close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Οι Αρχές της πτήσης στην εφαρμογή των πωλήσεων – «Ψηλά δεν είναι ποτέ όσο ψηλά βρίσκεσαι»!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
26/4/2021 - 09:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι Αρχές της πτήσης στην εφαρμογή των πωλήσεων – «Ψηλά δεν είναι ποτέ όσο ψηλά βρίσκεσαι»!

Δημήτρης Μπάτρης, 26/4/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως ίσως αρκετοί από εσάς γνωρίζετε, προέρχομαι από την Πολεμική Αεροπορία, με πολλές ώρες πτήσεων σε μαχητικά αεροσκάφη. Κάποια στιγμή στη ζωή μου, αποφάσισα να αλλάξω και να κάνω στροφή στην καριέρα μου, να εισέλθω στις πωλήσεις, τις οποίες αγάπησα εξίσου με τις πτήσεις.

Συχνά μερικοί συνεργάτες μου στις πωλήσεις με ρωτούσαν πώς βρέθηκα στον ασφαλιστικό χώρο από εκείνον των πιλότων μαχητικών αεροσκαφών. Ως απάντηση τους ρωτούσα, αν γνώριζαν πως η κύρια αποστολή της Πολεμικής αεροπορίας είναι η «Απόκτηση και Διατήρηση Υπεροχής Αέρος», δηλαδή η ίδια φιλοσοφία και ο ίδιος σκοπός με των πωλητών που είναι η «Απόκτηση και Διατήρηση Πελατών». Αλλάζουν μόνο το αντικείμενο, οι διαδικασίες και τα μέσα απόκτησης αυτού. 

Όσο περνούν τα χρόνια προσπαθώ να βρω και άλλες ομοιότητες. Επειδή πριν από 118 χρόνια την 17/12/1903 οι αδελφοί Ράιτ (Wright) είχαν ένα όνειρο, να λύσουν το μυστήριο της δυνατότητας απογείωσης του ανθρώπου από το έδαφος και της πτήσης του στον ουρανό όπως τα πουλιά, άλλαξε με αυτή την ανακάλυψη ο τρόπος κάλυψης των αποστάσεων και αργότερα δημιουργήθηκε ένα δυνατό όπλο.

Σήμερα, πολλοί άνθρωποι των πωλήσεων προσπαθούν να ανακαλύψουν τρόπους για να απογειώσουν τους εαυτούς τους και την καριέρα τους και να παραμένουν πάντα ψηλά.

«Ψηλά δεν είναι ποτέ όσο ψηλά βρίσκεσαι»!

Οι Αρχές της Πτήσης με τις Αρχές της Επιτυχίας στον κόσμο των πωλήσεων, έχουν καταπληκτικές ομοιότητες:

  1. Έχετε προσέξει πως κατά την απογείωση ενός μαχητικού, βγαίνουν φλόγες από τους κινητήρες του; Αυτό συμβαίνει διότι γίνεται μετάκαυση των καυσαερίων, δημιουργώντας μια υπερβολική δύναμη πέραν του 100% για να ανεβεί γρήγορα σε μεγάλο ύψος. Το ίδιο συμβαίνει με τα αεροπλάνα που έχετε πετάξει ως επιβάτες, που χρησιμοποιούν όλη την ισχύ για να σηκώσουν τόσους τόνους βάρους στον αέρα. Ένα Airbus Α320 έχει βάρος απογείωσης 78.000kg. Πάρα πολλοί Σύμβουλοι των Πωλήσεων που θέλουν να γίνουν πετυχημένοι, γιατί έχουν Στόχους παραγωγικούς και προσωπικούς, χρησιμοποιούν «πλήρη ισχύ στους κινητήρες τους». Στην «πτήση» της καριέρας του πωλητή, όσο πιο γρήγορα απογειωθεί τόσο το καλύτερο. Δώστε ώθηση με όλη τη δύναμη των κινητήρων που διαθέτετε για να απογειωθείτε και να φθάσετε όσο ψηλά μπορείτε. Έτσι θα βλέπετε την αγορά από ψηλά. Το μέγεθός της και το κομμάτι που ανήκει σε εσάς.
  2. Θα πας εκεί που έχεις ορίσει την πορεία σου. Η κάθε αεροπορική διαδρομή, έχει ένα σχέδιο πτήσης με πορείες, χρόνους και σημεία που διασχίζει, αναφέροντας τη θέση του αεροσκάφους, το μέρος της προσγείωσης και την ώρα. Ο Σύμβουλος Πωλήσεων έχει ημερήσιο και εβδομαδιαίο πρόγραμμα, με ραντεβού και στόχους πωλήσεων για να παρακολουθεί και να διορθώνει αν χρειαστεί την τακτική του, ώστε να είναι συνεπής πρώτα με τον εαυτό του και μετά να αναφέρει στον Manager του τα αποτελέσματα. Η επιτυχία του προγράμματος και του στόχου είναι σπουδαία για τον ίδιο και για τα αγαπημένα του πρόσωπα.  
  3. Η επιτυχία έχει ένα τίμημα και για να καταφέρετε αυτό που θέλετε, πρέπει να είστε διαθέσιμοι να κάνετε πράγματα και πρέπει να πληρώσετε το τίμημα της επιτυχίας. Το Μάιο του 1900, Wilbur Wright κοινοποίησε σε φίλους και γνωστούς το μεγάλο του πάθος. Πίστευε ότι ο άνθρωπος είναι ικανός να πετάξει. Ήξερε ότι ένα λάθος του, θα του κόστιζε τη ζωή του. Ο Wilbur ζούσε με αυτόν το στόχο και του είχε στοιχειώσει την καθημερινότητά του. Είχε ένα σκοπό, μια κατεύθυνση και επειδή ο στόχος ήταν πολύ δυνατός, δεν επηρεαζόταν από εξωτερικούς παράγοντες. Η πειθαρχία στην εργασία του ήταν το κλειδί της επιτυχίας. Ο Στόχος του ήταν ζωντανός, τον έβλεπε, τον ζούσε.  Κοινοποιήστε το Στόχο σας για την επαγγελματική σας επιτυχία στους ανθρώπους που σας βοηθούν και σας αγαπούν και «δεσμευτείτε» για αυτόν! Πολλοί έχουν τον προσωπικό τους Στόχο φωτογραφία, στο τηλέφωνο ή και στον υπολογιστή τους για να τον βλέπουν τακτικά και να τους διεγείρει τις δυνάμεις τους και τα αισθήματα της επιτυχίας.
  4. Όταν φθάσετε στο υψόμετρο που επιθυμείτε μπορείτε να μειώσετε την ισχύ των κινητήρων. Οι πιλότοι μόλις φθάσουν στο υψόμετρο που έχει οριστεί, ελαττώνουν την απόδοση των κινητήρων για πτήση cruise. Οι κινητήρες μειώνουν την μεγάλη ένταση και τη μεγάλη κατανάλωση. Επιβάλλεται να καταλάβουμε ότι υπάρχει μια διαχωριστική γραμμή μεταξύ δουλειάς και διασκέδασης. Πρέπει να ξέρουμε πότε δουλεύουμε και πότε όχι. Ένας μεγάλος επιχειρηματίας ο Boone Pickens έλεγε: «Δούλεψε 8 ώρες, κοιμήσου 8 ώρες, μόνο σιγουρέψου ότι δεν είναι οι ίδιες 8 ώρες». Πάρα πολλοί πωλητές αποτυγχάνουν στην παραγωγή τους, διότι αρχίζουν να μειώνουν την ταχύτητα σε cruise πάρα πολύ γρήγορα. Πριν φθάσουν το απαιτούμενο υψόμετρο. Η χαμηλή πτήση με μικρή ταχύτητα είναι επικίνδυνη, διότι η ανύψωση του αεροπλάνου, είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας. Άρα, μικρή παραγωγή με χαμηλό τζίρο, δημιουργεί άσχημη ψυχολογία για δράση και αποτέλεσμα στην πώληση. Άλλοι προσπαθούν να πετάξουν σε πλήρη ισχύ κινητήρων διαρκώς και παραλείπουν να δώσουν τη δέουσα προσοχή στην οικογένειά τους και την υγεία τους. «Δούλεψε έξυπνα». Επίσης μην ξεχνάτε, η υγεία των πελατών σας και η δική σας είναι τα σπουδαιότερα περιουσιακά στοιχεία που έχετε. Οι πιλότοι περνούν κάθε χρόνο ένα γενικό check up. Το ίδιο πρέπει να κάνετε και εσείς. 
  5. Η στάση και η συμπεριφορά καθορίζει την πορεία σας. Όπως γνωρίζετε όταν ένα αεροπλάνο έχει τη μύτη του προς τα επάνω ανεβαίνει. Όταν την έχει προς τα κάτω κατεβαίνει. Το ίδιο συμβαίνει και για στη δουλειά μας. Όταν είμαστε μίζεροι και απογοητευόμαστε από ένα όχι, τόσο ώστε να επηρεάζουμε και τα άτομα που είναι γύρω μας, τότε η πορεία μας θα είναι πάντα προς τα κάτω, αν όμως είμαστε ευχάριστοι και έχουμε πάντοτε θετική στάση θα έχουμε πάντα και θετικά αποτελέσματα. Μια στάση ζωής που χρήζει προσοχής και την είχε επισημάνει ο αείμνηστος Ωνάσης είπε : «Πρόσεχε διότι εάν βρίσκεσαι σε κάθοδο και θέλεις να βρεθείς σε άνοδο, απαιτείται μεγάλη δύναμη και προσπάθεια». Το ίδιο συμβαίνει και με το αεροπλάνο, απαιτεί μεγάλη δύναμη και κατανάλωση στους κινητήρες του. 

