Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 facebook twitter linkedin Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη; Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 facebook twitter linkedin Αναντίρρητα, το πιο βασικό κριτήριο για τον δυνητικό πελάτη, προκειμένου ν΄ ασφαλιστεί είναι η εμπιστοσύνη. Οι πελάτες αγοράζουν ασφάλιση με βάση την πεποίθηση ότι οι Ασφαλιστές θα υλοποιήσουν τη δέσμευσή τους να εξοφλήσουν τις αποζημιώσεις έγκαιρα και πως θα τηρήσουν τις μακροπρόθεσμες υποσχέσεις των συνταξιοδοτικών προϊόντων. Ένας από τους τρόπους διατήρησης και ενίσχυσης της εμπιστοσύνης, είναι να εργάζεται πάνω σε αυτό ο Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής είναι ο θεματοφύλακας αυτής της εμπιστοσύνης. Άλλωστε εμπιστοσύνη πρακτικά σημαίνει διατήρηση του συμβολαίου. Δείτε μια λίστα με μικρές κινήσεις που θα βοηθήσουν σε αυτό το έργο: Στείλτε μια απλοποιημένη περιγραφή των καλύψεων που ήδη έχει και δείξτε πως αυτές απαντούν στις ασφαλιστικές του ανάγκες. Στείλτε πληροφορίες για το συνταξιοδοτικό κενό και την επιρροή που έχει η κλιματική αλλαγή στην περιουσία. Δώστε τα στοιχεία φερεγγυότητας της εταιρίας στην οποία έχει συμβόλαια. Δείξτε τη μεγάλη εικόνα, σε σχέση με το συμβόλαιο που έχει. Πχ αν έχει πρόγραμμα υγείας, δείξτε την τιμή που χρεώνει το ιδιωτικό νοσοκομείο για την αντίστοιχη θέση, το μέσο κόστος νοσηλείας και το κόστος ενός check up. Με αυτόν το τρόπο θα ενισχύσετε τη διαφάνεια, δίνοντας του μια αίσθηση ελέγχου, θα επιβεβαιώσετε το γεγονός ότι πήρε καλή απόφαση ασφαλίζοντας τον εαυτό του, την οικογένεια και τα περιουσιακά του στοιχεία και θα θίξετε τα μείζονα προβλήματα ώστε να ανοίξετε το ενδεχόμενο να προσθέσει καλύψεις. Ο επαναπροσανατολισμός στην εμπιστοσύνη θα δώσει σταθερότητα στο χαρτοφυλάκιο σας και θα αυξήσει τις πωλήσεις σας, οπότε πραγματικά αξίζει τον χρόνο σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06