Λάουρα Σταυρίδου, 24/1/2025 - 09:06 facebook twitter linkedin Θα επιβαρύνουν οι μεγάλες φωτιές του Los Angeles τα ασφάλιστρα των Αντασφαλιστικών εταιριών; Λάουρα Σταυρίδου, 24/1/2025 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με την εκτίμηση της S&P global (Standard and Poor's) είναι δεδομένο πως οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν σημαντικές απώλειες, λόγω της υψηλής αξίας των σπιτιών και των επιχειρήσεων στις πληγείσες κοινότητες. Ωστόσο, αυτές οι ζημίες είναι διαχειρίσιμες τόσο για τους ασφαλιστές όσο και για τους αντασφαλιστές τους. Οι εταιρίες διατηρούν ένα αποθεματικό το οποίο προορίζεται να αντιμετωπίσει καταστροφικά και ακραία γεγονότα. Η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο συμβάν που έγινε στην αρχή του έτους μπορεί να ασκήσει πίεση στα κέρδη τους, ειδικά αν το 2025 αποδειχτεί ότι θα έχει υψηλότερες καταστροφές από τον μέσο όρο. Εντούτοις η S&P εκτιμά στην έκθεση της «insurers Can Absorb Losses Amid Escalating Los Angeles Wildfires» ότι πολλοί από τους αξιολογημένους Ασφαλιστές έχουν την κεφαλαιακή ανθεκτικότητα να τις απορροφήσουν, μετά τα ισχυρά αποτελέσματα που εμφάνισαν το 2024. Πέραν όμως των αποτελεσμάτων, η αλήθεια είναι ότι μετά τις μεγάλες δασικές πυρκαγιές του 2017-2018, πολλές Ασφαλιστικές εταιρείες στην Καλιφόρνια δεν ανανέωσαν τα συμβόλαια τους, ιδιαίτερα για τις κατοικίες που ήταν κοντά σε δασικές περιοχές. Επιπλέον ενίσχυσαν τις διαδικασίες underwriting, διενεργώντας επιτόπιες επιθεωρήσεις των κατοικιών προς ασφάλιση, ενώ έθεσαν αυστηρά μέτρα στους ιδιοκτήτες για να υπάρξει μείωση του κινδύνου πυρκαγιάς. Στην Ελλάδα ακόμα η δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στην ασφάλιση κατοικίας, τα ασφάλιστρα είναι πολύ προσιτά και τα μέτρα για τη πρόληψη κινδύνου, είναι απλώς αυτά της κοινής λογικής. Είναι λοιπόν θέμα μιας απόφασης, το να προστατέψει ο καθένας μας, τον τρόπο που έμαθε να ζει, ασφαλίζοντας το σπίτι του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18