close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Η Εξέλιξη της Πώλησης από την Πρακτική στη Συμβουλευτική μέθοδο
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
1/3/2021 - 10:47
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Εξέλιξη της Πώλησης από την Πρακτική στη Συμβουλευτική μέθοδο

Δημήτρης Μπάτρης, 1/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

1. «Η εποχή της έλλειψης επιλογής»

Παρουσιάζετε ένα προϊόν. « Έχω ένα εξαιρετικό...» και περιγράφετε το προϊόν ή την υπηρεσία. «Πιστεύω αυτό είναι για εσάς. Το θέλετε;»

Εάν το θέλει, ξεκινά η παρουσίαση του προϊόντος (πολύ περιληπτικά) και ο τρόπος απόκτησης και πληρωμής.

2. «Η εποχή των προϊοντικών χαρακτηριστικών»

Τονίζονται τα σημαντικά χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας ώστε να εντυπωσιάσετε τον πελάτη, αποφεύγονται οι λεπτομέρειες και τα ψιλά γράμματα. Τονίζετε ότι αυτό είναι το «ιδανικό» για τον πελάτη διότι ταιριάζει πολύ σ' αυτόν. Ο περισσότερος χρόνος της διάρκειας του ραντεβού, προσφέρεται στα χαρακτηριστικά του προϊόντος.

3. «Η εποχή των Αναγκών»

Η προσπάθεια του πωλητή να εντοπίσει τις ανάγκες του πελάτη, έστω και με τη βοήθεια εντύπου στο οποίο καταγράφονται, βάσει των απαιτήσεων της εταιρίας του ή της εποπτικής αρχής, ή εφαρμόζοντας ερωτήσεις. Όταν εντοπιστούν οι ανάγκες τότε προτείνει την λύση με το προϊόν που γνωρίζει. Το προϊόν εμφανίζεται ότι έχει σχεδιαστεί για την κάλυψη της συγκεκριμένης ανάγκης. Ο χρόνος του ραντεβού είναι περισσότερος στον εντοπισμό των αναγκών του πελάτη και την άμεση λύση με το προτεινόμενο προϊόν.

4. «Η εποχή του Συμβούλου»

Οι συνεχείς εξελισσόμενες καταναλωτικές συνήθειες, οι ραγδαία μεταβαλλόμενες τεχνολογίες και η γνώση της ψυχολογίας του καταναλωτή, εναρμονισμένη με την εξέλιξη της επιστήμης των πωλήσεων, επέβαλαν την αλλαγή της πρακτικής των αναγκών, στην εποχή του «Συμβούλου».

Είναι μια μέθοδος πώλησης κατά την οποία ο πωλητής επενδύει χρόνο με τον πελάτη, ώστε να καταλάβει το πρόβλημα του και ύστερα αφού το μελετήσει να προτείνει μια λύση συγκεκριμένη και στοχευόμενη σε αυτό το πρόβλημα.

Διαφέρει από την παραδοσιακή πώληση στο ότι δεν επικεντρώνεται στην πώληση ενός συγκεκριμένου προϊόντος, αλλά στην εύρεση μιας διαχρονικής λύσης και της υποστήριξης σε ένα πρόβλημα που απαιτεί λύση, καθώς και τις συνέπειες της μη λύσης αυτού.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Αυτή η μέθοδος, που προσδιορίζεται από τη στενή συνεργασία με τον πελάτη, συμβάλει στην εύρεση της καταλληλότερης λύσης στο «πρόβλημά του» και οικοδομεί σχέση εμπιστοσύνης. Δεν επιτρέπεται η επαγγελματική κάρτα να γράφει Σύμβουλος και η τακτική της πώλησης να μην είναι αντάξια του τίτλου.

Είναι εύκολη αυτή η τακτική Συμβουλευτικής Πώλησης; Όχι! Επιτυγχάνεται όμως με αρκετή εκπαίδευση και επιμόρφωση, με πειθαρχία και στήριξη αυτής της μεθόδου από   την κουλτούρα της εταιρίας ή της επιθυμίας του ιδίου για αλλαγή.

Σε μια έρευνα, σχετική με τη μέθοδο που ακολουθούσε ένα δίκτυο πωλητών σε μια εταιρία τα αποτελέσματα ήταν:

  • οι νέοι με Χαρακτηριστικά και Ανάγκες,
  • οι παλαιότεροι με Ανάγκες και Συμβούλου και
  • ορισμένοι, ανάλογα με τον στόχο των πωλήσεων και το ποσοστό της επιτυχίας του στόχου «Παίζει».

Άρα η καλή και ευχάριστη διαδικασία πώλησης κατά την οποία ο πελάτης θα αγοράσει, θα διατηρήσει το προϊόν και θα σας προτείνει σε νέους πελάτες, είναι σήμερα μια. Εκείνη του Συμβούλου.

Στον άνθρωπο, αρέσει να αγοράζει, ΟΧΙ να του πουλούν!

Οι πωλητές που ακολουθούν την μέθοδο αυτή έχουν ημερήσιο πρόγραμμα με προγραμματισμένα ραντεβού και γνωρίζουν καλά τη διαδικασία των ερωτήσεων.

Ερωτήσεις που αφορούν στα αισθήματα του υποψηφίου πελάτη για τις υπηρεσίες που παρέχονται ήδη, ώστε να αναφέρει τα θετικά η και τα αρνητικά στοιχεία της έως τώρα συνεργασίας του με άλλον.

Ανοικτές ερωτήσεις είναι αποτελεσματικές, καθώς αποκαλύπτουν τις επιθυμίες του πελάτη, έτσι αποφεύγονται οι κλειστές ερωτήσεις που είναι περισσότερο πιεστικές.

Με τις ερωτήσεις κερδίζουμε το ενδιαφέρον, την εκτίμηση και το σεβασμό των   πελατών.

Οι άνθρωποι ενδιαφέρονται μόνο όταν μοιράζονται κάτι και με κάποιον που επιδεικνύει πραγματικό ενδιαφέρον να τους ακούσει.

Αντιλαμβανόμενος πως του δίνετε την αμέριστη προσοχή σας και του κάνετε σχετικές ερωτήσεις, αισθάνεται ότι υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον προς το πρόσωπό του και ότι έχετε καταλάβει το πρόβλημα του, ώστε να του δώσετε λύση.

Όποιος του δίνει τη λύση που αναζητά, τον κάνει να αισθάνεται υπέροχα!


Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • ασφαλιστές
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • συμβουλευτική πώληση
  • πρακτική μέθοδος
  • συμβουλευτική μέθοδος

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα διαχειριστική επιτροπή στο Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης - Πρόεδρος παραμένει ο Τάσσος Παγώνης
14:35 Νέα διαχειριστική επιτροπή στο Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης - Πρόεδρος παραμένει ο Τάσσος Παγώνης
  • 14:30 Kavita Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για επενδύσεις στον κλάδο των βιοεπιστημών
  • 14:00 Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών
  • 13:53 Σπύρος Σαπουνάς: Η καινοτομία της ιατρικής τεχνολογίας στην πρόληψη και διαχείριση του σακχαρώδoυς διαβήτη!
  • 13:21 “Your Community Matters” Week 2025: Κάθε χρόνο, οι εργαζόμενοι της ΝΝ Hellas αποδεικνύουν τη δέσμευσή τους να κάνουν τη φροντίδα για τον συνάνθρωπο, πράξη
  • 13:11 Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!
  • 12:48 Καιρός: Καύσωνας και ακραίες θερμοκρασίες σε τμήματα της χώρας έως το Σάββατο
  • 12:26 Δραματική αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων κατά παρόχων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 12:08 Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;
  • 11:50 Βρυξέλλες: Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, η γεμάτη ατζέντα και η ανησυχία για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:45 Alpha Bank: Οι επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία από μία παρατεταμένη σύγκρουση Ισραήλ - Ιράν
  • 10:45 Martjin Ham (Interamerican): Η τεχνολογία αποκτά αξία όταν ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική
  • 10:25 Εθνική Τράπεζα: Tο Πρόγραμμα NBG Business Seeds έκλεισε 15 χρόνια στήριξης και επιβράβευσης των καινοτόμων επιχειρήσεων
  • 10:05 Τράπεζα Πειραιώς: Χρηματοδοτεί το πρώτο δεξαμενόπλοιο τύπου LR2 στον κόσμο που αξιοποιεί αιολική ενέργεια
  • 10:00 Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς
  • 09:37 Ενίσχυση του ΕΟΠΥΥ με 42 εκατ. ευρώ για πληρωμές διαγνωστικών κέντρων, φαρμακείων και διανομές Φαρμάκων Υψηλού Κόστους
  • 09:28 Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση!
  • 09:25 Όλοι μαζί μπορούμε να σώσουμε ότι απέμεινε…
  • 09:15 Με πρώτο θέμα τις ιδιωτικές δαπάνες υγείας και αφιέρωμα στο leasing και ασφαλιστικές εταιρείες κυκλοφορεί το Nextdeal
  • 09:00 Η «μαύρη» οικονομία και τα…χαμένα 41 δισ. γιατί δεν θέλουν το ψηφιακό πελατολόγιο, στα…όρια η πρόκληση από το τουρκολιβυκό μνημόνιο, ο στόχος της ΔΕΗ για κέρδη 800 εκατ. ευρώ και η διεθνής διάκριση της Titan από το Time
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  4. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube