Λάουρα Σταυρίδου, 2/6/2023 - 13:28 facebook twitter linkedin Που οφείλεται το μεγάλο ασφαλιστικό κενό στην ασφάλιση μικρών επιχειρήσεων; Λάουρα Σταυρίδου, 2/6/2023 facebook twitter linkedin Είναι διαπιστωμένο πως υπάρχει ένα μεγάλο ασφαλιστικό κενό στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ιδιαίτερα για πιο εξειδικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα, όπως τα προγράμματα προστασίας από τη χρήση του διαδικτύου. Καθώς πολλές Ασφαλιστικές Εταιρείες επιθυμούν να αξιοποιήσουν περισσότερο τη μεγάλη αγορά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, μέσα από συνέδρια προσπαθούν να εντοπίσουν τις αιτίες του ασφαλιστικού κενού και να δώσουν τις απαραίτητες λύσεις. Σε έρευνες που έγιναν σχετικά με αυτό θέμα, διαπιστώθηκε ότι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές έχουν αρκετές δυσκολίες στο να σχεδιάσουν μια ολοκληρωμένοι κάλυψη και συγκεκριμένα: Οι μικρές επιχειρήσεις συνήθως έχουν έναν και πολυάσχολο ιδιοκτήτη στον οποίο η πρόσβαση είναι περιορισμένη, κυρίως λόγω χρόνου. Οι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν τους κινδύνους που απειλούν την επιχείρηση και ούτε είναι εξουσιοδοτημένοι να συνάψουν ασφαλιστικές συμφωνίες. Οι ασφαλιστικές ανάγκες είναι πολλές με κυρίαρχη τη κάλυψη της ζωής του ιδιοκτήτη, ώστε οι πιο εξειδικευμένες να έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δεν θέλουν να πιέσουν για περισσότερα συμβόλαια, καθώς βλέπουν και οι ίδιοι πως οι συγκυρίες είναι δύσκολες. Η παρουσίαση πολλών διαφορετικών καλύψεων προκειμένου να καλυφθούν πολλοί τομείς της εταιρείας, δυσκολεύουν τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Οι δύσκολες και περίπλοκες αιτήσεις αποθαρρύνουν τους διαμεσολαβητές και δημιουργούν πολλά ερωτήματα στους πελάτες. Αιτήσεις που ζητούν πολλές και άσχετες πληροφορίες και επιβαρύνουν το χρονικό πλαίσιο της συνάντησης. Καθώς η γραφειοκρατία των αιτήσεων γίνεται ένα συνεχώς αυξανόμενο θέμα, ορισμένες ασφαλιστικές εταιρείες προτείνουν να σχεδιαστούν ερωτήσεις, των οποίων οι απαντήσεις θα επιτρέπουν την κάλυψη από διαφορετικά προϊόντα. Κάτι τέτοιο θα οδηγήσει σε ένα πολυασφαλιστήριο εξειδικευμένων κινδύνων. Συγκεκριμένα, ερωτήσεις που αφορούν στην αστική ευθύνη της διοίκησης μπορεί να περιέχουν πληροφορίες για την ασφάλεια δεδομένων των πελατών στο διαδίκτυο, καθώς και για την κάλυψη του ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Ένας επιτυχημένος συνδυασμός θα βοηθήσει στη μείωση του αριθμού των ερωτήσεων προς τον πελάτη και την αύξηση των προσφορών από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σε μια αγορά που έχει μεγάλη ανάγκη κάλυψης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30