Λάουρα Σταυρίδου, 13/10/2023 - 08:55 facebook twitter linkedin Πελάτης με ναρκισσιστική προσωπικότητα. Και τώρα τι γίνεται; Λάουρα Σταυρίδου, 13/10/2023 facebook twitter linkedin Το να αναγνωρίσετε πως έχετε να κάνετε με έναν ναρκισσιστή δυνητικό πελάτη, είναι τις περισσότερες φορές εύκολο. Έχοντας ιδέα μεγαλείου για τον εαυτό τους αλλά και την εντύπωση ότι υπερέχουν ικανοτήτων και δεξιοτήτων των άλλων ανθρώπων, η άποψη για τον εαυτό τους συνοψίζεται στη φράση: «είμαι ο σπουδαιότερος». Ο ναρκισσισμός ορίζεται ως μια ψυχολογική διαταραχή που πηγάζει από μια βαθιά έλλειψη αυτοεκτίμησης και ανασφάλειας. Που μπορούμε να συναντήσουμε πελάτες με αυτού του είδους την διαταραχή; Θα συναντήσετε ναρκισσιστές ανάμεσα στους πιο επιτυχημένους CEO, χειρουργούς, διασκεδαστές και άλλα άτομα υψηλού προφίλ. Ποιες είναι οι δυσκολίες στην επικοινωνία; Καταρχήν τα ξέρουν όλα και τα κάνουν επίσης όλα καλύτερα από εσάς, ακόμα και αν έχετε χρόνια εμπειρίας στον Ασφαλιστικό κλάδο. Οι ναρκισσιστές πελάτες περιμένουν από εσάς να ικανοποιήσετε κάθε ιδιοτροπία τους, να υιοθετήσετε κάθε στάση και πεποίθηση τους, να λατρεύετε το έδαφος στο οποίο περπατούν και να σας κατηγορούν για οτιδήποτε αποκλίνει από την «προφανώς» πολύ πιο αποτελεσματική/ισχυρή/έξυπνη στρατηγική τους, όσο ανόητη κι αν είναι. Μπορεί να διαφωνεί για τις προϋποθέσεις κάλυψης λέγοντας «Δεν είμαι όλοι οι άλλοι! Είμαι ο Διευθύνων Σύμβουλος, και περιμένω να μου φέρονται ανάλογα!». Τέτοιες παρόμοιες αντιδράσεις μπορεί να είναι συχνές. Μην εμπλακείτε και μην ασχοληθείτε με αυτό με το οποίο δεν μπορείτε να συμφωνήσετε. Η λογομαχία δεν λειτουργεί ποτέ, αλλά ο έπαινος κάνει θαύματα σε αυτές τις περιπτώσεις και προλειαίνει το έδαφος γι’ οτιδήποτε πείτε στη συνέχεια. Με μια απάντηση του τύπου «Το αναγνωρίζω και ο λόγος που μιλάμε μαζί είναι για να χειριστούμε αυτήν την υπόθεση ώστε να συνεχίσετε να είστε ο επιτυχημένος Διευθύνων Σύμβουλος που τόσο προφανώς είστε. Για αυτό πρέπει να…». Να είστε σίγουροι πως δεν μπορείτε να αλλάξετε τον συνομιλητή σας. Ωστόσο γνωρίζοντας τα δυνατά και αδύναμα σημεία του μπορείτε να ελιχθείτε. Οι ναρκισσιστές έχουν λίγη υπομονή αλλά συνήθως αγαπάνε τη δράση. Πείτε του τι πρέπει να γίνει με εξαιρετικά σύντομες φράσεις. Ζητήστε του να σας επιτρέψει να συνεργαστείτε με βοηθούς του, όπως αντικαταστάτες ή την γραμματεία. Τεκμηριώστε και καταγράψτε τα πάντα. Αν κάτι πάει στραβά, θα προσπαθήσει να σας χειριστεί με ενοχές, ρίχνοντας σας όλη την ευθύνη. Να έχετε πάρει υπογραφές για συμφωνία παντού, ακόμα και σε κάτι που κανονικά δεν θα ζητούσατε υπογραφή πχ φτιάξτε μια επισκόπηση των όσων έχετε συμφωνήσει. Πείτε «είμαι μεθοδικός και σχολαστικός και αυτό μπορεί να είναι κουραστικό. δεν θέλω να ακούσω λάθος ούτε μια λέξη. Ευχαριστώ. Εκτιμώ τη βοήθειά σας σε αυτό». Αγνοήστε οποιαδήποτε πρόκληση και επικεντρωθείτε σε λύσεις. Το να αγνοείτε λειτουργεί πολύ καλύτερα από το να διαφωνείτε - εφόσον, φυσικά ο ναρκισσιστής δυνητικός πελάτης, δεν σας προσβάλλει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19 Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14