Λάουρα Σταυρίδου, 14/5/2025 - 09:10 facebook twitter linkedin Είναι υποχρεωτική η παροχή Συμβουλής στον δυνητικό πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 14/5/2025 facebook twitter linkedin Μια από τις υποχρεώσεις του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή κατά τη συμμόρφωση με την IDD -Insurance Distribution Directive- και τη νομοθεσία (Ν. 4583/2018) είναι η παροχή συμβουλής προς τον δυνητικό πελάτη. Συγκεκριμένα σύμφωνα με το Άρθρο 30 «Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων (Άρθρο 20 της Οδηγίας)» παράγραφο 1.γ: «1. Πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης, ο διανομέας ασφαλιστικών προϊόντων προβαίνει στα εξής: γ) παρέχει στον πελάτη συμβουλή για συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν ή συγκεκριμένη ασφαλιστική σύμβαση και εξηγεί στον πελάτη τους λόγους για τους οποίους το προτεινόμενο προϊόν ικανοποιεί καλύτερα τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του. Η συμβουλή παρέχεται με έναν από τους τρόπους που προβλέπονται στο άρθρο 33…» Το άρθρο 33 προβλέπει πως οι πληροφορίες αυτές θα πρέπει να είναι κατανοητές και αν δεν είναι έντυπες μπορεί υπό ορισμένες προϋποθέσεις να βρίσκονται σε ψηφιακό μέσο. Πάντως η δυνατότητα επιλογής μεταξύ πληροφόρησης σε χαρτί ή σε σταθερό μέσο, ανήκει στον πελάτη. Το θέμα είναι ότι σε κάθε περίπτωση ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής θα πρέπει να εξηγήσει γραπτώς (ή σε ψηφιακό μέσο) τους λόγους για τους οποίους προτείνει στον πελάτη το συγκεκριμένο προϊόν, δηλαδή τους λόγους για τους οποίους αυτό το προϊόν καλύπτει τις ανάγκες του. Δεδομένου ότι η παροχή συμβουλής, συνδέεται με τις ανάγκες του δυνητικού πελάτη, είναι ένα από τα απαραίτητα βήματα συμμόρφωσης. Η συμβουλή δίνει στο πελάτη την σύνδεση που χρειάζεται μεταξύ του ασφαλιστικού προϊόντος και της ανάγκης που έχει, με στόχο να αυξηθεί τόσο η συνειδητότητα του πελάτη γύρω από την ασφάλιση όσο και η διατηρησιμότητα των συμβολαίων. Με αυτή την έννοια, δεν είναι μόνο υποχρεωτική αλλά και σημαντική για το χαρτοφυλάκιο του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34 Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!
Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52 Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;
Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50 Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;
Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18 Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06
Τι ζητάει η αγορά από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Μπορεί στην Ελλάδα να είναι λίγο δύσκολο να βρούμε στατιστικά που μας βοηθούν στη δουλειά μας, αλλά ευτυχώς στην Ευρώπη... Λάουρα Σταυρίδου, 17/10/2025 - 08:55
Γιατί ξεχνάμε πως ο «νόμος της έλξης» ισχύει και για τους Διαμεσολαβητές; Ο νόμος της έλξης ήταν γνωστός από την αρχαιότητα (όμοιος ομοίω αεί πελάζει) . Είχαν παρατηρήσει δηλαδή, ότι οι άνθρωποι με... Λάουρα Σταυρίδου, 15/10/2025 - 08:50
Που πρέπει να δείξουν οι Πράκτορες προσοχή; Ο Ν. 5193/2025 έθεσε σε εφαρμογή από τον Μάρτιο που μας πέρασε διαφοροποιήσεις σε πρακτικά θέματα της ασφαλιστικής αγοράς. Ένα εξ... Λάουρα Σταυρίδου, 14/10/2025 - 10:35
Γιατί δεν στελεχώνουν πλέον οι Διευθυντές ομάδων; Τι πρέπει να γίνει; Το ξέρω ότι ακούγεται σκληρό, αλλά εννοείται πως δεν αναφέρομαι σε όλους. Πρέπει όμως να παραδεχτούμε ότι ισχύει για πολλούς και... Λάουρα Σταυρίδου, 13/10/2025 - 09:10