Λάουρα Σταυρίδου, 30/4/2024 - 12:04 facebook twitter linkedin Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο αυτοκινήτου. Καλύπτεται το κατοικίδιο μας; Λάουρα Σταυρίδου, 30/4/2024 facebook twitter linkedin Καλός καιρός προβλέπεται γενικά γι’ αυτό το Πάσχα και πολλοί συμπολίτες μας ήδη αφήνουν το κλεινόν Άστυ (ένδοξη πόλη) για να περάσουν τις διακοπές στο εξοχικό τους. Όλη η οικογένεια λοιπόν στο αυτοκίνητο και αυτό φυσικά συμπεριλαμβάνει και το αγαπημένο μας κατοικίδιο. Όπως ελέγχουμε το αυτοκίνητο μας πριν ταξιδέψουμε, καλό είναι να ελέγξουμε και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αυτοκινήτου, να θυμηθούμε τις καλύψεις, να σιγουρευτούμε πως έχουμε οδική βοήθεια και πως γνωρίζουμε το τηλέφωνο του Ασφαλιστικού μας Διαμεσολαβητή. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, ίσως ενδιέφερε όσους έχουν κατοικίδιο, να γνωρίζουν πως υπάρχουν ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου που προβλέπουν την κάλυψη τυχόν σωματικών βλαβών του κατοικιδίου από τροχαίο συμβάν. Καλύπτονται δηλαδή οι αμοιβές γιατρών, τα χειρουργικά έξοδα, οι ακτινολογικές εξετάσεις, και τα φάρμακα. Η κάλυψη ισχύει ανεξαρτήτως υπαιτιότητας του οδηγού του οχήματος, αρκεί να τηρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως το να ταξιδεύει στην καμπίνα των επιβατών και να ανήκει στην οικογένεια του λήπτη της ασφάλισης. Κατοικίδια τρίτων συνταξιδευόντων δεν καλύπτονται. Ζητήστε από τον Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή να σας εξηγήσει τη δυνατότητα ασφάλισης του κατοικιδίου σας, μέσα από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αυτοκινήτου. Κλείνοντας να θυμίσουμε σε όσους δεν έχουν κατοικίδιο, ενώ υπάρχουν πολλά στα καταφύγια, πως είναι αποδεδειγμένο πως η συντροφιά τους βοηθάει στην ψυχική υγεία του ανθρώπου και στην κοινωνικοποίηση των παιδιών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03