close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της εταιρείας ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.: Γιατί η εταιρεία οδηγήθηκε σε εκκαθάριση - Βολές κατά δικαιοσύνης, εταιρειών προστασίας του περιβάλλοντος και του ITOPF!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
20/2/2018 - 10:47
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της εταιρείας ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.: Γιατί η εταιρεία οδηγήθηκε σε εκκαθάριση - Βολές κατά δικαιοσύνης, εταιρειών προστασίας του περιβάλλοντος και του ITOPF!

Nextdeal newsroom, 20/2/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λάβαμε και δημοσιεύουμε από την Αιγαίον Ασφαλιστική την παρακάτω αποκαλυπτική ανακοίνωση:

«Η ΑΙΓΑΙΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε. (εφεξής «ΑΙΓΑΙΟΝ») τον Νοέμβριο του 2015 αποφάσισε να διακόψει τις εργασίες της και να προχωρήσει σε εκούσια εκκαθάριση, έχοντας πάντοτε ως πρώτη προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και των συνεργατών της και την εκπλήρωση στο ακέραιο όλων των ασφαλιστικών της υποχρεώσεων.

Επί δυόμισι έτη που η ΑΙΓΑΙΟΝ εκτελεί με επιτυχία της διαδικασία της εκούσιας εκκαθάρισης, με την επίβλεψη και έγκριση της Τράπεζας της Ελλάδος, έχει καταβάλει αποζημιώσεις ύψους περίπου 15 εκ Ευρώ, καθώς, μεταξύ άλλων, έχουν πληρωθεί όλες.οι υποχρεώσεις που απορρέουν από το Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού (ΣΑΠ), καθώς και αρκετές άλλες ασφαλιστικές απαιτήσεις.

Σήμερα η ΑΙΓΑΙΟΝ έχει σε εκκρεμότητα περίπου 400 εκκρεμείς φακέλους του Κλάδου Αυτοκινήτου, αναμένοντας δικαστικές αποφάσεις, καθώς και πέντε ζημιές του Κλάδου Ναυτασφαλίσεων, μια εκ των οποίων εντάσσεται στον Κλάδο Αστικής Ευθύνης.

Η αιτία για την οποία η ΑΙΓΑΙΟΝ αναγκάστηκε να ακολουθήσει την παραπάνω πορεία ήταν διότι κατά το έτος 2012 ένα ασφαλισμένο από αυτήν δεξαμενόπλοιο (το «ΑΛΦΑ 1») προσέκρουσε σε ναυάγιο στο λιμάνι της Ελευσίνας το οποίο, βάσει του Νόμου, έπρεπε να έχει ανελκυσθεί από τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας. Το πλοίο βυθίστηκε με συνέπεια την απώλεια της ζωής του πλοιάρχου του και την πρόκληση ρύπανσης στη θαλάσσια περιοχής στης Ελευσίνας.

Το έργο της απορρύπανσης ανέλαβε αρχικά η εταιρεία OSRA, η οποία είναι εξειδικευμένη και πιστοποιημένη από τις αρχές αντιρρυπαντική εταιρεία, και η οποία άμεσα προέβη σε εργασίες προσωρινής στεγανοποίησης των καλυμμάτων και σωληνώσεων των δεξαμενών του φορτίου του πλοίου, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί η διαρροή των πετρελαϊκών ρύπων στη θάλασσα, ενώ τοποθέτησε και πλωτά φράγματα γύρω από το ναυάγιο για να περιορίσει την έκταση της ρύπανσης. Μετά από μερικές ημέρες η ΑΙΓΑΙΟΝ ενημερώθηκε με έκπληξη από την πλοιοκτήτρια του δεξαμενόπλοιου ότι η εταιρεία OSRA είχε λάβει εντολή να τερματίσει τις εργασίες της αντιρρύπανσης και να αναλάβει αυτές η εταιρεία «Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε.» (εφεξής «ΤΠΠ»), που δεν είχε λάβει καμία ανάθεση ή έγκριση για την εκτέλεση του έργου από την ΑΙΓΑΙΟΝ.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο παρελθόν, σε παρόμοια περιστατικά πρόκλησης μικρότερης έκτασης ρύπανσης, η ΑΙΓΑΙΟΝ είχε αντιμετωπίσει το ίδιο θέμα, δηλαδή το έργο της απορρύπανσης να έχει ανατεθεί αρχικά σε άλλη εταιρεία και ξαφνικά, υπό μυστηριώδεις συνθήκες, οι εργασίες τους να διακόπτονται για να αναλάβει η ΤΠΠ. Μάλιστα, σε κάποια άλλα περιστατικά οι Λιμενικές Αρχές είχαν δώσει απευθείας εντολή στην ΤΠΠ να αναλάβει το έργο απορρύπανσης, χωρίς να έχουν προσκληθεί σχετικά άλλες εταιρείες που εκτελούν ίδιες εργασίες, με αποτέλεσμα να καταστρατηγείται κάθε έννοια ανταγωνισμού, τόσο αναφορικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες αντιρρύπανσης όσο και με το κόστος αυτών.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Αποτέλεσμα της ανάθεσης των εργασιών αντιρρύπανσης του ΑΛΦΑ 1 στην ΤΠΠ ήταν αφενός η ρύπανση να λάβει πολύ μεγαλύτερη έκταση από την αρχικώς αναμενόμενη και αφετέρου να διογκωθεί το κόστος των εργασιών. Συγκεκριμένα, η ΤΠΠ ήγειρε αξίωση για αμοιβές ύψους 15εκ Ευρώ κατά προσέγγιση, ποσό το οποίο αμφισβήτησαν οι πραγματογνώμονες της πλοιοκτήτριας και της ΑΙΓΑΙΟΝ, καθώς επίσης και ο εξειδικευμένος σε περιπτώσεις εκτεταμένης ρύπανσης διεθνής οργανισμός ITOPF (που λειτουργεί υπό την αιγίδα του Διεθνούς Κεφαλαίου Αποζημίωσης Ζημιών Ρύπανσης από Πετρέλαιο, που είναι γνωστό ως «το Διεθνές Κεφάλαιο» ή «IOPCF»), οποίος ενέκρινε αρχικά ως εύλογη για την ΤΠΠ μία αμοιβή μικρότερη των 4 εκ Ευρώ.

Η ΤΠΠ κατέθεσε αγωγή κατά της ΑΙΓΑΙΟΝ, της πλοιοκτήτριας του πλοίου καθώς και του Διεθνούς Κεφαλαίου, επιδιώκοντας βασικά να εισπράξει την αποζημίωσή της μόνον από το Διεθνές Ταμείο, ενώ επί της ουσίας δεν απέδωσε ευθύνες στην ΑΙΓΑΙΟΝ για την καταβολή της αποζημίωσης.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η αιτία για την οποία δεν προκύπτει υποχρέωση της ΑΙΓΑΙΟΝ για καταβολή ασφαλιστικής αποζημίωσης είναι διότι βάσει της Διεθνούς Σύμβασης 1992 για την Αστική Ευθύνη Ζημιών Ρύπανσης από Πετρέλαιο (γνωστή ως «CLC») όταν το πλοίο μεταφέρει «βαρύ» πετρέλαιο κάτω των 2.000 τόνων, δεν υπάρχει ευθεία αξίωση κατά της ασφαλιστικής εταιρείας για την κάλυψη της ζημίας, με αποτέλεσμα όλες οι αξιώσεις που σχετίζονται με τη ρύπανση να καλύπτονται από το Διεθνές Κεφάλαιο. Εν προκειμένω, το δεξαμενόπλοιο ΑΛΦΑ 1 μετέφερε περίπου 1.800 τόνους βαρύ πετρέλαιο, οπότε δεν θα έπρεπε να τεθεί κανένα ζήτημα ευθύνης της ΑΙΓΑΙΟΝ για την καταβολή αποζημίωσης, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η πλοιοκτήτρια του δεξαμενόπλοιου είχε παραβεί εγγυητικούς όρους της ασφαλιστικής σύμβασης και συνεπώς η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν είχε υποχρέωση αποζημίωσης. Παραδόξως, το Πολυμελές Πρωτοδικείο Πειραιά αποφάσισε στον πρώτο βαθμό ότι η ΑΙΓΑΙΟΝ είναι υπεύθυνη εν προκειμένω έναντι της ΤΠΠ και επιδίκασε, σχεδόν χωρίς καμία ουσιαστική μείωση στα τιμολόγια της ΤΠΠ, το μεγαλύτερο μέρος του διεκδικούμενου ποσού των 15εκ ευρώ, αγνοώντας τις εμπεριστατωμένες γνωματεύσεις όλων των εμπειρογνωμόνων που κατέθεσαν στο Δικαστήριο, βάσει των οποίων η εύλογη αποζημίωση που δικαιούταν η ΤΠΠ ήταν μικρότερη από 4 εκ. Ευρώ.

Σε βάρος της παραπάνω απόφασης ασκήθηκαν εφέσεις από την ΑΙΓΑΙΟΝ και την πλοιοκτήτρια του δεξαμενόπλοιου, οι οποίες συζητήθηκαν τον Μάρτιο του 2017.

Εν τω μεταξύ, ενώ το Διεθνές Κεφάλαιο ενώ αρχικά είχε εκφράσει την άποψη ότι η ΤΠΠ έπρεπε να αποζημιωθεί με ένα ποσό μικρότερο των 4 εκ Ευρώ, λίγο πριν την εκδίκαση της παραπάνω έφεσης, υπό μυστηριώδες συνθήκες έκανε στροφή 180 μοιρών και αποζημίωσε την ΤΠΠ με το υπέρογκο ποσό των 12 εκ. Ευρώ, χωρίς ουδέποτε να δικαιολογήσει τη μεταστροφή στη στάση του. Έκτοτε δε, συμπορεύτηκε με την ΤΠΠ σε κοινό δικαστικό αγώνα κατά της πλοιοκτήτριας και της ΑΙΓΑΙΟΝ, ενώ στις αρχές Ιανουαρίου 2017 η ΤΠΠ και το Διεθνές Κεφάλαιο έφτασαν στο σημείο να προσημειώσουν ολόκληρη την ακίνητη περιουσία της ΑΙΓΑΙΟΝ, χωρίς να έχουν σχετικό δικαίωμα από τον Νόμο και μάλιστα χωρίς καν να ειδοποιήσουν την ΑΙΓΑΙΟΝ. Τελικά, η ΑΙΓΑΙΟΝ κατάφερε μετά από αρκετούς μήνες (και ενώ αναγκάστηκε να δαπανήσει σημαντικά ποσά για γνωμοδοτήσεις Καθηγητών Πανεπιστημίου, δικηγορικές αμοιβές και έξοδα) να ελευθερώσει το μεγαλύτερο μέρος της ακίνητης περιουσία της, έχοντας κερδίσει τρεις διαδοχικές δίκες με αντιδίκους το Διεθνές Κεφάλαιο και την ΤΠΠ.

Παρά τα παραπάνω γεγονότα, η «λυσσαλέα» επίθεση του Διεθνούς Κεφαλαίου και της ΤΠΠ κατά της ΑΙΓΑΙΟΝ συνεχίζεται, καθώς έχουν απειλήσει τη Διοίκηση της ΑΙΓΑΙΟΝ με μηνύσεις επειδή τόλμησε να διαθέσει ένα ακίνητό της προκειμένου με το εισπραχθέν τίμημα να αποζημιώσει ασφαλισμένους. Ενόψει αυτού, η ΑΙΓΑΙΟΝ ζήτησε από την Τράπεζα της Ελλάδος, ως Εποπτική Αρχή, αν δύναται, να προστατεύσει την ΑΙΓΑΙΟΝ και τους ασφαλισμένους της από την παραπάνω επίθεση, η οποία αναμένεται να ενταθεί σε περίπτωση που η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν δικαιωθεί από το Εφετείο Πειραιά στην παραπάνω έφεση που άσκησε, επί της οποίας αναμένεται σύντομα να εκδοθεί απόφαση. Δυστυχώς, η Εποπτική Αρχή, επικαλούμενη τις νέες ρυθμίσεις του θεσμικού πλαισίου για τις ασφαλιστικές εταιρείες, μας ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να λάβει θέση, παρά μόνο αν στην εταιρεία τοποθετηθεί εκκαθαριστής.

