close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τι καινοτομία φέρνει η Allianz για τη βελτίωση στην καταβολή αποζημιώσεων;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος, 16/11/2020 - 15:48
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι καινοτομία φέρνει η Allianz για τη βελτίωση στην καταβολή αποζημιώσεων;

Γιώργος Μούζος, 16/11/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Allianz Βρετανίας ανακοίνωσε την προσθήκη Live Chat στο Allianz Claims Hub, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους brokers να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο από έναν ειδικό για το πόρισμα, αλλά και για τις αποζημιώσεις εξαιτίας ενός τροχαίου ατυχήματος.

Αυτή η νέα λειτουργία είναι η πρώτη από μια σειρά ψηφιακών βελτιώσεων που σχεδιάζει να κάνει η Allianz στο Claims Hub της. Θα παρέχει στους brokers την επιλογή να ξεκινήσουν μια ζωντανή συνομιλία μέσω διαδικτύου και να λαμβάνουν ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις αποζημιώσεις, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερειών που έχουν να κάνουν με την υπαιτιότητα, τις επισκευές και το χρόνο αποπεράτωσης αυτών, αλλά και σε ότι έχει να κάνει με τους προγραμματισμούς πληρωμών των αποζημιώσεων. Επιπρόσθετα μέσω του Live Chat προσφέρεται η δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού με έναν πραγματογνώμονα, ενώ ακόμα παρέχεται η δυνατότητα αποστολής των απαραίτητων εγγράφων στην Allianz. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή και οι brokers θα μπορούν να λαμβάνουν αντίγραφο της συνομιλίας για τα αρχεία τους.

Η προσθήκη αυτή ακολουθεί το λανσάρισμα του Allianz Claims Hub νωρίτερα αυτό το έτος, της ψηφιακής πλατφόρμας τόσο για τους brokers, όσο και για τους πελάτες της εταιρείας, που αφορά την αναφορά και εντοπισμό οχημάτων καθώς και την παρακολούθηση της πορείας της διαδικασίας αποζημίωσης.

Η Margaret Scott, επικεφαλής στρατηγικής αποζημιώσεων και εμπειρίας πελατών της Allianz, ανέφερε σχετικά με την νέα αυτή υπηρεσία: «Είμαι πραγματικά περήφανη που ξεκινήσαμε το Live Chat, υπηρεσία η οποία μας αναγάγει ως έναν από τους πρώτους ασφαλιστικούς ομίλους που έδωσαν τη δυνατότητα στους brokers να μιλούν σε πραγματικό χρόνο με έναν υπεύθυνο αποζημιώσεων. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη για τις νέες τεχνολογίες που έρχονται και θα μας επιτρέψουν να βελτιώσουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες μας.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτή η νέα υπηρεσία θα αποτελέσει case study και για άλλες εταιρείες, ενώ σε ότι αφορά την Allianz βελτιώνει σημαντικά την επικοινωνία με τους πελάτες μας, όντας πάντοτε δίπλα τους».

  • TAGS:
  • Βρετανία
  • Allianz
  • Live Chat
  • Allianz Claims Hub
  • τεχνολογία
  • καταβολή αποζημιώσεων
  • αποζημιώσεις
  • ασφάλιση αυτοκινήτου
  • καινοτομία
  • επικοινωνία
  • πελάτες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ποιες τεχνολογίες γλιτώνουν τις ασφαλιστικές εταιρείες από την καταβολή αποζημιώσεων;
    Γιώργος Μούζος, 12/11/2020

    Ποιες τεχνολογίες γλιτώνουν τις ασφαλιστικές εταιρείες από την καταβολή αποζημιώσεων;

  • Πώς η τεχνητή νοημοσύνη και το machine learning μπορούν να εμποδίσουν τις απάτες;
    Γιώργος Μούζος, 10/11/2020

    Πώς η τεχνητή νοημοσύνη και το machine learning μπορούν να εμποδίσουν τις απάτες;

  • Ποιες είναι οι τεχνολογίες που θα αλλάξουν το ασφαλιστικό τοπίο;

    Ποιες είναι οι τεχνολογίες που θα αλλάξουν το ασφαλιστικό τοπίο;

    Η τεχνολογία συνεχώς βελτιώνεται και παραμετροποιείται για κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας και συνεχώς νέα δεδομένα έρχονται να προστεθούν στα...
    Γιώργος Μούζος, 09/11/2020 - 15:14 9/11/2020
  • Συνεργασία της Policywise & της ThingCo για ταχύτερη απόδοση των ασφαλιστικών αποζημιώσεων!

    Συνεργασία της Policywise & της ThingCo για ταχύτερη απόδοση των ασφαλιστικών αποζημιώσεων!

    Η ασφαλιστική εταιρεία Policywise σύναψε συμφωνία με την εταιρεία τηλεματικής ThingCo για την εγκατάσταση συσκευής τηλεματικής, με στόχο την επιτάχυνση...
    Γιώργος Μούζος, 06/11/2020 - 14:13 6/11/2020
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Θ. Σκυλακάκης: Μέσα από τις τράπεζες η αξιολόγηση έργων για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης
19:12 Θ. Σκυλακάκης: Μέσα από τις τράπεζες η αξιολόγηση έργων για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης
  • 19:02 Ο EMA ξεκινά την εξέταση του εμβολίου Sputnik V COVID-19
  • 18:56 ΕΜΑ: Συμβουλές για τη χρήση του συνδυασμού αντισωμάτων REGN-COV2 (casirivimab / imdevimab)
  • 18:52 Κορονοϊός: 2219 νέα κρούσματα και 35 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 15:56 Κυριάκος Μητσοτάκης: Να γίνει γρήγορα πραγματικότητα το πιστοποιητικό εμβολιασμού
  • 15:11 Χρήστος Σταϊκούρας: 750 εκατ. ευρώ κοστίζει κάθε εβδομάδα lockdown
  • 15:00 H NAK Katsiberis Insurance Brokers εξαγοράζει την Gkiolekas Insurance Solutions
  • 14:43 Οι επενδυτικές σχέσεις Ελλάδας - Γερμανίας στο επίκεντρο webinar για την επανεκκίνηση της Ελληνογερμανικής συνεργασίας
  • 14:37 ΕΛΓΑ: Παράταση υποβολής δηλώσεων ζημίας από την θεομηνία «Μήδεια» στην Θεσσαλία
  • 14:30 Η ατζέντα της Ελλάδας για τον καρκίνο του πνεύμονα στη μετα-Covid εποχή
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/2 ΕΑΕΕ: Πώς θα ασφαλίζονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
  2. 26/2 Απελεύθερος: Οι προσδοκίες και τα δανεικά των ΕΛΠΕ και η... ταμπακέρα για Εθνική
  3. 1/3 Απελεύθερος: Γιατί μαζεύει δανεικά η Motor Oil και ποιός θα πάρει τα POS της Πειραιώς
  4. 26/2 Δημήτρης Ζορμπάς: Πώς θα πιαστούν στις "δαγκάνες" τα ανασφάλιστα οχήματα!
  5. 26/2 Βεβαιώσεις μετακίνησης εργαζομένων: Τι αλλάζει από 1η Μαρτίου
  6. 26/2 Στα δικαστήρια λύνουν τις διαφορές τους και «διάσημοι» διαμεσολαβητές!
  7. 2/3 Πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης κυβερνοχώρου: Η Munich Re συνεργάζεται με το Google Cloud και την Allianz Global Corporate & Specialty!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube