 16:03 Ν. Κεραμέως για Τσίπρα: Σοκαριστική η ελαφρότητα με την οποία περιγράφει γεγονότα που πήγαν να ρίξουν τη χώρα στα βράχια
  • 16:01 Έρευνα Global Workforce of the Future του Ομίλου Adecco: Ευκαιρία ή πρόκληση-τι πιστεύουν οι εργαζόμενοι για την τεχνητή νοημοσύνη;
  • 15:56 100 χρόνια Ε.Ε.Α.: Μία γιορτή αντάξια της ιστορίας του, παρουσία πολιτικών αρχηγών, δεκάδων βουλευτών, εκπροσώπων φορέων και πλήθος κόσμου
  • 15:52 ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 2026: Τεχνητή Νοημοσύνη - Ευκαιρίες και κίνδυνοι - Η επόμενη μέρα για τον Τύπο - 3ο Ετήσιο Συνέδριο της ΕΙΗΕΑ
  • 15:05 Eurobank: Επενδυτικές στρατηγικές στο πλάνο συνταξιοδότησης
  • 15:00 DAÈS: “Prelude” Ασφάλιση Κατά Παντός Κινδύνου Μουσικών Οργάνων
  • 14:20 Η ΕΑΕΕ και η UNSAR πραγματοποίησαν ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη στη Ρουμανία
  • 14:12 Η "KARAVIAS & ASSOCIATES" ανέλαβε την ασφάλιση αστικής ευθύνης τριών τουριστικών λιμένων
  • 13:49 Deloitte: Παρά την αυξανόμενη επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη, οι αποδόσεις παραμένουν δύσκολο να μετρηθούν
  • 13:45 IWG: Το Μέλλον της Εργασίας το 2026 - Σε Πρώτο Πλάνο Τεχνολογία, Ταλέντο και Εμπιστοσύνη
  • 12:58 Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πιστοποιείται ως Great Place to Work® για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά
  • 12:54 Ρωσο-ουκρανικό: Οι κρίσιμες διαπραγματεύσεις, η αναζήτηση της χρυσής τομής και το αβέβαιο μέλλον
  • 11:55 CEO Initiative 2025: Από τη σύγκλιση μεγάλων προκλήσεων, στη δημιουργία νέων ευκαιριών
  • 11:40 Άδωνις Γεωργιάδης στο CEO Initiative 2025: «Η Ευρώπη μένει πίσω στην Τεχνητή Νοημοσύνη» (Βίντεο)
  • 11:33 Νίκη Κεραμέως στο CEO Initiative 2025: Στρατηγική προσέγγιση για επαναπατρισμό ταλέντων και μείωση γραφειοκρατίας
  • 11:14 Πλαγίως: ΤΟ βιβλίο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  3. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden
  4. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  5. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
  6. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  7. 21/11 Hoolie Pet Insurance: Αλλάζει τους κανόνες στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube