Nextdeal newsroom, 25/9/2017 - 09:32 facebook twitter linkedin 1η Παγκόσμια Ασφαλιστική Επωνυμία για 9η συνεχή χρονιά η AXA! Nextdeal newsroom, 25/9/2017 facebook twitter linkedin Η σημερινή κατάταξη Best Global Brands επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη θετική φήμη και αξία του ονόματος της AXA: 42η Επωνυμία στον κόσμο, με άνοδο 4 θέσεων σε ένα χρόνο, 1η Ασφαλιστική Επωνυμία για 9η συνεχή χρονιά και 3η Eπωνυμία στον χρηματοοικονομικό κλάδο. Η αξία της Επωνυμίας AXA ξεπερνά πλέον τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια. «Είμαστε πολύ περήφανοι που αποτελούμε την κορυφαία ασφαλιστική Επωνυμία για 9 συνεχή χρόνια. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα 107 εκατομμύρια πελάτες μας για τη συνεχιζόμενη εμπιστοσύνη τους. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους και τους ανθρώπους των δικτύων πωλήσεών μας που συνεισφέρουν το καλύτερο που μπορούν, κάθε μέρα. Συνεχίζουμε με αισιοδοξία το στρατηγικό μας πλάνο “Φιλοδοξία 2020” και είμαστε πολύ χαρούμενοι που το όνομά μας αναγνωρίζεται ξανά για τη συνεισφορά του στις επιτυχίες μας» «Η AXA έχει ως σκοπό να στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα. Υλοποιούμε έναν βαθύ μετασχηματισμό του τρόπου λειτουργίας μας με στόχο να δημιουργούμε περισσότερη αξία για τους πελάτες μας και να αποτελούμε έναν πραγματικό συνοδοιπόρο για όλη τη ζωή τους. Η Επωνυμία AXA διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο σε αυτό το ταξίδι μετασχηματισμού» είπε η Amélie Oudéa-Castera, Marketing and Digital Officer του Ομίλου AXA. Σύμφωνα με την Interbrand «Η δέσμευση της AXA στην Επωνυμία της αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα. Ο οργανισμός έχει αφιερώσει χρόνο για να ορίσει έναν σκοπό λειτουργίας, ένα όραμα και τις αξίες που τον διέπουν. Υπάρχει μια αυθεντική διάθεση να μετασχηματιστούν (από μέσα προς τα έξω) και αυτό θα αποτελέσει τη βάση για περαιτέρω ανάπτυξη. Η φιλοδοξία να διαφοροποιούνται επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση τους με τους πελάτες είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντική, με την προοπτική να αλλάξει το ρόλο της Εταιρείας, εάν συνεχίσει να υλοποιείται μακροπρόθεσμα» «Τον περασμένο χρόνο πραγματοποιήσαμε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που εκφραζόμαστε για την Εταιρεία μας, όπως η ανανέωση της ταυτότητας και της βάσης διαφήμισης, οι οποίες αναδεικνύουν μια πιο απλή, ανθρώπινη και μοντέρνα Εταιρεία. Συνεχίσαμε να παραδίδουμε υπηρεσίες προς τους πελάτες μας που δημιουργούν μια χειροπιαστή και διαφορετική εμπειρία» συμπλήρωσε ο Paul Bennett, Brand Director του Ομίλου AXA. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 8/5/2025 Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»
Nextdeal newsroom, 8/5/2025 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικό Underwriting: Ασφαλιστικές ιστορίες από το 1860 και 1908 Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη "Ασφαλιστικό Underwriting" Διαβάστε παρακάτω το "Ασφαλιστικό Underwriting" από το περιοδικό Ασφαλιστικό... Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 08/05/2025 - 13:37 8/5/2025
Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Ασφαλιστικό Undewriting Από το «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ» συγχαίρουμε τα δύο επιτυχημένα... Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 08/05/2025 - 13:00 8/5/2025