close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να «οδηγούνται» από τα δεδομένα; Ποια τα βασικά στοιχεία;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
23/3/2021 - 13:06
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να «οδηγούνται» από τα δεδομένα; Ποια τα βασικά στοιχεία;

Γιώργος Μούζος, 23/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το ασταθές επιχειρηματικό περιβάλλον που βιώνουμε όλοι τα τελευταία χρόνια έχει αναδείξει την ανάγκη πώς η οποιαδήποτε επιχειρηματική απόφαση θα πρέπει να λαμβάνεται με βάσει τα δεδομένα. Κάτι που πρέπει κι οι ασφαλιστές να το ακολουθούν κατά γράμμα!

Η σημασία, αλλά κι η αναγκαιότητα των δεδομένων στις μέρες μας είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Το να οικοδομηθεί μια κεντρική κουλτούρα γύρω από τα δεδομένα, αλλά κι η ενσωμάτωση αυτών για τη σωστή διαχείριση κινδύνων, είναι καλοί στόχοι σε μακροοικονομικό επίπεδο. Αλλά ποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά πρέπει να ενσωματώσει μια ομάδα ή και μια επιχείρηση για να καταφέρει να είναι data driven;

Ποια είναι λοιπόν τα βασικά χαρακτηριστικά μιας ομάδας που βασίζεται σε δεδομένα;

Στο επίκεντρο ο πελάτης

Αυτό σημαίνει πως σαν ασφαλιστές έχετε τη δυνατότητα να προσφέρετε μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες σας. Εδώ η κατάσταση είναι αμφίδρομη! Θα πρέπει να είστε σε θέση να αναλύετε τα δεδομένα που λαμβάνετε από τους πελάτες σας ώστε να τους δίνετε προγράμματα «κομμένα και ραμμένα» στις ανάγκες τους και παράλληλα να τους παρέχετε όλη την αναγκαία πληροφόρηση ώστε κι αυτοί με τη σειρά τους να λάβουν προσεκτικές και ενημερωμένες αποφάσεις.

Αλλαγή κουλτούρας

Πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας βασικές ερωτήσεις όπως: Πώς τα δεδομένα θα βοηθήσουν τους υπαλλήλους μου να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα; Πώς μπορώ να τους διευκολύνω στις καθημερινές τους εργασίες τους με τη χρήση των δεδομένων; Πώς μπορούν να έρθουν καλύτερα αποτελέσματα με τη χρήση των δεδομένων;

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Έχω τα σωστά άτομα στις σωστές θέσεις τα οποία θα εναρμονιστούν ταχύτερα με την νέα κουλτούρα των δεδομένων; Μόνο έτσι θα επέλθει η αλλαγή στην κουλτούρα, αλλά και στην παραγωγικότητα σας.

Διεύρυνση της επιχειρηματικής λειτουργίας

Η χρήση των δεδομένων πρέπει να προσεγγίσει όλη την ιεραρχία λειτουργίας της επιχείρησης, μιας και μόνο έτσι θα υπάρξει πραγματικό όφελος τόσο για τους πελάτες, όσο και για τους ασφαλιστές! Η ανώτερη ηγεσία πρέπει να δεσμευτεί στη χρήση δεδομένων, διευκολύνοντας παράλληλα τη διαχείριση, την αλληλεπίδραση, αλλά και την οπτικοποίηση των δεδομένων, η οποία θα απλοποιήσει τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων!

Ταχύτητα ή ανάγκη;

Μια ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να είναι σε θέση να προσαρμόζεται άμεσα στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον που δημιουργείται, να αξιοποιεί νέες ευκαιρίες ή ακόμα και να αλλάζει τάχιστα ότι απαιτείται για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της. Οι μέχρι τώρα καταστάσεις μας επιτρέπουν να δώσουμε έμφαση στη δημιουργία νέων στρατηγικών με βάσει τα δεδομένα, μια διαδικασία που πλέον η τεχνολογία μειώνει το χρόνο μετάβασης από μια απαρχαιωμένη στρατηγική σε μια πιο σύγχρονη. Επιπλέον, η ταχύτητα μετασχηματισμού μιας επιχείρησης είναι ύψιστης σημασίας, μιας και το σύγχρονο οικονομικό κι ασφαλιστικό περιβάλλον αλλάζει τάχιστα!

H αναγκαιότητα του omni-channel

Μια ασφαλιστική εταιρεία για να καταφέρει να διατηρήσει, αλλά και να αυξήσει το πελατολόγιο της, πρέπει να είναι σε θέση να ενώσει και να αυτοματοποιήσει το συγχρονισμό όλων των διαθέσιμων σημείων επαφής (κανάλια επικοινωνίας και υπηρεσιών) με τον πελάτη.

Η ενοποίηση των υπηρεσιών επιτυγχάνεται είτε μέσω κοινής omni-channel πλατφόρμας λογισμικού η οποία θα παρέχει κεντρικό σύστημα διαχείρισης των απαραίτητων πληροφοριών είτε με την διασύνδεση ολων των επιμέρους συστημάτων που χρησιμοποιεί μια ασφαλιστική εταιρεία, με μηχανισμούς αυτόματου συγχρονισμού και ενημέρωσης των δεδομένων τους.

Το έχουμε ξαναπεί: Τα «δεδομένα είναι ο νέος χρυσός» και μόνο η σωστή αξιοποίησή τους θα σας επιτρέψει να εξελιχθείτε και να αναπτυχθείτε ακόμα περισσότερο ως επαγγελματίες! 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ασφαλιστές
  • δεδομένα
  • data
  • τεχνολογία

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!
    Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09

    Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!

  • Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο!
    Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50

    Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο!

  • Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας!
    Γιώργος Μούζος, 10/11/2025 - 08:45

    Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας!

  • Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
    Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43

    Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας

  • Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

    Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

    Το «κλείδωμα παιδιού» στις πίσω πόρτες δεν είναι λεπτομέρεια. Είναι φρένο σε ατυχήματα που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με...
    Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40
  • Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους

    Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους

    Όταν ένα «αστεράκι» 2 εκατοστών μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά το κυριότερο την αξιοπιστία σας ως ασφαλιστές. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι...
    Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50
  • Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;

    Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;

    Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από...
    Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
  • Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!

    Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!

    Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»...
    Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
  • Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

    Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

    Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια...
    Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
  • Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε...
    Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Deloitte CEO Business Barometer 2025: αισιόδοξοι οι Έλληνες CEOs για την προοπτική της οικονομίας και των επιχειρήσεων
11:21 Deloitte CEO Business Barometer 2025: αισιόδοξοι οι Έλληνες CEOs για την προοπτική της οικονομίας και των επιχειρήσεων
  • 10:51 Eurobank Global & Regional Focus Notes: Οι Μεταβαλλόμενες Συνθήκες στην Αγορά Φυσικού Αερίου στην ΕΕ και την Ελλάδα - Πρόσφατες Σημαντικές Συμφωνίες και Στρατηγικές Εξελίξεις
  • 10:27 «Νιώθεις δύσπνοια; Λαχανιάζεις; Σκέψου τη ΧΑΠ…»
  • 09:51 Απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας για οχήματα οργανώσεων εθελοντών πυροσβεστών
  • 09:46 Απάτη 12 εκατ. ευρώ στον ΕΟΠΥΥ - Στο στόχαστρο 32 γιατροί και 62 φαρμακεία για παράνομες συνταγογραφήσεις
  • 09:35 Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!
  • 09:21 Visa - Ινστιτούτο ΕΣΕΕ: Ένας στους δύο δεν είναι βέβαιος για την ικανότητά του να αναγνωρίσει περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από AΙ
  • 09:16 Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;
  • 09:12 ΑΝΑΠΛΑΣΗ Κέντρο Αποκατάστασης: Αντιστεκόμαστε στην άνοια, δυναμώνουμε τη σκέψη, ενισχύουμε τον άνθρωπο!
  • 09:05 Η αξία εξαγοράς - Ένα σημαντικό εργαλείο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, στα χέρια του πελάτη!
  • 08:55 Και τώρα τα…λιμάνια, ο φόβος της «φούσκας», «αέρας» 1,2 τρισ. δολ. στα Crypto, 1 τρισ. ο «πλούτος» των ελληνικών νοικοκυριών και οι ισχυρές επιδόσεις της ΔΕΗ
  • 08:50 Ορόσημο για τον e-ΕΦΚΑ: Ολοκληρώθηκε η ψηφιοποίηση άνω των 10 εκατομμυρίων καρτελών ενσήμων
  • 08:40 Η Ρομπέρτα Μετσόλα κρατά τη σημαία του Μεσολογγίου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
  • 15:35 Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
  • 15:30 Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  • 15:15 ΕΑΕΕ: Αυξήθηκε το μέσο κόστος ζημιάς στον κλάδο αυτοκινήτων
  • 15:05 ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ: Φροντίδα και αξιοπιστία μέσα από την καινοτομία
  • 15:00 Μαζική "πτώση" ενημερωτικών ιστοσελίδων...λόγω Cloudflare
  • 14:22 4η Δράση για τον Μήνα Ιδιωτικής Ασφάλισης στην Πάτρα από την Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος
  • 14:05 Σημαντική δικαστική απόφαση που απαλλάσσει ασφαλιστική εταιρεία από την καταβολή αποζμίωσης - Δείτε γιατί
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  2. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  3. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  4. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  7. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube