close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς τα κίνητρα συμβάλλουν στην ανάπτυξη των πωλήσεων 
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
21/3/2022 - 07:14
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς τα κίνητρα συμβάλλουν στην ανάπτυξη των πωλήσεων 

Δημήτρης Μπάτρης, 21/3/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε, ένας από τους τέσσερις παράγοντες επιτυχίας στις πωλήσεις είναι τα «κίνητρα των πωλητών». Ο Άνθρωπος όταν ακούει τη λέξη «κίνητρο» (motivation), αισθάνεται κάτι να πηγάζει από μέσα του, κάτι που κινείται αυτοδύναμο. 

Σαν γενική έννοια θα μπορούσαμε να πούμε, πως το κίνητρο παραπέμπει σε οτιδήποτε «παρακινεί, ωθεί, εγείρει ένα άτομο να ενεργήσει, να δράσει». Το κίνητρο λοιπόν, είναι η αιτία της παρακίνησης ή της συμπεριφοράς ενός ανθρώπου και αυτή η αιτία οφείλεται συνήθως στην προσπάθεια του να κερδίσει και να διατηρήσει, την ικανοποίηση μιας ή πολλών αναγκών. 
 
Η παρακίνηση, είναι η διαδικασία ικανοποίησης αναγκών, καθώς ο άνθρωπος κινείται προς τον καθορισμένο στόχο του, που δεν είναι άλλος από το να νιώσει το συναίσθημα της πληρότητας, το συναίσθημα να αισθάνεται όμορφα. Οι πωλητές, μερικές φορές παρουσιάζουν κατά χρονικά διαστήματα, ανόδους και καθόδους στις πωλήσεις διότι ο «πωλησιακός ενθουσιασμός» τους έχει διακυμάνσεις. 

Για να διατηρηθεί ο ενθουσιασμός, ειδικά στους νέους για μεγάλα χρονικά διαστήματα, απαιτείται η ύπαρξη καλά σχεδιασμένων κινήτρων, που θα υποστηρίξουν την προσπάθεια τους. 

Οι πωλητές που έχουν ως βασικό στόχο τους την απόκτηση γνώσεων, εμπειρίας και κάνουν ακριβή εκτίμηση των πραγματοποιούμενων στόχων, θα αποκτήσουν τα χαρακτηριστικά που θα αντικαταστήσουν τις αρχικές ασαφείς προσδοκίες τους να γίνουν «Υπερ-πωλητές». 

Διακρίνονται για τον ενθουσιασμό τους, τον αυθορμητισμό τους, την ενεργητικότητα τους, την πρακτικότητα τους, την κοινωνικότητα τους, τη φιλοδοξία τους και την ικανότητα τους για επικοινωνία. Είναι εξωστρεφείς χαρακτήρες, επηρεαζόμενοι θετικά από την γενική αποδοχή και την επιτυχία.

Τους ανθρώπους αυτούς καλείται να αξιοποιήσει ο αρχηγός της ομάδας πωλήσεων και Manager τους και να ευθυγραμμίσει τις ικανότητες και τα ταλέντα τους ώστε να επιτυγχάνει σε διαρκή βάση τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η τοποθέτηση ρεαλιστικών, συγκεκριμένων στόχων σε ποσότητα και ποιότητα, εντός των δυνατοτήτων τους είναι ζωτικής σημασίας. Έχει αποδειχθεί ότι, ο πωλητής ο οποίος δεν έχει κίνητρα, μπορεί κάλλιστα να εφαρμόσει στην πράξη όλα όσα έμαθε κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος, αλλά δεν έχει την φλόγα ή τη δίψα για επιτυχία μέσα του. Η συμπεριφορά του είναι να ενεργεί με μοναδικό στόχο να πετύχει μια ακόμη πώληση, ώστε να ικανοποιήσει την ημερήσια δραστηριότητα του. 

Ο πωλητής με κίνητρα, από την άλλη πλευρά, είναι αποφασισμένος να ολοκληρώσει την πώληση. Η κάθε νέα πώληση είναι γι’ αυτόν μια «μεγάλη πρόκληση». Ακόμη και όταν είναι υποχρεωμένος για ένα θέμα να επισκεφτεί υφιστάμενο ή υποψήφιο πελάτη, θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί την παρουσία του σε εκείνο το χώρο, ώστε να πετύχει κάποια πώληση.

Οι στατιστικές πωλήσεων έχουν εντοπίσει ότι "ο πωλητής με κίνητρο θα πετύχει διπλάσιες ή τριπλάσιες σε όγκο πωλήσεις από τον συνάδελφο του χωρίς κίνητρο". Τα κίνητρα θα αποδώσουν πολύ στα άτομα που θέλουν ποιοτική ζωή αλλά έχουν παράλληλα ξεκάθαρους προσωπικούς και οικογενειακούς στόχους ή επιθυμούν να προαχθούν στην ιεραρχία των πωλήσεων. 

Είναι πολύ σημαντικό οι ασχολούμενοι με την στελέχωση ποιοτικών πωλητών, να εκμαιεύσουν όλα τα παραπάνω για τον εντοπισμό των κινήτρων τους και την πετυχημένη εφαρμογή τους όταν τους προσλαμβάνουν. 

Τέλος, κάθε Διευθυντής Πωλήσεων οφείλει, εκτός των άλλων υποχρεώσεων του, να ενδιαφέρεται πραγματικά για τους πωλητές του, εάν θέλει να αξιοποιήσει το 100% των δυνατοτήτων τους, να διατηρήσει «αναμμένη την πωλησιακή τους φλόγα» και να θέτει ισχυρά κίνητρα πωλήσεων, ώστε να προκαλεί τους πωλητές του να κάνουν την υπέρβαση τους. Μόνο έτσι θα συμβάλει ενεργά στο να ξεχωρίζουν στην αγορά, καταρρίπτοντας κάθε πωλησιακό στόχο, γιατί οι πωλητές συμβάλλουν ενεργά στην ανάπτυξη μιας εταιρίας και αξίζουν κάθε καθοδήγηση και διάκριση!


Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πώληση
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • κίνητρα

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
16:46 Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
  • 16:22 Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στα «Δρόμεια 2025» - Ένα αθλητικό γεγονός με ισχυρό μήνυμα κοινωνικής συμπερίληψης
  • 16:10 ΤτΕ: Πλεόνασμα στο Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών τον Μάιο, για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια
  • 16:00 Δημόσιο χρέος: Στα 366,329 δισ. ευρώ το α' τρίμηνο εφέτος σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 15:47 Έκθεση Bain & Company: Η Πρόκληση των Δασμών και οι Νέες Ευκαιρίες στην Αγορά του Private Equity
  • 14:31 Επανεκλογή Κρίστιαν Χατζημηνά στην Ε.ΕΝ.Ε - Επίτιμος Πρόεδρος & Μέλος Δ.Σ. o Βασίλης Αποστολόπουλος
  • 14:24 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
  • 14:19 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  • 14:14 Attica Bank: Δωρεάν συναλλαγές από 1η Αυγούστου σε περισσότερα από 2.400 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Προς Φιλιππησίους Επιστολή Αποστόλου Παύλου»
  • 12:25 Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® - Certified
  • 12:09 Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας
  • 11:20 Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge
  • 10:30 Ασφάλεια οχημάτων: Δεδομένα από την πραγματική κυκλοφορία θα χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz
  • 10:23 Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία;
  • 10:06 Βασίλης Καρύδας-Υφαντής στο Εuropanext: Η Γερμανία έχει ήδη βηματοποιήσει τη νέα της πορεία
  • 10:00 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
  • 09:09 Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!
  • 09:06 «Αργυρό» μετάλλιο για το Χ.Α, το πακέτο της ΔΕΘ, η έλευση της Γκίλφοϊλ, ρεκόρ 18 ετών στα δάνεια επιχειρήσεων και ο «αναρχοκαπιταλιστής»
  • 08:58 Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  6. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  7. 16/7 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube