Κώστας Παπαϊωάννου, 25/10/2024 - 09:00 facebook twitter linkedin Που κρύβεται το «μυστικό» της επιτυχίας και της αύξησης των πωλήσεων; Κώστας Παπαϊωάννου, 25/10/2024 facebook twitter linkedin Οι ασφαλιστικοί πράκτορες ασκούν κοινωνικό λειτούργημα και πρέπει να αμείβονται αναλόγως! Το «μυστικό» της επιτυχίας τους και της αύξησης των πωλήσεών τους «κρύβεται» στην κάλυψη του συνόλου των αναγκών των πελατών, με τη χρήση του συνόλου των διαθέσιμων ασφαλιστικών κλάδων! Πολλά έχουν γραφτεί και έχουν συζητηθεί σχετικά με τις χαμηλές αμοιβές πολλών (μπορεί και των περισσοτέρων) ασφαλιστικών πρακτόρων. Πολλά λέγονται και γράφονται για μηνιαίες αμοιβές που θα πρέπει να ξεπερνάνε κατά μέσο όρο τα 3.000 €. Δυστυχώς όμως πολλοί δεν βγάζουν αυτά τα χρήματα και αναγκάζονται να κάνουν και δεύτερο επάγγελμα για να τα βγάλουν πέρα! Όμως οι ασφαλιστικοί πράκτορες κανονικά θα πρέπει να έχουν το 5πλάσιο εισόδημα από τους εργαζόμενους σε άλλους τομείς της οικονομίας επειδή: Στην εργασία τους αφιερώνουν πολύ περισσότερο χρόνο από άλλους εργαζομένους Έχουν υψηλότερη φορολογία, επειδή το εισόδημά τους φορολογείται στην πηγή Επιβαρύνονται με έξοδα κινήσεως Λόγω της ιδιαιτερότητας της εργασίας τους χρειάζεται να κάνουν πολλά δώρα στους πελάτες τους (επισκέψεις σε σπίτια πελατών, γάμοι βαπτίσεις και άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις που συμμετέχουν)! Δεν πας σε όλες αυτές τις εκδηλώσεις χωρίς δώρο! Και τέλος το σημαντικότερο: Επειδή ασκούν κοινωνικό λειτούργημα και αυτό πρέπει να αμειφθεί αναλόγως! Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής (ασφαλιστικός πράκτορας) πρέπει να διαθέτει γνώσεις και υποδομή ανώτερου επιπέδου, επειδή καλείται να εξυπηρετήσει και να ασφαλίσει ανώτερα και διακεκριμένα μέλη της κοινωνίας μας (γιατρούς, δικηγόρους, επιχειρηματίες και άλλους ανάλογους)! Όλες τις απαιτούμενες ασφαλιστικές γνώσεις ο διαμεσολαβητής θα πρέπει να τις αποκτήσει και να εμβαθύνει σε αυτές, επειδή το σύνολο των ασφαλιστικών κλάδων που ασκούνται σήμερα στην αγορά, παρέχουν τις αναγκαίες λύσεις στα προβλήματα του συνόλου των πελατών και των υποψηφίων πελατών! Όμως οι ασφαλιστικοί πράκτορες δεν εκπαιδεύονται όλοι στο σύνολό τους με τις ίδιες προδιαγραφές, προκειμένου να εργάζονται όλοι εξίσου αποτελεσματικά! Συνήθως οι εταιρίες εκπαιδεύουν μόνο αυτούς που θεωρούν τους καλύτερους και για συγκεκριμένους ασφαλιστικούς κλάδους μόνο και όχι για το σύνολο των ασφαλιστικών κλάδων! Το «μυστικό» της επιτυχίας και της αύξησης των πωλήσεων «κρύβεται» στην κάλυψη του συνόλου των αναγκών των πελατών, με τη χρήση του συνόλου των διαθέσιμων ασφαλιστικών κλάδων και στην ανάλογη εκπαίδευση! Και όχι στην πώληση μόνο κάποιων προϊόντων, που κατά περιόδους εμφανίζονται στους στόχους πωλήσεων και αφορούν προϊόντα όπως τα unit linked, τα νοσοκομειακά/υγείας, τα πυρός και τα αυτοκίνητα! Οι υπόλοιποι κλάδοι δεν είναι αναγκαίοι για την κάλυψη του συνόλου των αναγκών των πελατών; Όμως για όλα χρειάζεται γνώση, εκπαίδευση και υποστήριξη και αυτό κοστίζει! Περισσότερα για το σύνολο των ασφαλιστικών καλύψεων, που μπορούν να καλύψουν το σύνολο των αναγκών των πελατών σας, μπορείτε να βρείτε στο βιβλίο «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, στους κλάδους και τα προϊόντα Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων», εκδόσεις Σπύρου 2024. Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και Visiting Professor του University of Athens MBA με εξειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση. Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022 και «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών» στους κλάδους και τα προϊόντα Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων, εκδόσεις Σπύρου 2024, επιπλέον έχει συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 06/06/2025 - 09:12 Φυσικές καταστροφές. Οι μεγαλύτερες ζημιές των τελευταίων 30 ετών στην Ελλάδα ήταν από υπασφαλισμένες, μέχρι ανασφάλιστες!
Κώστας Παπαϊωάννου, 05/06/2025 - 11:55 The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market!
Κώστας Παπαϊωάννου, 05/06/2025 - 11:35 Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά!
Κώστας Παπαϊωάννου, 03/06/2025 - 10:00 Στο α’ τρίμηνο του 2025 οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής μειώθηκαν κατά -11,3%, ενώ οι καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν +4,2%!
Ποιες είναι οι παροχές/εγγυήσεις του Εγγυητικού Κεφαλαίου Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής; Οι αποζημιώσεις έναντι εκκρεμών ζημιών και πληρωτέων παροχών από ασφαλιστήριο ζωής, σε περίπτωση ανάκλησης άδειας ελληνικής ασφαλιστικής επιχείρησης ζωής δίνονται... Κώστας Παπαϊωάννου, 30/05/2025 - 09:16
Οι επιπτώσεις της κακής ή ελλιπούς περιγραφής του κινδύνου στις γενικές ασφαλίσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία! Η σωστή και πλήρης περιγραφή του προς ασφάλιση κινδύνου και η σημασία της για τον ασφαλιστή και για τον πελάτη! Η... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/05/2025 - 09:35
Πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τις συμβουλές του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη του! Το σημαντικότερο πρόβλημα για την παροχή ανώτατου επιπέδου προτάσεων και πλήρους κάλυψης των ασφαλιστικών αναγκών των πελατών, κρύβεται στην έλλειψη... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/05/2025 - 09:53
Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους; Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά αυτών των προϊόντων/εργαλείων επένδυσης! Πως λειτουργούν αυτά τα προϊόντα και τι κινδύνους αναλαμβάνει ο πελάτης... Κώστας Παπαϊωάννου, 23/05/2025 - 09:40
Ο ενδιαφέρον Κλάδος Εγγυήσεων (15) και η σημαντική μείωση της παραγωγής του το 2024! Ο κλάδος Εγγυήσεων (15) είναι ένας πολύ σημαντικός κλάδος για τους πελάτες των ασφαλιστικών εταιριών, που πολλές φορές εξαρτούν τις... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/05/2025 - 09:24
Ποια είναι η ολική αξία εξαγοράς ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου ζωής και ποιες είναι οι επιπτώσεις της στον πελάτη! Η εξαγορά ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου ζωής, μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι προς την ωφέλεια του πελάτη!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/05/2025 - 09:30