Λάουρα Σταυρίδου, 14/5/2025 - 09:10 facebook twitter linkedin Είναι υποχρεωτική η παροχή Συμβουλής στον δυνητικό πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 14/5/2025 facebook twitter linkedin Μια από τις υποχρεώσεις του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή κατά τη συμμόρφωση με την IDD -Insurance Distribution Directive- και τη νομοθεσία (Ν. 4583/2018) είναι η παροχή συμβουλής προς τον δυνητικό πελάτη. Συγκεκριμένα σύμφωνα με το Άρθρο 30 «Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων (Άρθρο 20 της Οδηγίας)» παράγραφο 1.γ: «1. Πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης, ο διανομέας ασφαλιστικών προϊόντων προβαίνει στα εξής: γ) παρέχει στον πελάτη συμβουλή για συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν ή συγκεκριμένη ασφαλιστική σύμβαση και εξηγεί στον πελάτη τους λόγους για τους οποίους το προτεινόμενο προϊόν ικανοποιεί καλύτερα τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του. Η συμβουλή παρέχεται με έναν από τους τρόπους που προβλέπονται στο άρθρο 33…» Το άρθρο 33 προβλέπει πως οι πληροφορίες αυτές θα πρέπει να είναι κατανοητές και αν δεν είναι έντυπες μπορεί υπό ορισμένες προϋποθέσεις να βρίσκονται σε ψηφιακό μέσο. Πάντως η δυνατότητα επιλογής μεταξύ πληροφόρησης σε χαρτί ή σε σταθερό μέσο, ανήκει στον πελάτη. Το θέμα είναι ότι σε κάθε περίπτωση ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής θα πρέπει να εξηγήσει γραπτώς (ή σε ψηφιακό μέσο) τους λόγους για τους οποίους προτείνει στον πελάτη το συγκεκριμένο προϊόν, δηλαδή τους λόγους για τους οποίους αυτό το προϊόν καλύπτει τις ανάγκες του. Δεδομένου ότι η παροχή συμβουλής, συνδέεται με τις ανάγκες του δυνητικού πελάτη, είναι ένα από τα απαραίτητα βήματα συμμόρφωσης. Η συμβουλή δίνει στο πελάτη την σύνδεση που χρειάζεται μεταξύ του ασφαλιστικού προϊόντος και της ανάγκης που έχει, με στόχο να αυξηθεί τόσο η συνειδητότητα του πελάτη γύρω από την ασφάλιση όσο και η διατηρησιμότητα των συμβολαίων. Με αυτή την έννοια, δεν είναι μόνο υποχρεωτική αλλά και σημαντική για το χαρτοφυλάκιο του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34