close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Λίστα με τα “to do it” σίγουρα έχετε, λίστα όμως με τα “to don΄t do it” έχετε;
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
11/11/2024 - 09:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λίστα με τα “to do it” σίγουρα έχετε, λίστα όμως με τα “to don΄t do it” έχετε;

Κώστας Ακριβόπουλος, 11/11/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training,Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL,NLP,MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA,MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)


6  ενέργειες που δεν πρέπει να κάνετε στη συνάντηση με τον Πελάτη σας!

Ας θυμηθούμε  ότι κάθε βράδυ, εκτός από τη λίστα που ετοιμάζουμε με το τι έχουμε να κάνουμε την επομένη, πρέπει να ετοιμάζουμε και μία ειδική λίστα με το τι δεν πρέπει να κάνουμε και να τα αποφεύγουμε την επομένη, στις συναντήσεις μας με τους υποψήφιους Πελάτες. 

Συγκεκριμένα

Μπορεί να φτιάχνουμε τακτικά μια λίστα υποχρεώσεων (τα “to do it!”) , αλλά πόσο συχνά κάνουμε μια λίστα με πράγματα που δεν πρέπει να κάνουμε (τα “don’t do it”);

Δοκιμάστε και αυτή την τακτική, ως ένα ασυνήθιστο σύστημα, για να ωθήσετε τον εαυτό σας στην υπέρβαση των προσδοκιών.

Εδώ είναι τα 6 σημεία που προτείνουμε, να καταγράψουμε στη λίστα των “Don’t do it” όπως:

1. Μην πιστεύετε ότι θα προσβάλετε τον υποψήφιο αν τον καλέσετε στο τηλέφωνο. Θέλει να ενδιαφέρονται για κείνον. Σηκώστε λοιπόν το τηλέφωνο και καλέστε τον !

2. Μην αφήσετε τον υποψήφιο Πελάτη να ηγηθεί της συνέντευξής σας, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κάνει εκείνος  συνέντευξη σε εσάς. Σε αυτή την περίπτωση φερθείτε με ευαισθησία, δείξτε του/της ότι τον/την  ακούτε, διακόπτετε όμως ευγενικά με ερωτήσεις που επιδέχονται μόνο ΝΑΙ ή ΟΧΙ.

3. Μην κάνετε πάρα πολλές άσχετες ερωτήσεις στη συνέντευξη. Μόνο ερωτήσεις που αφορούν την εργασία του, την οικογένειά του, τους στόχους του και την κατάστασή του, το πρόβλημα που πηγάζει από την κατάστασή του, τις συνέπειες που ακολουθούν το πρόβλημά του και το κέρδος που θα έχει αν θα συνεργαστεί μαζί σας.

4. Μην επιτρέπετε στον εαυτό σας να πιστεύει ότι ο Πελάτης δεν μπορεί ή δεν θέλει ένα ακόμη ασφαλιστικό προϊόν, διαφορετικό από αυτό που ήδη έχει. Από μία έρευνα του ΟΠΑ έχουμε, ότι το 34% των αγοραστών αγοράζουν μετά από εμπειρία άλλων, άλλο ένα 34% αγοράζουν μετά από δική τους εμπειρία, το 19% των πελατών αγοράζει και 2ο προϊόν και ένα 16%  ψάχνουν και ζητούν το προϊόν, όταν δυστυχώς αυτό έχει αποσυρθεί. Άρα συνεχίστε την προσπάθεια, ψάξτε τουλάχιστον αυτό το 16%.

5. Μην πιστεύετε ότι ο Πελάτης δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά το ασφάλιστρο Κάπου υπάρχει το ποσόν που μπορεί. Από 1 ευρώ -10.000 ευρώ κάτι θα βρεθεί για να καλύψει το πρόβλημά του.  Από μελέτες της EY έχουμε ότι το 31% των πελατών θα πλήρωνε επιπλέον ασφάλιστρο για μια ισχυρότερη και πιο φερέγγυα εταιρεία.

6. Μην αποκρύπτετε σχετικές πληροφορίες για το προϊόν, ανεξάρτητα από το πόσο καλές  μπορεί να είναι, για εκείνον. Ο Πελάτης πρέπει να δει και να αισθανθεί με όλες τις αισθήσεις του όλα τα οφέλη από το προϊόν. Πρέπει όμως να γνωρίζει και τις εξαιρέσεις. Μην ξεχνάτε ότι ο Πελάτης μπορεί να ξεχάσει ό,τι του έχετε πει, μπορεί να ξεχάσει ό,τι έχετε κάνει για εκείνον , αλλά ποτέ δεν ξεχνά πως τον κάνατε να αισθανθεί!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ “DON’T DO IT”

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Κώστας Ακριβόπουλος
  • ασφαλιστής
  • εκπαίδευση
  • πελάτης
  • ενέργειες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία - με πράξεις
10:32 Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία - με πράξεις
  • 10:30 Σημαντικά αυξημένη η φορολογική επιβάρυνση των νοικοκυριών φέτος - Πιο δύσκολο το έργο της ασφαλιστικής αγοράς
  • 10:17 AEGEAN: Ανακοίνωση στο επενδυτικό κοινό της τελικής απόδοσης και του επιτοκίου των Ομολογιών της «ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ»
  • 10:10 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ιερά Μονή Παναγίας Κατερινούς - Το Γενέσιον της Θεοτόκου»
  • 09:35 Δημήτρης Λουκόπουλος: Μια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της ελληνικής λαϊκής παράδοσης
  • 09:18 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 09:07 Επιχειρήσεις - Επαγγελματίες: Πώς αλλάζει το τοπίο στις συναλλαγές με την υποχρεωτική εφαρμογή της πλήρους ηλεκτρονικής τιμολόγησης
  • 09:00 Καύσωνας & οδήγηση: Ο αόρατος εχθρός πίσω από την αύξηση των τροχαίων
  • 08:45 Επιθεώρηση Γ. Φουφόπουλου: Με σύνθημα «Όταν Κοιτάς Από Ψηλά» βράβευσε τους καλύτερους παρουσία επιφανών πολιτικών και ανώτατων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς (βίντεο)
  • 16:06 Interamerican: Πέμπτη (3/7) στο Μουσείο Βορρέ στα Sales Awards 2024 βραβεύονται οι πρωταγωνιστές
  • 15:55 Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
  • 15:18 Κ. Χατζηδάκης: Ψήφος εμπιστοσύνης η πρόταση εξαγοράς του Χρηματιστηρίου Αθηνών
  • 14:48 Bristol Myers Squibb: Στρατηγική επίσκεψη στην Ελλάδα για ένα βιώσιμο μοντέλο φαρμακευτικής πολιτικής
  • 13:50 ΗΜΙΘΕΑ: Σε νέους δρόμους η Ρομποτική Χειρουργική στη Βόρεια Ελλάδα
  • 13:30 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: «Η ΓΣΕΕ θέλει να αποσυρθούν όλες οι ευεργετικές διατάξεις για τους εργαζόμενους;»
  • 13:17 Nέος διευθύνων σύμβουλος στην Ημιθέα o Νίκος Παπαδημητρίου
  • 13:11 Ουκρανικό μέτωπο: Η θέληση των αμυνόμενων για αντίσταση και οι στρατηγικές κινήσεις Πούτιν
  • 12:38 Η Κ2 προσφέρει παροχές για πολύτιμα στελέχη
  • 12:27 ΕΑΣΕ: Ενδυναμώνει την παρουσία της και προάγει τον ρόλο της ηγεσίας με ουσιαστική επιρροή
  • 12:12 Ευάγγελος Μυτιληναίος: «Η ενέργεια συνιστά πολιτικό ζήτημα»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/6 Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  2. 27/6 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  3. 26/6 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  4. 1/7 Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
  5. 30/6 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
  6. 27/6 ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ "Υποβολή Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας"
  7. 2/7 Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube