close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρευνα ΕΕΑ: Το 6% των Ελλήνων αύξησε τα χρήματα που διαθέτει για «ασφάλειες», εν μέσω πανδημίας
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 13/1/2021 - 10:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έρευνα ΕΕΑ: Το 6% των Ελλήνων αύξησε τα χρήματα που διαθέτει για «ασφάλειες», εν μέσω πανδημίας

Nextdeal newsroom, 13/1/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα αποτελέσματα και συμπεράσματα προκύπτουν από την τακτική διερεύνηση των καταναλωτών της Περιφέρειας της Αθήνας, από την Pulse RC σε συνεργασία και για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητήριου Αθηνών.

Η έρευνα αποτυπώνει αξιόλογες διαφοροποιήσεις  στην διάθεση, στις επιλογές και στις καταναλωτικές συνήθειες -όπως καταγράφονται μέσα από την οπτική των ίδιων των καταναλωτών- λόγω της πανδημίας και των οικονομικών συνεπειών της, στο τέλος του 2020 και στην αυγή του 2021!

Από την πρώτη ανάγνωση της έρευνας, συνοπτικά...

Σχεδόν όλοι οι Έλληνες (το 89%) χρησιμοποιούν πλέον τακτικά το Ίντερνετ (από «κάποιες φορές την εβδομάδα» έως «κάθε μέρα» – η συντριπτική πλειονότητα: 77%)! Ενδιαφέρουσα είναι η διαπίστωση ότι οι μισοί συνταξιούχοι (και οι μισοί της ηλικιακής ομάδας «60 ετών και άνω») μπαίνουν στο Ίντερνετ κάθε μέρα (και πάνω από 7 στους 10, μπαίνουν τακτικά)!

Οι 6 στους 10 από αυτούς (58%), πλέον, αξιοποιούν και τα ηλεκτρονικά καταστήματα / e-shop, παραγγέλνοντας/αγοράζοντας προϊόντα και υπηρεσίες! Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες (εκτός της «60 και άνω») και σε όλους τους εργαζόμενους, το αντίστοιχο ποσοστό είναι «πλειοψηφικό»! Αποκαλυπτική είναι η χρονοσειρά του ερωτήματος αυτού (χρονική εξέλιξη: «πριν από την πανδημία», τον «Απρίλιο 2020» και τον «Δεκέμβριο 2020»), όπως προκύπτει από τις τακτικές έρευνες του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών: από 40% πριν από την πανδημία, στο 58% σήμερα, μιάμιση φορά επάνω: +18%!

Όσον αφορά με το αν οι Έλληνες ξοδεύουν τώρα (την περίοδο της πανδημίας) και σε σύγκριση με πριν από την εμφάνιση του νέου κορωνοϊού, περισσότερο ή λιγότερο, προκύπτει ότι (και στις τρεις βασικές κατηγορίες που μετρήθηκαν: «αγορές-ψώνια», «αποταμίευση», «ασφάλειες») οι περισσότεροι μείωσαν τα χρήματα που ξοδεύουν!

  • Μόνο το 11% αύξησε τα χρήματα που ξοδεύει για «αγορές και ψώνια» - ενώ το 31% τα κράτησε σταθερά
  • Μόνο το 21% αύξησε την «αποταμίευσή» του - ενώ το 31% την διατήρησε στα ίδια επίπεδα
  • Μόλις το 6% αύξησε τα χρήματα που διαθέτει για «ασφάλειες και ασφαλιστικά προγράμματα» - ενώ το 34% τα κράτησε σταθερά

Πάντως, ακόμα και αυτά τα μικρά σχετικά ποσοστά αυξήσεων προέρχονται κυρίως από τους συμπολίτες μας που χαρακτηρίζουν την οικονομική τους κατάσταση ως «Άνετη» (και λιγότερο ως «Μέτρια»), ενώ μεταξύ αυτών που χαρακτηρίζουν την οικονομική τους κατάσταση ως «Δύσκολη» το συντριπτικό ποσοστό καταγράφει μειώσεις!

Μια από τις λίγες «καταναλωτικές συνήθειες» που καταγράφει σημαντική αύξηση είναι οι παραγγελίες και αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα, επιβεβαιώνοντας το αποτέλεσμα του αρχικού γενικού ερωτήματος! Το 56% (όλων όσοι παραγγέλνουν / αγοράζουν από e-shop), δήλωσαν ότι αύξησαν («κάπως» ή «πολύ») τις ηλεκτρονικές παραγγελίες τους.

Γενικό Συμπέρασμα: Όχι μόνο έχει αυξηθεί το ποσοστό των καταναλωτών που αξιοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και όσοι το χρησιμοποιούν, ξοδεύουν περισσότερα σε αυτά!

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Από τις τέσσερις βασικές κατηγορίες που μετρήθηκαν στην έρευνα, τα προϊόντα που καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση παραγγελιών μέσα από ηλεκτρονικά καταστήματα είναι οι «ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές» (όπου συναντάμε και ορισμένα από τα πιο άρτια και οργανωμένα e-shop στην χώρα μας αλλά και διεθνώς).

Σε χαμηλότερα ποσοστά αύξησης βρίσκουμε τα «ρούχα και παπούτσια» (απόρροια ίσως και της μεγαλύτερης δυσκολίας στην παραγγελία ρούχων από απόσταση), τα «τρόφιμα και ποτά» (τα αντίστοιχα φυσικά καταστήματα παραμένουν ανοιχτά) και το «έτοιμο φαγητό και καφέ» (που είχαν ήδη αξιόλογες ηλεκτρονικές παραγγελίες λόγω και των αντίστοιχων ειδικευμένων εφαρμογών).

Από τα πιο ενδιαφέροντα αποτελέσματα της έρευνας, καταγράφονται στους επαναλαμβανόμενους δείκτες ικανοποίησης και αξιολόγησης της «ποικιλίας - ποιότητας» και της «ποιότητας εξυπηρέτησης» από τα ηλεκτρονικά καταστήματα – e-shop, όπως αυτά διερευνώνται στις τακτικές έρευνες του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

Αν και το πλήθος το πελατών τους, όπως και οι παραγγελίες αυτών, αυξήθηκαν εντυπωσιακά την περίοδο της πανδημίας, η ικανοποίηση και η αξιολόγησή τους επιδεινώθηκαν σημαντικά!

Η «κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών από την ποικιλία και την ποιότητα των ειδών» διατηρεί θετικό ισοζύγιο αξιολόγησης (46% υψηλή ικανοποίηση έναντι 14% χαμηλής).

Η «ικανοποίηση από την ποιότητα εξυπηρέτησης» όμως (ίσως κυρίως λόγω των προβλημάτων μεταφοράς και παράδοσης) καταγράφει σχεδόν ισοπαλία υψηλής και χαμηλής αξιολόγησης (28% - 25%)!

Εν κατακλείδι: Η αγορά, οι επαγγελματίες και οι επιχειρηματίες έχουν δεχτεί σημαντικότατο πλήγμα από την πανδημία και τις οικονομικές συνέπειές της. Στη μεγάλη μείωση της κατανάλωσης, όπως αποτυπώνεται και μέσα από τα μάτια των καταναλωτών – και παράλληλα με κάθε άλλη υποστηρικτική προσπάθεια – προβάλουν ως σημαντικό βοήθημα και διέξοδος και τα ηλεκτρονικά καταστήματα!

Οι προοπτικές είναι εντυπωσιακές, όχι μόνο στην τρέχουσα περίοδο της πανδημίας, αλλά εξίσου και μετά! Τα επιμελητήρια μπορούν να έχουν αξιόλογο ρόλο και λόγο σε αυτή την κατεύθυνση.

Πρέπει όμως να αντιμετωπιστούν και τα σοβαρά προβλήματα που ανέκυψαν κατά τη «βίαιη» ενηλικίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας, μέσα σε -κατά γενική ομολογία- πρωτόγνωρα δύσκολες συνθήκες.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα της έρευνας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ΕΕΑ
  • Pulse
  • έρευνα
  • επιχειρήσεις
  • καταναλωτές
  • καταναλωτικές συνήθειες
  • ηλεκτρονικό εμπόριο
  • ασφάλιση
  • πανδημία
  • κορονοϊός
  • Covid-19

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Έρευνα ΕΕΑ: Μόνο το 29% των επιχειρήσεων θεωρούν ότι βοηθήθηκαν από τα μέτρα της Κυβέρνησης!
    Nextdeal newsroom, 21/12/2020

    Έρευνα ΕΕΑ: Μόνο το 29% των επιχειρήσεων θεωρούν ότι βοηθήθηκαν από τα μέτρα της Κυβέρνησης!

  • Μεγάλο ενδιαφέρον στη διαδικτυακή εκδήλωση του ΕΕΑ για το Πρόγραμμα της Περιφέρειας Αττικής - Παράταση αιτήσεων έως 20/1/2021
    Nextdeal newsroom, 18/12/2020

    Μεγάλο ενδιαφέρον στη διαδικτυακή εκδήλωση του ΕΕΑ για το Πρόγραμμα της Περιφέρειας Αττικής - Παράταση αιτήσεων έως 20/1/2021

  • Διαδικτυακή εκδήλωση ΕΕΑ: Τι πρέπει να γνωρίζετε για την ένταξη στο πρόγραμμα των 50 εκατ. ευρώ της Περιφέρειας Αττικής

    Διαδικτυακή εκδήλωση ΕΕΑ: Τι πρέπει να γνωρίζετε για την ένταξη στο πρόγραμμα των 50 εκατ. ευρώ της Περιφέρειας Αττικής

    Στην ενημέρωση όλων των δικαιούχων για το πρόγραμμα των 50 εκατ. ευρώ της Περιφέρειας Αττικής προχωρεί το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών...
    Nextdeal newsroom, 16/12/2020 - 17:14 16/12/2020
  • Επτά βασικά θέματα που απασχολούν την ασφαλιστική διαμεσολάβηση

    Επτά βασικά θέματα που απασχολούν την ασφαλιστική διαμεσολάβηση

    Τα επτά βασικά θέματα που απασχολούν την ασφαλιστική διαμεσολάβηση και πρέπει με τη συμβολή της πολιτείας να επιλυθούν τέθηκαν στην...
    Nextdeal newsroom, 15/12/2020 - 14:50 15/12/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

20/05/2022: Τα νέα της ημέρας σε τίτλους
21:09 20/05/2022: Τα νέα της ημέρας σε τίτλους
  • 20:29 Όμιλος Generali: Άριστη κερδοφορία με αύξηση σε ασφάλιστρα και λειτουργικά αποτελέσματα
  • 16:37 Ολοκληρώθηκε ο 2ος κύκλος Αξιολόγησης του διαγωνισμού "MITEF Greece Startup Competition 2022", με την υποστήριξη της Κωτσόβολος
  • 16:04 Ηλίας Μόσιαλος: Τι γνωρίζουμε για τον ιό της ευλογιάς των πιθήκων
  • 15:52 NN Hellas: Το νέο συναρπαστικό μήνυμα ζωής! (video)
  • 15:33 Η NASA αποχαιρετά τον Βαγγέλη Παπαθανασίου
  • 15:12 Αποχωρεί από τη Ρωσία η Zurich Insurance!
  • 14:57 Τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών ζητά η ACEA
  • 13:18 Αραρίσκοντας Ηλίας Προβόπουλος: Όταν λείπει ο ίσκιος του αγροφύλακα...
  • 12:29 ΟΠΕΚΑ: Παράταση προγραμμάτων του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας έτους 2021
  • 12:04 H Lidl Ελλάς και το Lidl Plus διακρίνονται για 2η συνεχόμενη φορά στα Loyalty Awards 2022
  • 11:44 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: 40 Χρόνια - Μαζί, πέρα από τα όρια!
  • 11:36 Πρόγραμμα πιστότητας & επιβράβευσης αποκλειστικά για τους συνεργαζόμενους οδηγούς της BEAT
  • 11:26 «Χρυσή» η ομάδα Δερματολογίας της AbbVie στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ.!
  • 11:09 Εκδήλωση για το δίκτυο Μεσιτών - Πρακτόρων οργάνωσε η Εθνική Ασφαλιστική
  • 10:02 Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα να τροποποιήσει τη μεταφορά της οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων
  • 09:34 Δείτε το πρόγραμμα του 12ου Διεθνούς Συνεδρίου της Insurance Europe
  • 09:16 Φίλοι ασφαλιστές, δώστε βάρος στην ασφάλιση και προστασία!
  • 08:26 Κομισιόν: Μέτρα έκτακτης ανάγκης και επιλογές για μακροπρόθεσμες βελτιώσεις στην ενέργεια
  • 07:14 Η Coface Ελλάδος στο 1ο TimaCulture Forum με θέμα: «Βιώσιμη Στρατηγική Ανάπτυξης στην Αγροτική Παραγωγή του Αύριο»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/5 Υποχρεωτική η ασφάλιση κτιρίων από το 2025 σε ζώνη υψηλής τρωτότητας!
  2. 18/5 Υπασφαλισμένος: Εκτιμήσεις που αξίζει να διαβάσετε για το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς!
  3. 16/5 Νέα αύξηση του μεριδίου των ασφαλιστικών εταιρειών ΕΠΥ
  4. 19/5 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ο Νικόλαος Κοντοβουνήσιος, νέος Διευθυντής Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου Γενικών Ασφαλίσεων πλην Αυτοκινήτου
  5. 17/5 Υπασφαλισμένος: Πρώτη στους ασφαλισμένους, στους συνεργάτες, στο προσωπικό, θέλει την Εθνική Ασφαλιστική, το CVC Fund
  6. 19/5 Το μήνυμα του Άλεξ Φωτακίδη προς το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής και η πεταλούδα της Πένης Μαναβή!
  7. 16/5 Πώς να αποφύγετε την παγίδα της σύγκρουσης στην πρώτη φάση της πώλησης

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube