Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 facebook twitter linkedin Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη; Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 facebook twitter linkedin Αναντίρρητα, το πιο βασικό κριτήριο για τον δυνητικό πελάτη, προκειμένου ν΄ ασφαλιστεί είναι η εμπιστοσύνη. Οι πελάτες αγοράζουν ασφάλιση με βάση την πεποίθηση ότι οι Ασφαλιστές θα υλοποιήσουν τη δέσμευσή τους να εξοφλήσουν τις αποζημιώσεις έγκαιρα και πως θα τηρήσουν τις μακροπρόθεσμες υποσχέσεις των συνταξιοδοτικών προϊόντων. Ένας από τους τρόπους διατήρησης και ενίσχυσης της εμπιστοσύνης, είναι να εργάζεται πάνω σε αυτό ο Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής είναι ο θεματοφύλακας αυτής της εμπιστοσύνης. Άλλωστε εμπιστοσύνη πρακτικά σημαίνει διατήρηση του συμβολαίου. Δείτε μια λίστα με μικρές κινήσεις που θα βοηθήσουν σε αυτό το έργο: Στείλτε μια απλοποιημένη περιγραφή των καλύψεων που ήδη έχει και δείξτε πως αυτές απαντούν στις ασφαλιστικές του ανάγκες. Στείλτε πληροφορίες για το συνταξιοδοτικό κενό και την επιρροή που έχει η κλιματική αλλαγή στην περιουσία. Δώστε τα στοιχεία φερεγγυότητας της εταιρίας στην οποία έχει συμβόλαια. Δείξτε τη μεγάλη εικόνα, σε σχέση με το συμβόλαιο που έχει. Πχ αν έχει πρόγραμμα υγείας, δείξτε την τιμή που χρεώνει το ιδιωτικό νοσοκομείο για την αντίστοιχη θέση, το μέσο κόστος νοσηλείας και το κόστος ενός check up. Με αυτόν το τρόπο θα ενισχύσετε τη διαφάνεια, δίνοντας του μια αίσθηση ελέγχου, θα επιβεβαιώσετε το γεγονός ότι πήρε καλή απόφαση ασφαλίζοντας τον εαυτό του, την οικογένεια και τα περιουσιακά του στοιχεία και θα θίξετε τα μείζονα προβλήματα ώστε να ανοίξετε το ενδεχόμενο να προσθέσει καλύψεις. Ο επαναπροσανατολισμός στην εμπιστοσύνη θα δώσει σταθερότητα στο χαρτοφυλάκιο σας και θα αυξήσει τις πωλήσεις σας, οπότε πραγματικά αξίζει τον χρόνο σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30