close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πως διαχειριζόμαστε τις αντιρρήσεις στην πώληση;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
28/11/2022 - 11:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πως διαχειριζόμαστε τις αντιρρήσεις στην πώληση;

Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αντιμετώπιση των αντιρρήσεων, απαιτεί τους κατάλληλους χειρισμούς προκειμένου να ολοκληρωθεί η πώληση. Η μέθοδος πώλησης που εφαρμόζεται, συνήθως έχει και τις αναμενόμενες φυσικές αντιρρήσεις. Η όλη διαδικασία περιλαμβάνει ορισμένες φάσεις που στη συνέχεια περιγράφονται.

Το πρώτο βήμα στην υπερνίκηση των αντιρρήσεων είναι, να ακούσεις με όλη σου την προσοχή, τι σου έχει πει ο υποψήφιος πελάτης, διότι συνήθως αντανακλά αυτό που σκέφτεται.
Οι περισσότερα αντιρρήσεις είναι ένας τρόπος παρουσίασης με λόγια, της αίσθησης του φόβου. Η προσπάθεια της έμφασης του φόβου μειώνει την ένταση που προκαλεί, ακόμη και αν οι λέξεις δεν αποκαλύπτουν την αιτία που την προκαλεί. Μια αντίρρηση ξεφουσκώνει μέσα από την διαδικασία μετατροπής της σε λέξεις που βγαίνουν ανεμπόδιστα.

  • Το πρώτο βήμα είναι να ακούμε με προσοχή.

Όταν δεν ακούτε με προσοχή, «συνήθως εκλαμβάνετε την αντίρρηση σας προσωπική επίθεση του άλλου», τότε αντί να ανακαλύψετε το φόβο που προκαλεί την αντίρρηση, μεταφράζετε τις λέξεις του, δημιουργώντας μια ένταση μέσα σας. Έτσι δημιουργείται μια αντεπίθεση με ένταση προς τον άλλον, με μια αντιπαράθεση με τη μορφή ξεσπάσματος νεύρων ή ειρωνείας που συνήθως χάνεται η πώληση.

«Το να ακούς συχνά πείθει πολύ περισσότερο από το να μιλάς».

  • Το δεύτερο βήμα είναι να δείχνουμε ότι τον συμμεριζόμαστε.

Το να συμμερίζεσαι, είναι μια μορφή υποστήριξης. Η γνώση των ανθρωπίνων σχέσεων επιβάλλει να συμμερίζεσαι τα προβλήματα του άλλου, γι’αυτό καλό είναι να χρησιμοποιείς εκφράσεις όπως,
-       Καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι.
-       Δεν με ξαφνιάζει καθόλου το ότι αισθάνεσαι έτσι.
-       Φαίνεται να είσαι απόλυτα πεπεισμένος γι’αυτο.  
Δείχνεις ότι συμμερίζεσαι τα αισθήματα του άλλου, «οι ανθρώπινες σχέσεις δεν βασίζονται σε δεξιότητες και τεχνικές, βασίζονται στο πραγματικό ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο, και αυτή η συμπεριφορά εκπέμπεται».

Συμβουλευτική συμπεριφορά = Σχέση βοήθειας-υποστήριξης.

Σε μια κατάσταση «σχέσης βοήθειας-υποστήριξης» ξεχωρίζουμε τρία βασικά στοιχεία.
1.       Ο Σύμβουλος να είναι ο πραγματικός εαυτός του
2.       Να μπορεί ο Σύμβουλος να αποδεχθεί ότι, ο υποψήφιος πελάτης χρειάζεται βοήθεια, αλλά δεν το γνωρίζει, άρα δικαιολογείται η συμπεριφορά του.
3.       Ο Σύμβουλος να μπορεί να έρθει στην θέση του άλλου. Να καταλαβαίνει πως αισθάνεται και το σημαντικότερο, να καταλάβει ο άλλος ότι συμμερίζεται τα αισθήματα του.
Να δείξεις στον άλλον ότι είσαι άτομο που, με την ώριμη προσωπικότητα σου, δείχνεις ενδιαφέρον, κατανόηση, αποδοχή και συμμετοχή στο πρόβλημα του. Αυτό σημαίνει Ανθρώπινη σχέση.

Η δική σου αυτοπεποίθηση, η δική σου πίστη σ αυτό που προτείνεις, μεταφέρεται και δημιουργεί εμπιστοσύνη στους άλλους.
Ποτέ μην επιτίθεσαι ή διαφωνείς ή συγκρούεσαι με ότι λέει ο υποψήφιος πελάτης. Θυμήσου: «Ο άνθρωπος που πείθεται με το ζόρι, εξακολουθεί να έχει την ίδια γνώμη».

  • Το τρίτο βήμα είναι να αιτιολογούμε.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

 Για να αποδείξεις στον άλλον ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σου είναι η καταλληλότερη λύση στο πρόβλημά του, δεν φτάνει να το δείξεις ότι ικανοποιεί βασικές του ανάγκες. Χρειάζεται να το αιτιολογήσεις ότι παράλληλα ικανοποιούνται και δευτερεύουσες ανάγκες του.
Μια από τις δευτερεύουσες ανάγκες του πρέπει οπωσδήποτε να λάβετε υπόψη, είναι η επιθυμία του αγοραστή να κάνει καλή εντύπωση στους άλλους. «Να πάρει εποικοδομητική κριτική από τους άλλους».  

Για να κάνουμε μια πώληση, πρέπει να δώσουμε δύο μορφές λόγων αγοράς:

  • Λογικά επιχειρήματα που να δικαιολογούν την αγορά στον υποψήφιο πελάτη.
  • Λογικά επιχειρήματα που θα του δίνουν τη δυνατότητα να αιτιολογήσει την αγορά στους άλλους όπως, οικογένεια, φίλοι, συγγενείς και συνάδελφοι στην εργασία τους.

Ένα παράδειγμα, μπορεί ένας επιτυχημένος πωλητής να αγοράσει ένα μεγάλο ακριβό αυτοκίνητο, που έχει σχέση με το «εγώ του».
Είναι ευκολότερο να εξηγήσει στους άλλους το σκεπτικό της αγοράς του, μέσα από την λογική εξήγηση που αφορά την μεγαλύτερη ασφάλεια του.

Οι άνθρωποι πρέπει να νιώσουν μέσα τους την ικανοποίηση ότι η αγορά που έκαναν ήταν σοφή, συνετή, και απόλυτα αιτιολογημένη. Επίσης πρέπει τις περισσότερες φορές, να νιώσουν οτι ικανοποιείται και η ανάγκη να αιτιολογήσουν στους άλλους, με τρόπο που να κερδίσουν με επιτυχία την κριτική των άλλων. Ειδικά εμείς στην χώρα μας έχουμε ψηλά την κριτική προς τους άλλους. Για να το πετύχετε αυτό, χρειάζεται όση βοήθεια μπορείτε να του δώσετε.

Όταν μάθουμε να ακούμε, και να φέρνουμε σε θέση τον άλλον να δεχθεί τις θέσεις μας τι απόψεις μας, θα έχουμε μάθει να εξουδετερώσουμε τον ανώριμο αμυντικό μηχανισμό αντιρρήσεων του άλλου. Θα έχουμε βοηθήσει τον υποψήφιο πελάτη μας να γίνει ξανά φιλικός απέναντι μας, να κατεβάσει τις αμυντικές ασπίδες που ύψωσε για να προφυλαχθεί. Θα έχει έλθει σε θέση να μας ακούει και έχουμε κλίμα μέσα στο οποίο ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να αγοράσει, χωρίς να νιώθει ότι απειλούνται οι ανάγκες του για ασφάλεια, αγάπη και αυτοεκτίμηση.

Οι αντιρρήσεις των υποψηφίων πελατών είναι, ένα μέρος της πώλησης, απαιτείται συμμαχία και όχι πόλεμος σε ένα ειρηνικό περιβάλλον, που εσείς αγωνίζεστε καθημερινά.

Σας εύχομαι καλούς χειρισμούς για την επιτυχία στις πωλήσεις!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 4 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 7 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 7 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading