Γιώργος Μούζος, 18/4/2018 - 10:59 facebook twitter linkedin Ford Fiesta 1,5 TDCi 120 PS: Το κατάλληλο εργαλείο για το δραστήριο ασφαλιστή Γιώργος Μούζος, 18/4/2018 facebook twitter linkedin Όταν τρέχεις συνεχώς σε ραντεβού με πελάτες ανά την Αττική ή κι ακόμα πιο μακριά, θες να έχεις ένα αυτοκίνητο στα χέρια σου, το οποίο θα σε διευκολύνει με το να σε μεταφέρει άνετα, με ασφάλεια και οικονομικά! Το Ford Fiesta με τον 1,5 TDCi κινητήρα, είναι το εργαλείο σας! Το Next Deal δοκίμασε την πιο δυνατή version του, αυτή με τους 120 ίππους, η οποία μας άφησε άκρως θετικές εντυπώσεις, μιας και η Ford έχει κάνει εξαιρετική δουλειά σε όλους τους τομείς. Βλέπετε όντας το απόλυτο μπεστ-σέλερ της ευρωπαϊκής αγοράς, η μάρκα φρόντισε να κάνει πολύ προσεκτικές κινήσεις σε ότι αφορά την αντικατάστασή του. Αιχμηρό παρουσιαστικό, εντέλώς νέο εσωτερικό, είναι μερικά μόνο από τα προτερήματα του μικρού Ford. Εξελιγμένη εξωτερική σχεδίαση Η εξωτερική εμφάνιση του νέου Ford Fiesta βασίζεται στο στιλ του προηγούμενου, διαθέτοντας μια φινετσάτη σχεδίαση και αρμονικές καμπύλες. Το προφίλ του αμαξώματος είναι λιγότερο σφηνοειδές, κάτι που μαζί με την αύξηση του συνολικού μήκους κατά 7,1 εκ. και του πλάτους κατά 1,3 εκ., κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει μεγαλύτερο και πιο πολυτελές. Στο εμπρός μέρος έχουν τοποθετηθεί νέα φωτιστικά σώματα, ενώ ιδιαίτερα όμορφα είναι και τα πίσω, τα οποία τονίζουν το αυξημένο πλάτος. Premium εσωτερικό Το εσωτερικό του μικρού Ford πλέον διαθέτει ένα πιο πολυτελή αέρα, ενώ έχει γίνει κι αρκετά πιο φιλικό προς το χρήστη, από τη πρώτη κιόλας επαφή. Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής, μέσω της οποίας μειώνεται δραστικά ο αριθμός των χειριστηρίων. Στο ποιοτικό κομμάτι τώρα, τα υλικά είναι ποιοτικά και δείχνουν ότι θα αντέξουν στο χρόνο, όπως και η συναρμογή, ενώ και το φινίρισμα είναι εξαιρετικό. Τέσσερις επιβάτες θα φιλοξενηθούν με άνεση, ενώ λίγο μεγαλύτερο θα θέλαμε το χώρο αποσκευών. Όμως ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης, με στάνταρ την οθόνη των 8 ιντσών και ακόμα προσαρμοζόμενο cruise control, αναγνώριση σημάτων, υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης, αισθητήρα κόπωσης, αυτόματους προβολείς κλπ. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Αυξημένη ασφάλεια για να έχει το κεφάλι του ήσυχο ο ασφαλιστής σας! Το Fiesta είναι το πρώτο Ford που θα διαθέτει αναβαθμισμένη έκδοση του Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection. Το σύστημα ανιχνεύει άτομα που βρίσκονται στο δρόμο ή μπορεί να περνούν από τη διαδρομή του οχήματος, εκμεταλλευόμενο τους προβολείς του Fiesta στο σκοτάδι. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μειώνει τη σφοδρότητα μερικών εμπρόσθιων συγκρούσεων, όπου εμπλέκονται οχήματα και πεζοί, ή να βοηθά στην αποφυγή ενός ατυχήματος. Αποδοτικός κινητήρας Το όμορφο και δυναμικό Fiesta, κινείται από τον εξαιρετικό πετρελαιοκινητήρα των 1,5 λίτρων, που έχει απόδοση 120 ίππων. Πέρα από την απόδοση του, το μοτέρ αυτό διακρίνεται και για την πολύ καλή λειτουργία του, με την χροιά του να μην ενοχλεί καθόλου. Στη πράξη, ο κινητήρας είναι γεμάτος από χαμηλά, ανεβάζοντας πρόθυμα στροφές, ενώ και η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, ειδικά αν ο οδηγός έχει επιλέξει τη λειτουργία Eco. Το πλέον σπορτίφ μικρό μοντέλο! Το Fiesta συνεχίζει τη εξαιρετική του παράδοση που έχει στο τομέα της οδικής συμπεριφοράς και στη νέα του γενιά. Από τα πρώτα μέτρα ο οδηγός θα νομίζει ότι βρίσκεται σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας, χάρη στο άριστο πάτημα που έχει στο δρόμο. Ξεκινώντας από τη θέση οδήγησης, αυτή είναι εξαιρετική και σε βοηθάει να οδηγήσεις γρήγορα το μικρό Fiesta, και κάθε σωματότυπος θα βολευτεί. Το πλαίσιο είναι στιβαρό, ενώ το τιμόνι εξακολουθεί να παρέχει άφθονη πληροφόρηση και να είναι εξαιρετικά άμεσο και κοφτερό. Η ανάρτηση ελέγχει άριστα το αμάξωμα, περιορίζοντας σημαντικά τις κλίσεις, φιλτράροντας παράλληλα τις όποιες κακοτεχνίες του δρόμου. Άξια αναφοράς είναι και τα φρένα, όντας δυνατά και ανθεκτικά. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/12/2025 - 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
Γιώργος Μούζος, 17/12/2025 - 09:00 Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!
Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45 Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία Οι ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου φέρνουν άνεση, λειτουργικότητα και φυσικά ασφάλεια. Ελλοχεύουν όμως και νέους κινδύνους, συχνά αθέατους, για την... Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55
Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή Οι κάμερες στο ταμπλό γίνονται το νέο «μαύρο κουτί» των οχημάτων. Για τον ασφαλιστή φέρνουν ευκαιρίες, όπως επίσης νομικές και... Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50
Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41