close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Πώς το γυναικείο φύλο και η ισότητα επηρεάζουν τις πωλήσεις;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Μέντωρ Διαμεσολαβητής,
9/3/2023 - 10:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς το γυναικείο φύλο και η ισότητα επηρεάζουν τις πωλήσεις;

Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 9/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Παγκοσμίως στον κλάδο της επικοινωνίας η Ισότητα αποτελεί προτεραιότητα.

Το κοινό είναι προιον των σύγχρονων κοινωνικών συνθηκών κυρίως όταν αντιμετωπίζεται ως συστατικό στοιχείο της δημοκρατίας και διακρίνεται σύμφωνα με τα έμφυλα, γεωγραφικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά του. Το κοινό μελετάται σε σχέση με το Μέσο Επικοινωνίας, την τεχνολογία και το περιεχόμενο του διαφημιστικού μηνύματος.

Η διαφήμιση, η οποία είναι άμεση συνδεδεμένη με τις πωλήσεις, τυγχάνει επίκρισης όταν ενισχύει εθνοτικά, σεξουαλικά και φυλετικά στερότυπα, όταν διασαλεύει τη φυσιολογική λειτουργία της κοινότητας, όταν προβάλλει ανάρμοστη συμπεριφορά και όταν προωθεί αξίες, εικόνες, και στόχους που καταπιέζουν και αντικειμενοποιούν τον ανθρωπισμό της κοινωνίας.

(Οι διαμεσολαβητές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα παραπάνω θέματα όταν συζητούν με υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες)

Για αυτό το λόγο ο Σύνδεσμος Διαφημιζόμενων Ελλάδος σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία σχεδίασε έναν οδηγό για τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη στο marketing και την επικοινωνία. Το κρίσιμο θέμα για τον κλάδο της επικοινωνίας είναι η συνειδητοποίηση ότι το θέμα δεν αφορά μόνο τη φυλή, το φύλο και το τελικό προιον αλλά την ουσιαστική αναγνώριση της σημαντικότητας και της μοναδικότητας του ατόμου.

Ο Ratten υποστήριξε ότι είναι απαραίτητο η επικοινωνία να είναι ουδέτερη ως προς το φύλο καθώς γίνεται επιτακτική η ανάγκη του αντικατοπρισμού ενός μεταβαλλόμενου και ρευστού περιβάλλοντος. Οι Pollay και Gallagher το 1990 υποστήριξαν ότι η αμέλεια των διαφημιστών για τα κοινωνικά πρότυπα και τις σχέσεις αποτρέπει την ανάπτυξη μιας υγιούς κοινωνίας.

Η υγειονομική κρίση κατέστησε επιτακτική την ανάγκη δράσεων για τα ζητήματα ισότητας και διαφορετικότητας καθώς σημειώθηκε δραματική αύξηση ενδοοικογενειακής βίας παγκοσμίως με θύματα χιλιάδες γυναίκες. Παράλληλα δόθηκε προσοχή στη χρήση της γλώσσας για τα άτομα με αναπηρία και στα emails επικοινωνίας καθώς και στην αποφυγή των προκαταλήψεων που διαιωνίζουν τα στερεότυπα.

Η μελέτη Gender Advertisements Erving Goffman το 1979 αναλύει το πως τα αγαθά μεταδίδουν τα νοήματα τους μέσω των δομημένων καταστάσεων που δημιουργούνται απο τα στερεότυπα των φύλων, όπως η στάση των μοντέλων με τρόπο που αντανακλά και ενσχύει τα παραδοσιακά πρότυπα του κοινωνικού ρόλου των δύο φύλων.

Γυναίκες και άντρες ερμηνεύουν διαφορετικά τα διαφημιστικά κείμενα επειδή οι γυναίκες επιθυμούν να βιώνουν τις διαπροσωπικές σχέσεις της διαφημιστικής ιστορίας και συναισθάνονται περισσότερο, ενώ οι άντρες έχουν την τάση να αποκτούν πληροφορίες απο μια ιστορία και να κάνουν κρίσεις εκτίμησης. Επίσης οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες είναι περισσότερο αρνητικές απο τους άντρες σε διαφημίσεις που χρησιμοποιούν στερεότυπα.

ο Lasch υποστηρίζει ότι η προπαγάνδα των φιλελεύθερων αξιών απο τις κοινωνικές υποσχέσεις της διαφήμισης, εκπαιδεύει και απελευθερώνει τις γυναίκες απο την πατριαρχική εξουσία.

(Οι διαμεσολαβητές όταν προωθούν ασφάλιση σε γυναίκες, θα πρέπει να αποφεύγουν στερεότυπες εκφράσεις για το γυναικείο φύλο,συμβάλλοντας πρακτικά στην ισότητα των φύλων και στο δικαίωμα των γυναικών να αποφασίζουν οι ίδιες για την αγορά ατομικού, οικογενειακού, ομαδικού και επαγγελματικού ασφαλιστηρίου)

Στη δεκαετία του 1980 η γυναίκα αναπαραστάθηκε ως υπεργυναίκα σε αρμονία, με επαγγελματική επιτυχία, εισόδημα, άψογη νοικοκυρά, με πανέμορφα και υπάκουα παιδιά και καλλιγραμμο σώμα. Σταδιακά η εικόνα αυτή αντικαταστάθηκε με την εικόνα της γυναίκας συνεργάτη του άντρα στην εργασία και στο σπίτι. Με αυτή την προσέγγιση στη διαφήμιση οι αναπαραστάσεις ισότητας των φύλων αυξήθηκαν.

Ο ρόλος των περιοδικών είναι καθοριστικός για την προσέλκυση γυναικείου κοινού. Σύμφωνα με την AC Nielsen MMS το 2001 τα περιοδικά ξεπέρασαν στο ρυθμό μεταβολής της διαφημιστικής δαπάνης σε σχέση με την τηλεόραση κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες. Η αύξηση των πωλήσεων επηρεάστηκε κατακόρυφα απο γυναίκες που ξεφύλλιζαν περιοδικά.

Μια μελέτη του Miller για τους καταναλωτές του βόρειου Λονδίνου αποκάλυψε ότι μια απο τις κυριότερες ανησυχίες των γυναικών είναι εαν θα εκτιμούσαν οι άλλοι αυτό που θα αγόραζαν ενώ οι περισσότερες γυναίκες ψώνιζαν απο αγάπη.

Η σύγχρονη γυναίκα του 2023, εκτός των άλλων, εστιάζει και στον αυτοσεβασμό και στην αυτονομία της. (δείτε εδώ πως ο αυτοσεβασμός και η αυτονομία επηρεάζουν τις πωλήσεις)

©Μέντωρ Διαμεσολαβητής


Πηγή:

Βιβλίο ''Ανάμεσα σε 4 Οθόνες. Επικοινωνία και Κοινωνία'' του καθηγητή κ. Στυλιανού Παπαθανασόπουλου. Εκδόσεις Καστιανώτη.

Βιβλίο ''Διαφήμιση και Επικοινωνία. Η κατανάλωση στην εποχή των Μέσων Επικοινωνίας. Επικοινωνία και Κοινωνία'' του καθηγητή κ. Στυλιανού Παπαθανασόπουλου. Εκδόσεις Καστανιώτη.

Επιστημονική Δημοσίευση ''Social media's and online user-generated content's role in services advertising''. Dr Stavrianea A & Dr Kavoura A.

Περιοδικό MarketingWeek, Οδηγός διαφορετικότητας απο τον ΣΔΕ, 2020 τεύχος 1596

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ημέρα της Γυναίκας

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι προβλέπεται για οδηγό χωρίς δίπλωμα που προκαλεί σωματικές βλάβες σε τρίτους;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/07/2025 - 08:58

    Τι προβλέπεται για οδηγό χωρίς δίπλωμα που προκαλεί σωματικές βλάβες σε τρίτους;

  • Ποιες παροχές προσφέρει ένα ασφαλιστήριο Οδικής Βοήθειας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 02/07/2025 - 12:05

    Ποιες παροχές προσφέρει ένα ασφαλιστήριο Οδικής Βοήθειας;

  • Αληθινή Ιστορία: Πως θα εργαστεί ένας άντρας 49 ετών με Σκλήρυνση κατά Πλάκας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/06/2025 - 10:26

    Αληθινή Ιστορία: Πως θα εργαστεί ένας άντρας 49 ετών με Σκλήρυνση κατά Πλάκας;

  • Πόσο κοστίζει ένα triplex καρδιάς και τι καλύπτει η ιδιωτική ασφάλιση;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 06/06/2025 - 09:36

    Πόσο κοστίζει ένα triplex καρδιάς και τι καλύπτει η ιδιωτική ασφάλιση;

  • Ποια είναι η συμβολή της ιδιωτικής ασφάλισης στην κοινωνία και την οικονομία;

    Ποια είναι η συμβολή της ιδιωτικής ασφάλισης στην κοινωνία και την οικονομία;

    Σημαντικά στοιχεία για τον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, αντλούνται από την  Ετήσια Έκθεση έτους 2024, της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. H...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 06/06/2025 - 09:18
  • Ποιες περιπτώσεις ορίζουν ως «νοσηλεία» τα ασφαλιστήρια υγείας και ποιες όχι;

    Ποιες περιπτώσεις ορίζουν ως «νοσηλεία» τα ασφαλιστήρια υγείας και ποιες όχι;

    Η βασική παροχή των ασφαλιστηρίων υγείας, είναι η κάλυψη των εξόδων για «νοσηλεία» του ασφαλισμένου σε Ελλάδα και εξωτερικό, λόγω...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 05/06/2025 - 09:25
  • Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;

    Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;

    Σύμφωνα με το νέο Νόμο 5162/2024 ΦΕΚ Α’198/05-12-2024 «Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 05/06/2025 - 09:00
  • Σε ποιες περιπτώσεις τα ασφαλιστήρια παρέχουν στον οδηγό ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο;

    Σε ποιες περιπτώσεις τα ασφαλιστήρια παρέχουν στον οδηγό ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο;

    Εάν ένας οδηγός στερηθεί το όχημά του από απρόοπτο συμβάν, δημιουργούνται προβλήματα μετακίνησης.  Τα ασφαλιστήρια, εκτός των άλλων, προσφέρουν λύση...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 12/05/2025 - 09:28
  • Πως προσδιορίζεται το ασφάλισμα Μόνιμης Μερικής Ανικανότητας για εργασία από ακρωτηριασμό δακτύλων;

    Πως προσδιορίζεται το ασφάλισμα Μόνιμης Μερικής Ανικανότητας για εργασία από ακρωτηριασμό δακτύλων;

    Ατύχημα ορίζεται κάθε τυχαίο γεγονός, που οφείλεται σε αιφνίδια και βίαιη εξωτερική αιτία, ανεξάρτητη από τη θέληση του Ασφαλισμένου και...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/04/2025 - 09:19
  • Πως αποζημιώνουν τα ασφαλιστήρια οχημάτων πυρκαγιά συνεπεία βίαιων ταραχών και ενεργειών;

    Πως αποζημιώνουν τα ασφαλιστήρια οχημάτων πυρκαγιά συνεπεία βίαιων ταραχών και ενεργειών;

    Με αφορμή τις πρόσφατες ταραχές στο κέντρο της Αθήνας. Όλα τα ασφαλιστήρια όλων των εταιρειών αποζημιώνουν τις υλικές ζημιές σε...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/04/2025 - 12:37

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 7 έως 11 Ιουλίου
16:39 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 7 έως 11 Ιουλίου
  • 15:31 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»
  • 15:07 Aon: Η Βρετανική ασφαλιστική αγορά παραμένει αμετάβλητη και φιλική προς τον αγοραστή το 2025
  • 14:30 Κύπελλα και βραβεία ανακύκλωσης
  • 14:12 Πρόταση «ΝΑΙ» για τις εκκαθαρίσεις ασφαλιστικών
  • 13:50 Ο τάφος του Αγίου Ανδρέα Κρήτης στην Ερεσό της Λέσβου
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Το δικαίωμα στην αποτυχία!»
  • 12:40 Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία: Μοχλός Ανάπτυξης και Αυτονομίας σε Εθνικό και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο
  • 12:31 Eurolife FFH: Νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της
  • 12:21 Η σκληρή «γραμμή» της Ρωσίας και η μεγάλη δοκιμασία για τους Ουκρανούς πολίτες
  • 12:12 EUROINS Ελλάδος: Ασημένιος Χορηγός της επιτυχίας του Θέμη Χαλκιά & της Χαλκιάς Racing Team - Εντυπωσιακές διακρίσεις το 2025!
  • 11:25 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  • 11:07 Αποκλειστικό: Στα γενέθλια των 10 χρόνων της η DAT Hellas λανσάρει το καινοτόμο προϊόν... Σίλβι - Τι είναι;
  • 10:45 Το δέκατο τρίτο γράμμα της αλφαβήτου, Ν, που ενισχύει τη «νόηση» όταν εκφέρεται…
  • 10:28 «Οδηγός» για επιτυχημένα Meetings των ασφαλιστών στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 10:10 Εσύ ξέρεις αν το σπίτι σου είναι ασφαλισμένο ή απλά νομίζεις πως είναι;
  • 09:40 Κλάδος Διάφορων χρηματικών απωλειών, απώλειας κερδών και διακοπής εργασιών!
  • 09:33 Lavipharm A.E.: Νέα Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου και Διανομή Μερίσματος μετά από 18 χρόνια
  • 09:20 Το μεγάλο λάθος της Μέρκελ στην ελληνική κρίση, «έπεσαν» και οι 1.900 μονάδες στο Χ.Α, σε ιστορικά υψηλά S&P 500 και Nasdaq, η αλήθεια για το «μπλόκο» της Εθνικής και η «μετανάστευση» Ισραηλινών στην Ελλάδα
  • 08:58 Τι προβλέπεται για οδηγό χωρίς δίπλωμα που προκαλεί σωματικές βλάβες σε τρίτους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 1/7 Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
  2. 3/7 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  3. 30/6 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
  4. 2/7 Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
  5. 2/7 Nέος διευθύνων σύμβουλος στην Ημιθέα o Νίκος Παπαδημητρίου
  6. 4/7 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  7. 3/7 Προσέφυγε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η Εθνική Τράπεζα για την Εθνική Ασφαλιστική

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube