Λάουρα Σταυρίδου, 11/6/2024 - 08:38 facebook twitter linkedin Για ποιους λόγους συλλέγουν Προσωπικά Δεδομένα οι Ασφαλιστικές Εταιρείες και τι δικαιώματα έχουν οι Ασφαλιζόμενοι; Λάουρα Σταυρίδου, 11/6/2024 facebook twitter linkedin Έχετε αναρωτηθεί για ποιους λόγους συλλέγουν προσωπικά δεδομένα οι Ασφαλιστικές επιχειρήσεις; Τα Προσωπικά Δεδομένα που συλλέγουν και επεξεργάζονται οι εταιρείες, είναι τριών κατηγοριών, προσωπικά, χρηματοοικονομικά και δεδομένα προτιμήσεων. Ας δούμε και τους λόγους που οι Εταιρίες συλλέγουν αυτά τα δεδομένα: Στοιχεία επικοινωνίας και επαγγελματική ιδιότητα ώστε να υπάρχει εξυπηρέτηση του συμβολαίου. Επίσημα στοιχεία αναγνώρισης όπως ΑΦΜ, ΔΟΥ, ΑΔΤ, για την καταβολή των ασφαλιστικών αποζημιώσεων. Σε περίπτωση ασφάλισης ζωής και υγείας συλλέγονται στοιχεία για την εκτίμηση της δυνατότητας ν’ ασφαλιστεί ο αιτών. Χρηματοοικονομικά στοιχεία που είναι αναγκαία για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από την ασφαλιστική σύμβαση, αλλά και για τη συμμόρφωση της Εταιρείας σε υποχρεώσεις που απορρέουν από την επιβολή κατασχέσεων εις χείρας τρίτων. Πληροφορίες για την συμμόρφωση με τη νομοθεσία περί καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες για την αποτροπή συναλλαγών με πρόσωπα και οντότητες που περιλαμβάνονται σε δεσμευτικές για την εταιρεία λίστες κυρώσεων. Σε περίπτωση ασφάλισης περιουσίας μπορεί να υπάρχουν και φωτογραφίες του υπό κάλυψη ασφαλιζομένου αντικειμένου. Ορισμένες επιχειρήσεις συλλέγουν και προτιμήσεις για δραστηριότητες μάρκετινγκ, όπως την απευθείας προώθηση προϊόντων παρόμοιων με το ασφαλιστικό προϊόν που έχετε επιλέξει ή την παροχή εκπτώσεων, προσφορών κτλ. όπου έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε ανά πάσα στιγμή στην εν λόγω επεξεργασία των δεδομένων σας. Ως υποκείμενο των προσωπικών δεδομένων μπορείτε να ασκήσετε τα ακόλουθα δικαιώματα, που θα δείτε εδώ συνοπτικά, εφόσον πληρούνται οι σχετικές προϋποθέσεις: Δικαίωμα ενημέρωσης σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων σας. Δικαίωμα διόρθωσης ανακριβών ή ελλιπών προσωπικών σας δεδομένων. Δικαίωμα διαγραφής «δικαίωμα στη λήθη» των προσωπικών σας δεδομένων. Δικαίωμα φορητότητας των δεδομένων σας, δηλαδή να διαβιβαστούν τα δεδομένα σε άλλον Υπεύθυνο επεξεργασίας. Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας, δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία καθώς και το δικαίωμα ανάκλησης της συγκατάθεσής σας οποτεδήποτε (χωρίς να θιγεί η νομιμότητα της επεξεργασίας που βασίσθηκε στη συγκατάθεσή σας πριν από την ανάκλησή της). Επίσης έχετε το δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03