Λάουρα Σταυρίδου, 26/8/2024 - 08:45 facebook twitter linkedin Μήπως ο συνάδελφος Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει το «Σύνδρομο της πάπιας»; Λάουρα Σταυρίδου, 26/8/2024 facebook twitter linkedin Το σύνδρομο της πάπιας προέρχεται από την ιδέα ότι μια πάπια μπορεί να φαίνεται ήρεμη ενώ γλιστρά ήρεμα στην επιφάνεια του νερού, ενώ κωπηλατεί μανιωδώς κάτω από την επιφάνεια προκειμένου να παραμείνει στην επιφάνεια. Αρχικά αυτή η έννοια δημιουργήθηκε από το Πανεπιστήμιο Στάνφορντ, για να περιγράψει την πίεση που νιώθουν οι φοιτητές μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, ενώ προσπαθούν να δείξουν εξωτερικά, ότι έχουν τον έλεγχο των καταστάσεων. Ωστόσο πολλοί ταυτίζονται με αυτή την εικόνα επειδή προσπαθούν να διατηρήσουν μια ήρεμη εξωτερικά συμπεριφορά, ενώ αγωνίζονται είτε για να συμβαδίσουν με τους άλλους σ’ ένα γραφείο ή σε μια αγορά, είτε για να φέρουν αποτελέσματα αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις. Το σύνδρομο της πάπιας δεν είναι ψυχική ασθένεια, είναι μια εμπειρία και μπορεί να προκληθεί από υποκείμενες ανησυχίες ή άγχος, για την ένταση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι και την προσπάθεια που καταβάλλουν για να ανταποκριθούν στις υψηλές προσδοκίες. Πως μπορούμε να καταλάβουμε αν ένας συνεργάτης, διακατέχεται από αυτό το σύνδρομο; Τα συμπτώματα είναι πολύ κοντινά με αυτά του άγχους, αφού κατά βάση έχουν την ίδια ρίζα, δηλαδή ένα αίσθημα ελλιπούς ανταπόκρισης στις προκλήσεις. Το άτομο μπορεί να: Έχει χάσει την εστίαση στο στόχο και να εμφανίζεται στις συναντήσεις ως άνθρωπος χωρίς κίνητρα ή ενδιαφέρον. Μέσα από συζητήσεις διαπιστώνετε πως ενώ φαινομενικά δείχνει ήρεμο και συγκροτημένο, υπάρχει ένα αίσθημα παραίτησης και απόσυρσης, ή ασφυξίας από ένα βουνό υποχρεώσεων. Τρέχει ατελείωτες ώρες, πνίγεται από τα καθήκοντα, αλλά ουσιαστικά νιώθει ότι μένει πίσω και πως δεν φέρνει αποτελέσματα παρά τις προσπάθειες. Συγκρίνει συνεχώς τις επιτυχίες του με αυτές των άλλων. Ένας άνθρωπος που υποφέρει ψυχικά, είναι αναπόφευκτο αργά ή γρήγορα να μείνει πίσω στην εργασία του. Εάν ένας διευθυντής ομάδας θέλει να έχει σταθερά αποτελέσματα, θα πρέπει να ενδιαφέρεται πραγματικά για τα συναισθήματα των ανθρώπων με τους οποίους συνεργάζεται. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως θα πρέπει να ενθαρρύνει τον κάθε ένα να διατηρεί τους δικούς του ρυθμούς, να μην αμφιβάλλει για τις ικανότητες του, να φτιάξει ένα πρόγραμμα διαχείρισης χρόνου, να φροντίζει τον εαυτό του οργανώνοντας σκόπιμη αυτοφροντίδα και να βάζει τα όρια του τόσο στη προσωπική όσο και στην επαγγελματική του ζωή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 04/10/2024 - 09:09 Σχεδόν οι μισοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν εισόδημα κάτω από 15.000€ το χρόνο! Γιατί;
Λάουρα Σταυρίδου, 01/10/2024 - 11:41 Τι είναι τα συμβόλαια UBI και ποιο χαρακτηριστικό τους, που μπορεί να σώσει ζωές;
Λάουρα Σταυρίδου, 30/09/2024 - 08:54 Γιατί τόσο μεγάλη η διαφορά, στην ικανοποίηση ασφαλισμένων, μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης;
Λάουρα Σταυρίδου, 26/09/2024 - 08:47 Ποιες είναι οι μεγαλύτερες εταιρείες αυτοκινήτου σε Αμερική και Ευρώπη και οι προμήθειες των Ελλήνων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Ποιο είναι το μυστικό της πρώτης Ασφαλιστικής εταιρείας που είναι και δεύτερης στη παγκόσμια κατάταξη; Η πρώτη Ασφαλιστική εταιρεία παγκοσμίως, για το 2024, σύμφωνα με το Forbes, η Berkshire Hathaway έχει μια συναρπαστική ιστορία. Εκτός από... Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2024 - 08:50
Ποιες είναι οι 10 μεγαλύτερες Ασφαλιστικές εταιρείες στο κόσμο; Ενδιαφέρον έχει η κατάταξη των 10 μεγαλύτερων ασφαλιστικών εταιρειών σύμφωνα με το περιοδικό Forbes, στη δημοσίευση που έκανε τον Ιούνιο... Λάουρα Σταυρίδου, 23/09/2024 - 08:44
Νεαροί ασφαλισμένοι; Λιγότερη πώληση και περισσότερο «pebbling»! Συνηθίζεται από έναν καλό στη δουλειά του Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, να αξιοποιεί το χαρτοφυλάκιο του, ασφαλίζοντας και τα νεαρότερα μέλη του. Έτσι... Λάουρα Σταυρίδου, 20/09/2024 - 08:47
Δύο βασικοί δείκτες της Ασφαλιστικής αγοράς και οι επιπτώσεις τους όταν είναι χαμηλοί! Υπάρχουν δυο δείκτες με τους οποίους μπορούμε να μετρήσουμε την ευρωστία μιας ασφαλιστικής αγοράς. Ο πρώτος είναι η ασφαλιστική διείσδυση (Insurance... Λάουρα Σταυρίδου, 18/09/2024 - 08:51
Τι περιλαμβάνει η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και πως μπορεί ο Διαμεσολαβητής να ωφεληθεί; Ποιος θα το πίστευε ότι η Βιέννη θα κηρύσσονταν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης; Ότι το θερμόμετρο μέσα σε λίγες ώρες... Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2024 - 08:52
Τρεις συμβουλές για να είναι η εξυπηρέτηση μετά την πώληση, εύκολη και αποτελεσματική! Για την εξυπηρέτηση μετά τη πώληση έχουν γραφτεί τόμοι και έχουν ειπωθεί πολλά. Στη πράξη όμως η καθημερινότητα και η προσπάθεια... Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2024 - 09:41