Ενόψει των παραπάνω, η Διοίκηση και οι Μέτοχοι της εταιρείας, παρά το γεγονός ότι πιστεύουν ακράδαντα ότι η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν έχει καμία υποχρέωση να καταβάλει καμία αποζημίωση σε σχέση με τη ρύπανση που προκάλεσε το ΑΛΦΑ 1, αξιολογώντας ότι η επικείμενη απόφαση του Εφετείου Πειραιά είναι απρόβλεπτη (ιδιαίτερα αν ληφθεί υπόψη ότι τόσο στη δική μας αντιδικία, όσο και σε άλλες αντιδικίες της ΤΠΠ με άλλα φυσικά και νομικά πρόσωπα, εκδόθηκαν αποφάσεις των Δικαστηρίων του Πειραιά που προκάλεσαν την έκπληξη των νομικών κύκλων) και ενδέχεται να επικυρώσει αυτή του Πρωτοδικείου, εκτίμησαν ότι ο κίνδυνος στον οποίο θα εκτεθεί η εταιρεία και τα δικαιώματα των 400 περίπου ασφαλισμένων και παθόντων είναι πολύ μεγάλος και ενόψει αυτού κατέθεσαν αίτηση στην Εποπτική Αρχή για τον διορισμό εκκαθαριστή στην ΑΙΓΑΙΟΝ. Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι οι Μέτοχοι της ΑΙΓΑΙΟΝ, σε περίπτωση που το Εφετείο Πειραιά απορρίψει την έφεση της εταιρείας, θα ζητήσουν από τον εκκαθαριστή της εταιρείας να ασκήσει αναίρεση στον Άρειο Πάγο και στη συνέχεια να απευθυνθεί και στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, καθώς διαθέτουν γνωμάτευση κορυφαίου Βρετανού νομομαθούς που ειδικεύεται σε θέματα θαλάσσιας ρύπανσης, ο οποίος καταλήγει στο συμπέρασμα ότι βάσει της ορθής ερμηνείας της Διεθνούς Σύμβασης CLC, στη συγκεκριμένη περίπτωση η ΑΙΓΑΙΟΝ δεν φέρει καμία ευθύνη για να αποζημιώσει την ΤΠΠ ή το Διεθνές Κεφάλαιο. Σημειωτέον, ότι η συγκεκριμένη υπόθεση συγκεντρώνει το ενδιαφέρον της παγκόσμιας ναυτιλίας και οποιαδήποτε απόφαση θα δημιουργήσει δεδικασμένο για ανάλογα περιστατικά ανά τον κόσμο, οπότε η ΑΙΓΑΙΟΝ εύλογα ανέμενε ότι οι Δικαστές του Πειραιά θα αντιμετώπιζαν τη συγκεκριμένη υπόθεση με τη δέουσα προσοχή. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, σε περίπτωση που η απόφαση του Εφετείου Πειραιά δεν δικαιώσει την ΑΙΓΑΙΟΝ, οι Μέτοχοι της ΑΙΓΑΙΟΝ θα ζητήσουν να εξαντληθεί κάθε πιθανό ένδικο μέσο για την ακύρωσή της.

Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Εποπτική Αρχή, τους συνεργάτες και τους συνεργαζόμενους δικηγόρους της ΑΙΓΑΙΟΝ για την υποστήριξή τους και την συνδρομή τους για την ομαλή έκβαση της εκκαθάρισης της εταιρείας μας, έχοντας πάντοτε ως γνώμονα, να πληρωθούν, στο μέτρο του δυνατού, όλες οι εκκρεμείς απαιτήσεις κατά της ΑΙΓΑΙΟΝ».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
    Nextdeal newsroom, 13/6/2025

    ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές

  • Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
    Nextdeal newsroom, 13/6/2025

    Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

  • Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

    Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

    Η Generali Hellas υποδέχθηκε με ενθουσιασμό, το Roadshow της στρατηγικής “Lifetime Partner 27: Driving Excellence”, με διεθνή συμμετοχή και ένα...
    Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 11:45 13/6/2025
  • ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

    ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

    Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου, ως ένα από...
    Nextdeal newsroom, 13/06/2025 - 10:56 13/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube