close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Real Time Analytics: Το κλειδί για την εξαγωγή των customer insights και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/7/2019 - 13:13
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Real Time Analytics: Το κλειδί για την εξαγωγή των customer insights και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών

Nextdeal newsroom, 9/7/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Harvard Business Review Analytics Services πραγματοποίησε έρευνα για τα Real Time Analytics τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2019, στην οποία συμμετείχαν 560 business leaders.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της SAS, της Intel και της Accenture Applied Intelligence. Περίπου 2 στους 3 ερωτηθέντες δήλωσαν πως τα real-time consumer analytics είναι σημαντικά για την συνολική επίδοση του οργανισμού τους σήμερα, ενώ ακόμη περισσότεροι – σχεδόν 8 στους 10 – δήλωσαν πως θα παίξουν σημαντικό ρόλο μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.  

Οι πελάτες σήμερα έχουν υψηλές προσδοκίες και περιμένουν από τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν σε αυτές όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή. Ανταποκρίνονται σε εμπειρίες που είναι επίκαιρες, στοχευμένες και ειδικά διαμορωμένες για τις δικές τους ανάγκες – ενώ απορρίπτουν εκείνες που δεν είναι. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις των πελατών, οι εταιρείες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποιήσουν τα brand τους αξιοποιώντας τα real-time analytics. Πλέον, αυτό είναι εφικτό χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το Internet of Things και το cloud computing. Τα προηγμένα customer data analytics, σε εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες και ακρίβεια, δεν είναι απλά χρήσιμα σήμερα – είναι επιτακτικά για τις εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν καλές σχέσεις με το κοινό τους. 

Η SAS συνεργάστηκε με το Harvard Business Review Analytics Services, με στόχο να εξετάσει πόσο σημαντική είναι αυτή η νέα τάση για τους σύγχρονους business leaders και να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για το μέλλον του κλάδου των analytics. 560 business leaders ανταποκρίθηκαν στην έρευνα εκ των οποίων το 54% εργάζεται σε οργανισμούς άνω των 10.000 εργαζομένων και το 61% κατέχει θέση senior ή executive management. Οι τομείς στους οποίους εργάζεται η πλοιοψηφία των ερωτηθέντων είναι ο τραπεζικός τομέας, ο τομέας της υγείας, ο τομέας του λιανεμπορίου, ο κατασκευαστικός τομέας, οι τηλεπικοινωνίες και ο τομέας των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.  

Τα βασικότερα συμπεράσματα που προέκυψαν πό την έρευνα παρατίθενται παρακάτω:

  • Περίπου 6 στους 10 ερωτηθέντες – 58 τοις εκατό – δήλωσαν πως η εταιρεία τους παρατήρησε σημαντική αύξηση στο customer retention και το loyalty ως αποτέλεσμα της χρήσης customer analytics.
  • Λίγοι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των real-time customer analytics τους προσέφερε σημαντικά καλύτερη κατανόηση αλλά και ενδυνάμωση του customer journey. 
  • Περίπου οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των customer analytics προσέφερε σημαντική αύξηση στα έσοδα της εταιρείας τους.
  • Περίπου τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δήλωσαν πως έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για λύσεις real-time consumer analytics σε σχέση με την περασμένη χρονιά.

Η τάση των real-time consumer analytics ξεκίνησε από ορισμένους καταναλωτικούς κλάδους – και πιο συγκεκριμένα από το λιανεμπόριο, τον τραπεζικό τομέα και τις τηλεπικοινωνίες που αποτέλεσαν τους early adapters. Ενώ αυξημένη χρήση παρατηρείται και από τις εταιρείες που γεννήθηκαν στην ψηφιακή εποχή. Αυτές οι εταιρείες εξοπλίζουν τους εργαζομένους τους με real-time data και εργαλεία με στόχο να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους. 

Για τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας και το σχετικό white paper πατήστε εδώ.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Real Time Analytics
  • customer insights
  • πελάτες
  • έρευνα
  • Harvard Business Review Analytics Services
  • SAS

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • SAS: Οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν τα Analytics και την ΑΙ γιια την καταπολέμηση της απάτης στις προμήθειες
    Nextdeal newsroom, 16/4/2019

    SAS: Οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν τα Analytics και την ΑΙ γιια την καταπολέμηση της απάτης στις προμήθειες

  • Η SAS συνεργάζεται με τη NVIDIA για deep learning και ρομποτική όραση
    Nextdeal newsroom, 28/3/2019

    Η SAS συνεργάζεται με τη NVIDIA για deep learning και ρομποτική όραση

  • SAS: Τα Analytics και η Τεχνητή Νοημοσύνη στη νέα εποχή!

    SAS: Τα Analytics και η Τεχνητή Νοημοσύνη στη νέα εποχή!

    Με μεγάλη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε και φέτος το Roadshow της SAS με θέμα "Building a smarter organization with...
    Nextdeal newsroom, 14/03/2019 - 19:00 14/3/2019
  • Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε το IFRS17: Business Networking Brunch της SAS για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε το IFRS17: Business Networking Brunch της SAS για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Η SAS διοργάνωσε τη περασμένη εβδομάδα ειδική ενημερωτική εκδήλωση για την αγορά των ασφαλιστικών εταιρειών σχετικά με τα νέα διεθνή...
    Nextdeal newsroom, 17/10/2018 - 13:15 17/10/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στα «Δρόμεια 2025» - Ένα αθλητικό γεγονός με ισχυρό μήνυμα κοινωνικής συμπερίληψης
16:22 Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στα «Δρόμεια 2025» - Ένα αθλητικό γεγονός με ισχυρό μήνυμα κοινωνικής συμπερίληψης
  • 16:10 ΤτΕ: Πλεόνασμα στο Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών τον Μάιο, για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια
  • 16:00 Δημόσιο χρέος: Στα 366,329 δισ. ευρώ το α' τρίμηνο εφέτος σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 15:47 Έκθεση Bain & Company: Η Πρόκληση των Δασμών και οι Νέες Ευκαιρίες στην Αγορά του Private Equity
  • 14:31 Επανεκλογή Κρίστιαν Χατζημηνά στην Ε.ΕΝ.Ε - Επίτιμος Πρόεδρος & Μέλος Δ.Σ. o Βασίλης Αποστολόπουλος
  • 14:24 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
  • 14:19 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  • 14:14 Attica Bank: Δωρεάν συναλλαγές από 1η Αυγούστου σε περισσότερα από 2.400 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Προς Φιλιππησίους Επιστολή Αποστόλου Παύλου»
  • 12:25 Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® - Certified
  • 12:09 Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας
  • 11:20 Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge
  • 10:30 Ασφάλεια οχημάτων: Δεδομένα από την πραγματική κυκλοφορία θα χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz
  • 10:23 Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία;
  • 10:06 Βασίλης Καρύδας-Υφαντής στο Εuropanext: Η Γερμανία έχει ήδη βηματοποιήσει τη νέα της πορεία
  • 10:00 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
  • 09:09 Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!
  • 09:06 «Αργυρό» μετάλλιο για το Χ.Α, το πακέτο της ΔΕΘ, η έλευση της Γκίλφοϊλ, ρεκόρ 18 ετών στα δάνεια επιχειρήσεων και ο «αναρχοκαπιταλιστής»
  • 08:58 Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
  • 08:54 Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  6. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  7. 16/7 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube