Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2024 - 08:52 facebook twitter linkedin Ποιος πρέπει να αναλαμβάνει την πρωτοβουλία για την ασφάλιση, μέσα στην οικογένεια; Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2024 facebook twitter linkedin Παραδοσιακά, την πρωτοβουλία για το συνολικό ασφαλιστικό σχεδιασμό, τον αναλάμβανε αυτός που είχε το εισόδημα για να τον πληρώνει. Φυσικά κάθε παλαιός ασφαλιστικός σύμβουλος, είχε ακούσει το «θα ρωτήσω πρώτα τη γυναίκα μου», αλλά αυτό τις περισσότερες φορές αποτελούσε απλά μια αντίρρηση. Στην πράξη οι αποφάσεις μέσα στην οικογένεια, θα πρέπει να λαμβάνονται όπως σε μια επιχείρηση γιατί και η οικογένεια είναι μια οικονομική μονάδα. Ποιος πρέπει λοιπόν να αποφασίζει; Μα αυτός που έχει το οικονομικό ενδιαφέρον. Ας δούμε λοιπόν κάποια πιο συγκεκριμένα νούμερα: Η μέση σύνταξη χηρείας βρίσκεται στα 494€. Το 91,31% των συντάξεων χηρείας χορηγείται σε γυναίκες. Τι μας διδάσκει αυτό το ποσοστό (ανάμεσα σε άλλα); Πως ο κύριος ενδιαφερόμενος για το αν θα αγοράσει κεφάλαια θανάτου, δεν είναι ο ίδιος ο ασφαλισμένος, αλλά ο δικαιούχος του, που έχει οικονομικό ενδιαφέρον. Αυτός, ή μάλλον στη συγκεκριμένη περίπτωση εκείνη, γνωρίζει για το κατά πόσο μπορεί να ζήσει με 500€ το μήνα. Ακόμα και σε ιδιόκτητο σπίτι, με το κόστος της ενέργειας, της διατροφής και των φαρμάκων ν΄ αυξάνεται, τα 500€ δεν είναι σύνταξη, είναι επίδομα. Το καλύτερο λοιπόν είναι ο άνθρωπος που θα θιγεί οικονομικά από τη απώλεια του άλλου, να προτείνει και να πληρώνει (γιατί όχι), για ένα κεφάλαιο που θα υποστηρίξει τη διαβίωση του. Καθώς οι συνθήκες ζωής αλλάζουν, καλό είναι να προετοιμαζόμαστε και να προσαρμοζόμαστε. Δεν ζούμε πια σε εποχές που η ευρύτερη οικογένεια αναλάμβανε να απορροφήσει όλο την αρνητική οικονομική επίδραση από ένα γεγονός. Σήμερα η πρόβλεψη σημαίνει ανάληψη της ευθύνης προς τον εαυτό και προς τους άλλους. Με λίγα λόγια η προνοητικότητα είναι δείγμα ωριμότητας και αυτό θα πρέπει να το τονίζει κάθε ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής σε κάθε έναν δυνητικό πελάτη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 03/12/2024 - 09:14 Δημιουργήστε μια αξέχαστη «τελευταία εντύπωση» της πρώτης συνάντησης!
Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 - 09:02 Μήπως οι πολλές πληροφορίες «πνίγουν» τον πελάτη; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2024 - 08:57 Ποιος είναι ο πιο δύσκολος Δυνητικός πελάτης; Πως μπορούμε να τον χειριστούμε;
Η Επιχειρηματική Ασφάλιση και ο επαγγελματικός πρωταθλητισμός του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή! Η ασφάλιση επιχειρήσεων είναι περίπλοκη και όπως – πολύ σωστά- την περιέγραψε ένας επιχειρηματίας, είναι «ένα σύνθετο έργο». Αν και πολλοί... Λάουρα Σταυρίδου, 25/11/2024 - 09:25
Πως οι Εξειδικευμένες Ασφαλίσεις, μπορούν να αναπτύξουν την καριέρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Ως εξειδικευμένες Ασφαλίσεις (Specialty Lines) θεωρείται η ομάδα ασφαλίσεων η οποία περιλαμβάνει καλύψεις όπως η ασφάλιση θαλάσσιων μεταφορών, οι ασφάλειες... Λάουρα Σταυρίδου, 22/11/2024 - 09:10
Το Ομαδικό γεφυρώνει τις διαφορές με την εργοδότρια εταιρία! Προσφάτως είδαμε στις ειδήσεις, την προσπάθεια ενός οικογενειάρχη του οποίου η σύζυγος ετών 44, έπαθε ανακοπή και πέθανε κατά τη... Λάουρα Σταυρίδου, 20/11/2024 - 10:11
Μήπως ήρθε η ώρα για «Συμβόλαια Συμπερίληψης»; Τελευταίως γίνεται μεγάλη συζήτηση για το πως η τεχνητή νοημοσύνη, μπορεί να βελτιώσει εκτός από άλλα ζητήματα και τη δημιουργία... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2024 - 08:54
Η Φορολογική Απαλλαγή των παιδικών προγραμμάτων και το δίλημμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή Θετική η φορολογική απαλλαγή για τα παιδικά προγράμματα, αλλά φαίνεται πως πρακτικά ίσως μείνει στα αζήτητα. Ο λόγος; Πολλές ασφαλιστικές εταιρίες... Λάουρα Σταυρίδου, 15/11/2024 - 08:50
Ποιος είναι ο ποιο σίγουρος τρόπος να βγάλει χρήματα ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Οι επιτυχημένοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές γνωρίζουν πως η λέξη κλειδί στην επιτυχία τους είναι η εξυπηρέτηση του πελάτη. Αυτό πρακτικά σημαίνει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2024 - 09:14