Πρέπει να εμπεδώσουμε πως:

  • Είμαστε ότι πιστεύουμε πως είμαστε!
  • Αν θέλετε να είστε πετυχημένοι, στοχεύετε ψηλά!
  • Κάντε πάντα θετικές Σκέψεις! «Οι πελάτες μας βοηθούν να βλέπουμε πόσο ψηλά είναι το ψηλά».
  • Το βιβλίο «Μάθετε να Πετάτε» περιέχει την εξής δήλωση: «Αν μάθετε να πετάτε, θα ανοίξουν καινούργιοι ορίζοντες στη ζωή σας». Δεν ξεχνάμε το σκοπό μας για «Απόκτηση και Διατήρηση Πελατών»!

Σας εύχομαι Καλές Πτήσεις σε Μεγάλα Ύψη.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican

Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 

Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος

Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • πτήσεις
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία...
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μη Βίαιη Επικοινωνία (Non Violent Communication – NVC) - Ένας ειρηνικός τρόπος να προσεγγίζουμε τις διαφορές μας και να συνδεόμαστε ουσιαστικά
12:05 Μη Βίαιη Επικοινωνία (Non Violent Communication – NVC) - Ένας ειρηνικός τρόπος να προσεγγίζουμε τις διαφορές μας και να συνδεόμαστε ουσιαστικά
  • 11:46 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
  • 11:26 Κυρίαρχο θέμα η διάθεση Φαρμάκων Υψηλού Κόστους στη ΓΣ του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου - Το ψήφισμα
  • 11:12 ΚΕΦΙ: Αγώνας Run-Bike-Care | Τρέχουμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο - Κυριακή 25 Μαΐου
  • 10:40 Όμιλος ΙΑΣΩ – Ιατρική Σχολή Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου: Στρατηγική συμμαχία από το 2017
  • 10:25 Η ΠΟΑΔ για την διαχείριση των αποζημιώσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής μέρους του χαρτοφυλακίου της
  • 10:19 Ένα αεροσκάφος στο ΕΚΑΒ δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος!
  • 10:12 Νίκος Παπαθανάσης: Πάνω από 6.300 οι υπαγωγές στο πρόγραμμα “Σπίτι μου ΙΙ”
  • 10:08 RGC 2025: Νέες Τεχνολογίες, Νέα Επιχειρησιακά Μοντέλα και Χρηματοδότηση
  • 10:04 Πότε μπορεί να απενεργοποιηθεί ένα ΑΦΜ - Δεν αποσύρεται το μέτρο παρά την απόφαση του ΣτΕ, λέει το ΥΠΟΙΚ
  • 10:00 «Διαδρομές στην τέχνη»: Έργα από τη Συλλογή της Τράπεζας της Ελλάδος στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων
  • 09:32 ΔΑΑ: Πάνω από 5,8 εκατ. τουρίστες ήρθαν στην Ελλάδα στο τρίμηνο (+11,4%)
  • 09:27 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Εκδήλωση Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας 2025: «Ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Ψηφιακής Μετάβασης στην εργασία»
  • 09:23 Η διερεύνηση των αναγκών του πελάτη είναι πολύ σοβαρή διαδικασία για να την εμπιστεύεστε σε τυποποιημένα έντυπα!
  • 09:18 Η συμβολή των Φιλελλήνων στον Ελληνικό Τακτικό Στρατό και Ναυτικό
  • 09:14 Ηλίας Προβόπουλος: Η κυρά της Ρω
  • 09:05 Ηλίας Προβόπουλος: Βραβείο σε μητέρα 13 παιδιών
  • 08:55 Αγία Γλυκερία η μεγαλομάρτυς
  • 16:06 Εκπαιδευτική πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Prolepsis για νέες διατροφικές συνήθειες!
  • 15:58 H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών που ισχύει από 1.6.2025
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 12/5 H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών που ισχύει από 1.6.2025
  3. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  4. 8/5 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  5. 9/5 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)
  6. 7/5 Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών
  7. 12/5 Ταξί: Πληροφορίες για οριστική απεργία στις 28 και 29 Μαΐου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube