close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Mercedes λαμβάνει έγκριση για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3! Ένα βήμα ακόμα για έναν κόσμο χωρίς ατυχήματα & ασφαλιστικές αποζημιώσεις!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
13/12/2021 - 09:37
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H Mercedes λαμβάνει έγκριση για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3! Ένα βήμα ακόμα για έναν κόσμο χωρίς ατυχήματα & ασφαλιστικές αποζημιώσεις!

Γιώργος Μούζος, 13/12/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Mercedes-Benz είναι η πρώτη εταιρεία αυτοκινήτου στον κόσμο που πληροί τις αυστηρές νομικές απαιτήσεις της διεθνούς τεχνικής οδηγίας UN-R157 για ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών της Γερμανίας (KBA) χορήγησε την έγκριση του συστήματος βάσει της οδηγίας UN-R157, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για την προσφορά ενός τέτοιου συστήματος διεθνώς, υπό την προϋπόθεση ότι η εκάστοτε εθνική νομοθεσία το επιτρέπει.

Οι πρώτοι πελάτες θα μπορούν να αγοράσουν μια S-Class με DRIVE PILOT το πρώτο εξάμηνο του 2022, που θα τους επιτρέπει να χρησιμοποιούν την υπό όρους αυτοματοποιημένη λειτουργία με ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα σε συνθήκες βαριάς κυκλοφορίας ή συμφόρησης σε συγκεκριμένα, κατάλληλα σημεία των αυτοκινητοδρόμων στη Γερμανία. Ο ειδικός εξοπλισμός DRIVE PILOT αφαιρεί το άγχος από τον οδηγό και του επιτρέπει να εκτελεί δευτερεύουσες δραστηριότητες στην κεντρική οθόνη, όπως ηλεκτρονικές αγορές ή επεξεργασία μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το σύστημα in-car office. Η έγκριση του συστήματος ισχύει επίσης για την EQS.

«Εδώ και πολλά χρόνια, εργαζόμαστε για να υλοποιήσουμε το όραμά μας για αυτοματοποιημένη οδήγηση. Με αυτό το σύστημα που βασίζεται στο LiDAR, έχουμε αναπτύξει μια καινοτόμο τεχνολογία για τα οχήματά μας που προσφέρει στους πελάτες μας μια μοναδική, πολυτελή εμπειρία οδήγησης και τους δίνει αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία: χρόνο. Με την έγκριση των Αρχών, πετύχαμε ακόμα ένα ορόσημο: είμαστε ο πρώτος κατασκευαστής που έθεσε την υπό προϋποθέσεις αυτοματοποιημένη οδήγηση στα οχήματα παραγωγής στη Γερμανία» λέει ο Markus Schäfer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG, Επικεφαλής Τεχνολογίας & Υπεύθυνος για την Ανάπτυξη και την Αγορά. «Με αυτό το ορόσημο, αποδεικνύουμε για ακόμη μια φορά το πρωτοποριακό μας έργο στην αυτόνομη οδήγηση και δίνουμε το έναυσμα για τη νέα εποχή. Για πρώτη φορά στα 136 χρόνια ιστορίας της αυτοκίνησης, το όχημα αναλαμβάνει τη δυναμική οδήγηση, υπό ορισμένες συνθήκες. Παράλληλα, χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η Γερμανία παραμένει πρωτοπόρος όσον αφορά στην αυτόνομη οδήγηση δίνοντας αυτήν την έγκριση».

Η τεχνική οδηγία, με την οποία μπορεί να πιστοποιηθεί ένα τέτοιο σύστημα, τέθηκε σε ισχύ στις αρχές του 2021. Με την ψήφιση του νόμου για την οδική κυκλοφορία (StVG) για συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 το 2017, η Γερμανία ήταν η πρώτη χώρα που δημιούργησε νομική βάση για την προβλεπόμενη χρήση αυτών των συστημάτων.

Η Mercedes-Benz προσφέρει αρχικά το DRIVE PILOT σε 13.191 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων στη Γερμανία. Εκτεταμένες δοκιμές για αυτό το σύστημα βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη και σε άλλες χώρες, όπως π.χ. στις ΗΠΑ και την Κίνα. Μόλις υπάρξει ένα εθνικό νομικό πλαίσιο για την υπό προϋποθέσεις αυτόνομη οδήγηση και σε άλλες χώρες, η τεχνολογία αυτή θα εφαρμοστεί σταδιακά κι εκεί.

Το DRIVE PILOT μπορεί να αντιμετωπίσει απρόβλεπτες καταστάσεις κυκλοφορίας

Σε συγκεκριμένα τμήματα αυτοκινητοδρόμων και όπου υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση, το DRIVE PILOT μπορεί να αναλάβει την οδήγηση, αρχικά μέχρι τη νόμιμα επιτρεπόμενη ταχύτητα των 60 χλμ./ώρα. Τα χειριστήρια που απαιτούνται για αυτό βρίσκονται στη στεφάνη του τιμονιού, αριστερά και δεξιά πάνω από τις εσοχές για τον αντίχειρα. Όταν ο οδηγός ενεργοποιεί το DRIVE PILOT, το σύστημα ελέγχει την ταχύτητα και την απόσταση και καθοδηγεί το όχημα εντός της λωρίδας του. Αντίστοιχα, λαμβάνονται υπόψη το προφίλ της διαδρομής, τα διάφορα συμβάντα και τα σήματα κυκλοφορίας. Το σύστημα αντιδρά επίσης σε απρόβλεπτες κυκλοφοριακές καταστάσεις και τις χειρίζεται ανεξάρτητα, π.χ. με ελιγμούς αποφυγής εντός της λωρίδας ή με ελιγμούς πέδησης.

Με αισθητήρα LiDAR και εφεδρικά συστήματα

Το DRIVE PILOT βασίζεται στους περιφερειακούς αισθητήρες surround του συστήματος Driving Assistance Package και περιλαμβάνει πρόσθετους αισθητήρες που η Mercedes-Benz θεωρεί απαραίτητους για την ασφαλή υπό προϋποθέσεις αυτόνομη οδήγηση. Αυτοί περιλαμβάνουν το liDAR, καθώς και μια κάμερα στο πίσω παρ μπριζ και μικρόφωνα, ειδικά για την ανίχνευση των φάρων ενός περιπολικού και άλλων ειδικών σημάτων από οχήματα έκτακτης ανάγκης, καθώς και έναν αισθητήρα υγρασίας στο θόλο του τροχού. Εκτός από τα δεδομένα των αισθητήρων, το DRIVE PILOT λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τη γεωμετρία του δρόμου, το προφίλ διαδρομής, τις πινακίδες κυκλοφορίας και τα ασυνήθιστα συμβάντα κυκλοφορίας (π.χ. ατυχήματα ή έργα οδοποιίας) από έναν ψηφιακό χάρτη υψηλής ευκρίνειας (HD). Η S-Class με το προαιρετικό DRIVE PILOT διαθέτει επιπρόσθετα εφεδρικά συστήματα διεύθυνσης και πέδησης καθώς και εφεδρικό ηλεκτρικό σύστημα, ώστε να παραμένει σε θέση να εκτελεί ελιγμούς ακόμα και αν ένα από αυτά τα συστήματα καταρρεύσει, ώστε να μπορεί να εξασφαλιστεί η ασφαλής παράδοση του ελέγχου στον οδηγό.

Εάν ο οδηγός δεν αναλάβει τον έλεγχο ακόμη και μετά από όλες τις προτροπές του συστήματος και τη λήξη του χρόνου ανάληψης του ελέγχου, π.χ. λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας, το σύστημα φρενάρει το όχημα με ελεγχόμενο τρόπο και με την κατάλληλη επιβράδυνση, έως ότου αυτό ακινητοποιηθεί. Ταυτόχρονα, ενεργοποιούνται τα προειδοποιητικά φώτα κινδύνου και, μόλις το όχημα ακινητοποιηθεί, ενεργοποιείται το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης Mercedes-Benz. Παράλληλα ξεκλειδώνονται οι πόρτες και τα παράθυρα, ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος σε όποιον σπεύσει για βοήθεια.

Σύστημα εντοπισμού υψηλής ακρίβειας

Η πρώτη προτεραιότητα της Mercedes, ειδικά μάλιστα όταν πρόκειται για ένα τέτοιο σύστημα, είναι η ασφάλεια. Το ίδιο ισχύει και για τις υψηλές απαιτήσεις όσον αφορά στην αξιοπιστία της λειτουργίας του. Η ακριβής θέση της S-Class καθορίζεται με τη χρήση ενός εξαιρετικής ακρίβειας συστήματος εντοπισμού, το οποίο είναι πολύ πιο ισχυρό από τα συμβατικά συστήματα GPS. Επιπλέον, τα δεδομένα που λαμβάνονται από τη δορυφορική πλοήγηση συνδυάζονται με δεδομένα που συλλέγονται από τους αισθητήρες και έναν χάρτη υψηλής ευκρίνειας HD. Τα δεδομένα του χάρτη αποθηκεύονται σε κεντρικό υπολογιστή παραμετρούμενων δεδομένων και ενημερώνονται συνεχώς. Κάθε όχημα αποθηκεύει επίσης μια εικόνα αυτών των πληροφοριών του χάρτη στο όχημα και συγκρίνει διαρκώς τα δεδομένα με αυτά που είναι αποθηκευμένα απομακρυσμένα, ενημερώνοντας εάν χρειαστεί τα τοπικά δεδομένα. Έτσι, ο χάρτης HD προσφέρει αξιόπιστα στοιχεία όσον αφορά στη θέση του οχήματος, ανεξάρτητα από π.χ. φωτοσκιάσεις ή κάποιον λερωμένο αισθητήρα. Παρέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με τη γεωμετρία του δρόμου ή κυκλοφοριακά συμβάντα, όπως π.χ. έργα οδοποιίας. Αυτός ο χάρτης υψηλής ακρίβειας διαφέρει από τους χάρτες για τα συστήματα πλοήγησης, καθώς έχει μεταξύ άλλων υψηλότερη ακρίβεια σε εύρος εκατοστών και όχι μέτρων και λεπτομερές μοντέλο διασταυρώσεων και διαδρομής.

Μια ισχυρή κεντρική μονάδα ελέγχου παρέχει τις απαραίτητες εξελιγμένες λειτουργίες λογισμικού για υπό προϋποθέσεις αυτόνομη οδήγηση. Στο πλαίσιο της σύγχρονης αρχιτεκτονικής ασφαλείας, οι σημαντικοί αλγόριθμοι υπολογίζονται διαρκώς.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Mercedes

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
    Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12

    Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

  • Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;
    Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35

    Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

  • Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45

    Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα...
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
  • Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

    Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

     Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται...
    Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
  • Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

    Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να...
    Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
  • Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω...
    Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
  • Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει...
    Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
  • Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι...
    Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi Q6 Sportback e-tron: Υπερβαίνει κάθε προσδοκία σε ανεση και αυτονομία
13:45 Audi Q6 Sportback e-tron: Υπερβαίνει κάθε προσδοκία σε ανεση και αυτονομία
  • 13:08 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο "Ανάπτυξης Συμπεριφορικών Προσόντων και Ήπιων Δεξιοτήτων, Soft Skills"
  • 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
  • 11:32 Χρηματιστήριο: Στις 2.027,12 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με άνοδο 0,39%
  • 10:26 Πλαγίως: Δείπνο στα Μάρμαρα του Παρθενώνα
  • 10:23 Η Ελισάβετ Προδρόμου και ο Χρήστος Σωτηρίου Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής του 15ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management
  • 09:45 Η Daès London Market Insurance Brokers στο Brokerslink Global Conference 2025, Μαδρίτη
  • 09:34 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  • 09:23 Το Πανεπιστήμιο Αθηνών τίμησε τη μακρά προσφορά του Ιωάννη Στουρνάρα στην οικονομική επιστήμη και τη δημόσια ζωή!
  • 09:18 Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;
  • 09:14 Ραδιομαραθώνιος 2025 - Μαζί μπορούμε, για όλα τα παιδιά!
  • 09:11 Her Work. Her Voice.: Η πρώτη πανελλαδική έρευνα για την εργασιακή εμπειρία των γυναικών στην Ελλάδα από την Deloitte
  • 09:05 «Δημήτρης Πικιώνης. Αισθητική Τοπογραφία»
  • 09:00 Ο λόφος…«Παπούρα», το mega deal της Coca-Cola HBC, πρωταθλητές στη μείωση χρέους, το ιστορικό ρεκόρ στον τουρισμό και η «χασούρα» των 17 δισ. στο bitcoin
  • 08:45 Η Βουλή τιμά τον Δημήτριο Βικέλα στο Ηράκλειο
  • 21:41 Πέθανε ο Διονύσης Σαββόπουλος
  • 13:25 Affidea: Ηθικό Μάρκετινγκ στον Κλάδο Υγείας - Αναγκαιότητα και Επιλογή
  • 12:23 INTRACOM DEFENSE: Καινοτόμες τεχνολογίες άμυνας στην AUSA 2025
  • 12:10 ΟΣΕΘ: Στον αέρα ο διαγωνισμός για το Συγκοινωνιακό Έργο του 2026
  • 11:47 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: 10 χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με δραστηριότητες εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  3. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  4. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  5. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  6. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  7. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube