Nextdeal newsroom, 31/3/2011 - 16:54 facebook twitter linkedin Το ζουμί της παραπλάνησης των καταναλωτών σ’ ένα παράθυρο Nextdeal newsroom, 31/3/2011 facebook twitter linkedin Γράφει ο Ευάγγελος Σπύρου*, Ζητήσαμε από το «πράσινο μήλο» με όμορφο και ευγενικό τρόπο να μη δημοσιεύει πνευματική ιδιοκτησία των δημοσιογράφων του www.nextdeal.gr . Αυτό το απαγορεύει ο νόμος και όσα περί τύπου ισχύουν. Κυρίως δε μπορούμε να αφήνουμε να γίνεται μια παραπλάνηση επειδή τα κείμενα δημοσιεύονται με πονηρή επιλογή κάποιου που κρύβει την ταυτότητά του και τις προθέσεις του, με παραποίηση του νοήματος λόγω αλλαγής φωτογραφίας, χωρίς τον τίτλο του δημοσιογράφου και την υπογραφή του ισοπεδώνοντας όλους και κάνοντας τους ίδιους ανεξαρτήτως κύρους, ιδιότητος, προϊστορίας και ανεγνωρισμένης επαγγελματικής ταυτότητος (ΕΣΗΕΑ, ΕΔΙΠΤ κλπ). Από την άλλη πονηρά απομακρύνει τον αναγνώστη από τα υπόλοιπα κείμενα του www.nextdeal.gr δημοσιεύοντας ένα-δυο από τα 30-50 νέα αποκλειστικά κυρίως δημοσιεύματα της ημέρας και χιλιάδες αποθηκευμένα. Ποιος είναι αυτός που με φασιστικό τρόπο δήθεν χάριν συντομίας ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ κείμενα και κατευθύνει κάποιους στο τι θα διαβάζουν; Ποιους εξυπηρετεί η απόκρυψη; Και ποιος αποκλείει να «πληρώνεται» μεθοδευμένα από κάπου γι’ αυτήν τη δουλειά, στα κρυφά χωρίς φανερή διαφήμιση; Και τι πόνος τον έπιασε γα τέτοιου είδους πονηρή και ελλιπή ενημέρωση; Και ποιος του είπε ότι μπορεί να «προβάλλει» αυτούς που αυτός επιθυμεί; Και ακόμα «πώς κλέβει» ιδρώτα εργαζομένων δημοσιογράφων και υπαλλήλων τύπου; Γνωρίζουμε αρκετά για να ανεχθούμε και άλλο αυτήν την κατάσταση.Οι αναγνώστες είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ό,τι θέλουν, όποιον θέλουν, όπου θέλουν και όποτε το θέλουν. Αλλά και οι δημοσιογράφοι έχουν δικαιώματα και οι εκδότες πολλούς λόγους να ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ αυτούς που υπερβαίνουν τους νόμους, κάτι που θα πράξουμε και με κάθε νόμιμο μέσο.Σύντομα θα ενημερώσουμε ευρύτερα και για όσα συμβαίνουν στον κλαδικό τύπο σε συνεργασία με τα γραφεία τύπου και τις επιπτώσεις της δημοσιογραφίας κλαδικού τύπου στην ανάπτυξη του κλάδου. *Ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών και του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Από το 1989 έως σήμερα εκδίδει το περιοδικό "Ασφαλιστικό ΝΑΙ" και από το 2000 έως σήμερα την εφημερίδα NEXTDEAL. Από το 2007 προΐσταται του www.nextdeal.gr. Παράλληλα δραστηριοποιείται στο χώρο του παιδιού ως ιδιοκτήτης του Νηπιακού Κέντρου "ΜΑΝΤΑΡΙΝΙ" και της εφημερίδας "Παιδικός Σταθμός για Γονείς". Σήμερα είναι μέλος του ΔΣ της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου -ΕΔΙΠΤ (Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων) και μέλος του ΔΣ του Ενιαίου Ταμείου Ασφαλίσεως Προσωπικού-Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης-ΕΤΑΠ-ΜΜΕ. Είναι βασικός πρωτεργάτης στην τηλεοπτική εκπομπή «Ώρα Ασφάλισης» στο Κανάλι 9. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 9/5/2024 Η AEGEAN και η Saudia ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για πτήσεις κοινού κωδικού κατά τη διάρκεια της Arabian Travel Market 2024, στο Ντουμπάι!
Nextdeal newsroom, 2/5/2024 Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί και φέτος το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας!
Πλαγίως: Μόνο το Πάσχα σπάμε αυγά Ευθέως και όχι πλαγίως εύχομαι σε όλους να περάσουν ένα ευχάριστο Πάσχα. Είναι ευκαιρία να σπάσουμε μερικά κόκκινα αυγά, γιατί τα άλλα, (εδώ επανέρχομαι... Πλαγίως, 02/05/2024 - 08:34 2/5/2024
Πλαγίως: Οι μαμάδες και τα ωραία παλικάρια Αυτή η διαφήμιση της Aegean, με την Ελληνίδα μάνα που αρπάζει το πρώτο εισητήριο και πάει στον γιό στο Λονδίνο... Πλαγίως, 26/04/2024 - 09:24 26/4/2024