close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
2/4/2025 - 11:52
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

Δημήτρης Μπάτρης, 2/4/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός και συνεπής απέναντι στους πελάτες του, υποψήφιους και υφιστάμενους, διότι έτσι μπορεί αφού τους αποκτήσει, να τους διατηρήσει καθώς και να τους αυξάνει μέσω συστάσεων. Η απόκτηση και διατήρηση της εμπειρίας είναι όμως εξίσου δύσκολη με τη διατήρηση πελατών. 

Ας αναλύσουμε διάφορους παράγοντες που μπορεί να οδηγήσουν  την απώλειά της:

1. Έλλειψη συνεχόμενης εκπαίδευσης

Η απουσία σύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για κατάρτιση, μπορεί να οδηγήσει σε στασιμότητα και απώλεια σημαντικών δεξιοτήτων.

2. Ανανεωμένες μέθοδοι πώλησης

Αν ο πωλητής δεν είναι ενημερωμένος για τις νέες τεχνολογίες και στρατηγικές πώλησης, ίσως να μη μπορέσει να προσαρμοστεί, με αποτέλεσμα να χάσει την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία του.
Ο εγκλωβισμός στις παλιές συνήθειες, που οδηγεί στο να ασχολείται περισσότερο με το φαίνεσθαι παρά με το είναι, δηλαδή την ουσία.
Ο σημερινός πελάτης είναι πολύ ενημερωμένος και έχει εικόνα της αγοράς διότι έχει επικοινωνία με πολλούς ανθρώπους των πωλήσεων.

3. Απώλεια του επαγγελματικού ενθουσιασμού

Η απογοήτευση ή η επαγγελματική κόπωση μπορεί να προκαλέσουν απώλεια ενδιαφέροντος για πωλήσεις, μειώνοντας την απόδοση και την εμπειρία του. Η μη επιτυχία μεγάλων στόχων χωρίς καλό πρόγραμμα παρακολούθησης μπορεί να ρίξει τον ενθουσιασμό του.

4. Συχνές αλλαγές στην ομάδα

Αν η ομάδα πωλήσεων έχει μικρή διατήρηση ικανών πωλητών με υψηλό ποσοστό αλλαγών, η εμπειρία που αποκτάται μπορεί να μη μεταφερθεί σωστά στους νέους πωλητές με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η συνολική απόδοση της ομάδας και να λείπει η άμιλλα για νέες υψηλές επιτυχίες.

5. Η συμμετοχή σε ομάδα χαμηλών επιδόσεων

Όταν συμμετέχει σε ομάδα που δεν υπάρχει ευγενής άμιλλα με μικρές αποδόσεις και η διοίκηση της ομάδας δεν θέτει υψηλούς στόχους, τότε αισθάνεται την μετριότητα ενώ η αγορά απαιτεί να κατακτήσεις για ένα μεγάλο μέρος της.

6. Εφαρμόζετε παλιές λύσεις σε νέα προβλήματα

Τίποτα δεν ξεπερνά την απογοήτευση ενός ατόμου του οποίου οι «παλιές και δοκιμασμένες στο χρόνο μέθοδοι αποτυγχάνουν».

7. Αναζητάτε την άνεση στην επανάληψη

Αυτοί οι παλιοί καλοί τρόποι απλώς δεν είναι αρκετοί σε μια αγορά στην οποία ο ρυθμός δίνεται από υψηλή τεχνολογία με ΑΙ .

8. Μένετε πάρα πολύ στα επιτεύγματα του παρελθόντος

Δεν είναι ασύνηθες ορισμένοι άνθρωποι να ζουν στο παρελθόν και να χάνουν την επαφή με το παρόν, οπότε να μην συγχρονίζονται με τις ανάγκες του αύριο.

9. Η κακή διαχείριση σχέσεων με πελάτες

Όταν οι σχέσεις με τους πελάτες δεν διατηρούνται ή επιδεινώνονται, μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια εμπειρίας, καθώς οι πελάτες μπορεί να στραφούν σε άλλους συναδέλφους.

Η διατήρηση και ανάπτυξη της εμπειρίας ενός πωλητή απαιτεί συνεχή εκπαίδευση, προσαρμοστικότητα και ενεργή συμμετοχή στις διαδικασίες της πώλησης. Σίγουρα μπορείτε να μάθετε μέσα από κακές εμπειρίες. Αλλά γιατί να τις δημιουργήσετε; Γιατί, ακόμα περισσότερο, να τους επιτρέψετε να συμβούν αν μπορούν να αποτραπούν;

Οι κακές εμπειρίες πρέπει να ξεπερνιούνται, πρέπει να τις αντιμετωπίζετε και να τις χειρίζεστε.


Δημήτρης Μπάτρης

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία...
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΡΟΣΟΧΗ: “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok
10:30 ΠΡΟΣΟΧΗ: “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok
  • 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  • 10:12 ΙΣΑ: Αγανάκτησή για ανυπόστατα δημοσιεύματα περί “εμβολίου για τον στρεπτόκοκκο”
  • 09:59 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  • 09:50 Ημέρα Δημιουργικότητας
  • 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
  • 09:36 Πειραιώς: Πούλησε εξωτερικό δίκτυο ΑΤΜ στην Printec Cash Network
  • 09:30 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας
  • 09:16 Επικεφαλής ΠΟΥ προς Ισραήλ: Είναι αληθινά άδικο να γίνεται το ιατρικό υλικό όπλο
  • 09:11 Ηλίας Προβόπουλος: Οι Καρδιτσιώτες τιμούν τους πεσόντες αεροπόρους τους
  • 09:05 Από τα Τέμπη στη…Γάζα, η άρση μονιμότητας, τα «καμπανάκια» της M.S, η ιστορική ευκαιρία του ευρώ και τα νέα συμβόλαια της Metlen
  • 08:55 Η μεγάλη γιορτή της δημιουργικής φωτογραφίας PHOTOVISION ART 2025, ανοίγει τις πύλες της, σήμερα, Παρασκευή 23 Μαΐου στις 18:00
  • 15:39 ΟΕΝΓΕ: Έντονη αντίδραση των νοσοκομειακών γιατρών για έγγραφο της 4ης ΥΠΕ σχετικά με τα απογευματινά χειρουργεία
  • 15:32 Σπύρος Καπράλος: Καμία θέση για την Τουρκία στην ευρωπαϊκή άμυνα
  • 15:25 Το άγχος στη δουλειά «τρώει» το 70% των εργαζόμενων - «Ζ» και «Millennials» ψάχνουν τον εργασιακό σκοπό
  • 15:17 Ανακοινώθηκε η 48ωρη απεργία στα ταξί: Ποιες ημέρες - Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ
  • 15:03 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  • 14:29 Οι θέσεις και οι προτάσεις του ΟΕΕ για τον νέο αναπτυξιακό νόμο
  • 14:21 Η Alpha Bank και η Visa ανακοινώνουν πολυετή αποκλειστική στρατηγική συνεργασία
  • 14:07 Πως θα προστατεύσουν οι μαθητές τα μάτια τους από το πολύωρο διάβασμα για τις Πανελλαδικές!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  4. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  5. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  6. 20/5 Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
  7. 22/5 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube