close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστική Αγορά
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Η αποζημίωση είναι έτοιμη! Ας περάσει ο πελάτης να πάρει 7 ευρώ επιταγή!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
29/2/2016 - 11:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αποζημίωση είναι έτοιμη! Ας περάσει ο πελάτης να πάρει 7 ευρώ επιταγή!

Nextdeal newsroom, 29/2/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αποζημίωση του πελάτη σου ασφαλιστή μου είναι η έμπρακτη απόδειξη της σπουδαιότητας της δουλειάς σου. Μια ανάλογη περίπτωση αντιμετώπισα και εγώ στην πορεία μου!

Σε έναν πελάτη με απλή ασφάλιση οχήματος και θραύση κρυστάλλων προέκυψε μια ζημιά στο έμπροσθεν παρμπρίζ και στον καθρέπτη του οδηγού. Ο πελάτης αγχωμένος και πάνω στο τρέξιμο της καθημερινότητας, ξέχασε να τηλεφωνήσει στην φροντίδα ατυχήματος της εταιρείας, ξέχασε όμως να τηλεφωνήσει και σε εμένα!

Επισκέφτηκε ένα συνεργείο της αρεσκείας του, έφτιαξε αυθημερόν την ζημιά, πλήρωσε περίπου 150 ευρώ και τότε θυμήθηκε να μου τηλεφωνήσει! «Έσπασε το τζάμι μου και το έφτιαξα, πότε να έρθω να σου φέρω την απόδειξη, να μου δώσει τα λεφτά η εταιρεία;»!

Αφού τον συνάντησα και τα είπαμε, κατά το τέλος Σεπτεμβρίου, έστειλα στην εταιρεία δήλωση ατυχήματος, άδεια, δίπλωμα, μια συνοδευτική επιστολή και το τιμολόγιο προς αποζημίωση… Σε μια εβδομάδα περίπου στις Αρχές Οκτωβρίου, τηλεφωνώ στην εταιρεία μου να μάθω αριθμό φακέλου και το όνομα του διακανονιστή ενώ ο αρμόδιος υπάλληλος με ενημέρωνε πως ουδέποτε είχε παραλάβει την δήλωση! «Μα τι λέτε κύριε, έχω αποδεικτικό email πως σας έστειλα την δήλωση». «Να την ξαναστείλετε μου λέει αγριεμένα, και να τηλεφωνήσετε σε μια εβδομάδα, να σας πούμε τον διακανονιστή!!» Και μου κλείνει το τηλέφωνο…

Πράγματι σε μια εβδομάδα τηλεφώνησα, έμαθα τον αριθμό φακέλου αλλά ο αρμόδιος διακανονιστής έλειπε σε άδεια. «Πάρτε σε μια εβδομάδα να τον βρείτε, μόνο εκείνος γνωρίζει να σας ενημερώσει!»… Και μου κλείνει το τηλέφωνο… Κατά το τέλος Οκτωβρίου, πετυχαίνω τον αρμόδιο διακανονιστή και τον ρωτώ τι έχει γίνει με αυτόν τον φάκελο και πότε θα αποζημιωθεί ο πελάτης μου. «Έχετε στείλει δήλωση; Δεν την βλέπω στο σύστημα… Πότε την στείλατε; Ξαναστείλτε την δήλωση και πάρτε με σε μια εβδομάδα να σας απαντήσω…!» και μου κλείνει το τηλέφωνο.

Αρχές Νοεμβρίου τηλεφωνώ με αισιοδοξία και μου λέει ο ευγενέστατος κατά τα αλλά υπάλληλος. «Ααα, δεν μπορώ να αποζημιώσω... πρέπει να γράψετε “παρακαλώ να ενεργοποιηθεί η θραύση”... Τηλεφωνήστε μου σε μια εβδομάδα να σας απαντήσω..!» και μου κλείνει το τηλέφωνο.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τα μέσα Νοεμβρίου επικοινωνώ, πιστεύοντας πως έχει τελειώσει η υπόθεση. «Δεν έχω φωτογραφίες κύριε ασφαλιστή! Πώς θέλετε να αποζημιώσει η εταιρεία; Τι μας περάσατε εδώ μέσα; Εμείς κρατάμε αρχεία και πρωτόκολλα!»

Για μια στιγμή σκέφτηκα να ξεσπάσω σε φωνές και την άλλη στιγμή σκέφτηκα πως η εκκρεμότητα αυτή πρέπει να κλείσει… Έτσι άρχισα το κόλπο «Νίκος Ξανθόπουλος».

«Σας παρακαλώ κύριε διακανονιστή. Είναι δυο μήνες τώρα που ο πελάτης περιμένει την εταιρεία. Η αποζημίωση που θα πάρει είναι πενιχρή αλλά θα ήθελα να αποκαταστήσω την εκκρεμότητα. Σας παρακαλώ… προσπαθώ να κάνω την δουλειά μου και να κρατήσω μια καλή εικόνα για την εταιρεία μας. Εφόσον ελέγξατε τα έγγραφα από την προηγούμενη εβδομάδα γιατί δεν μου το αναφέρατε τότε;» «Πάρτε σε μια εβδομάδα να το τελειώσουμε…!» και μου κλείνει το τηλέφωνο.

Αρχές Δεκεμβρίου τηλεφωνώ και ακούω τον υπάλληλο να μου μιλάει με το σεις και με το σας. Στο τέλος των Βυζαντινών χαιρετισμών… με ενημερώνει πως «κάποιος άγνωστος Χ, δεν ενδιαφέρθηκε για τον φάκελο και θα μου ετοιμάσει ο ίδιος την αποζημίωση σε δυο ημέρες!»

Ξεχνάω την κατά μέτωπο επίθεση και συνεχίζω με το κόλπο «Νίκος Ξανθόπουλος». «Σας παρακαλώ κύριε διακανονιστή, έχω εκτεθεί και εγώ και η εταιρεία μου στα μάτια του πελάτη... Δεν είναι το ποσό που μας απασχολεί… 150 ευρώ τιμολόγιο, εάν αφαιρέστε την απαλλαγή και τον καθρέπτη δεν μένει τίποτα για τον πελάτη και τον έχω ενημερώσει. Το μόνο που σας ζητώ είναι να κλείσει η εκκρεμότητα της αποζημίωσης!!! Ο πελάτης με αντιμετωπίζει καχύποπτα. Εάν καθυστερούμε για τα μικρά γεγονότα, στις μεγάλες αποζημιώσεις τι θα γίνει!!»

Σε μια ώρα χτυπά το τηλέφωνο του γραφείου και ακούω το εξής: «Το τιμολόγιο είναι 153 ευρώ και κάτι… 55 το κρύσταλλο, 35 ο καθρέπτης, 35 η εργασία, βάλε και τον ΦΠΑ, αφαίρεσε την απαλλαγή γιατί δεν πήγε σε συνεργαζόμενο, αφαίρεσε και τον καθρέπτη γιατί δεν καλύπτεται. Η αποζημίωση είναι έτοιμη! Ας περάσει ο πελάτης σας να πάρει 7 ευρώ επιταγή την επόμενη εβδομάδα, με το πρωτότυπο τιμολόγιο! Πώς κάνατε έτσι! Ορίστε τελειώσαμε!»

 

Μέντωρ Διαμεσολαβητής

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/7/2025

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

  • Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/7/2025

    Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

  • Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Συμβαίνουν περιστατικά ακινητοποίησης οχημάτων και στα νησιά. Εάν ο οδηγός δεν επιθυμεί να επισκευάσει τη βλάβη σε τοπικό συνεργείο, τότε πρέπει...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44 23/7/2025
  • Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού καλύπτει τις παρακάτω κατηγορίες οχημάτων: Επιβατικό αυτοκίνητο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσεως- Ταξί Φορτηγό αυτοκίνητο μέχρι 3,5 τόνους...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00 21/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
15:42 Στέλιος Κωνσταντινίδης (ΥΓΕΙΑ): Τι να προσέχουν οι καρδιοπαθείς στις καλοκαιρινές διακοπές!
  • 14:48 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  • 14:40 Ερρίκος Ντυνάν: Τι να κάνετε αν σας τσιμπήσουν έντομα ή τσούχτρες!
  • 14:33 Σωτήριος Θεοχάρης: Η έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος και του καρκίνου του δέρματος σώζει ζωές!
  • 14:30 Τραυματισμοί του ώμου το καλοκαίρι: Πρόληψη και αντιμετώπιση!
  • 14:08 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Τι να κάνετε εάν τσιμπήσουν το παιδί σας έντομα!
  • 14:00 Αφιέρωμα Διακοπές και Υγεία: Καλοκαιρινές διακοπές με ανεμελιά και ξεγνοιασιά, αλλά χωρίς να βλάψουμε την υγεία μας!
  • 13:05 Φωτιά ξέσπασε σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο «Σωτηρία»
  • 12:47 Δήλωση του Γιάννη Στουρνάρα για την απώλεια της Λένας Σαμαρά
  • 11:18 Ασφάλιση οχημάτων: Η συχνή ζημιά που αφήνουμε ακάλυπτη ενώ μπορεί να καταστρέψει τις διακοπές μας
  • 11:11 Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life για άμεση, ποιοτική και καινοτόμα ιατρική φροντίδα!
  • 11:00 Η Eurolife FFH φροντίζει να απολαμβάνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές ακόμα περισσότερο!
  • 10:50 Καλοκαίρι με υγεία και σιγουριά, με τη φροντίδα της NN Hellas!
  • 10:42 Affidea: Καλοκαίρι - Η ιδανική εποχή για να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση!
  • 10:30 Εθνική Ασφαλιστική: Η πρόληψη και η σωστή ασφάλιση είναι το «εισιτήριο» για ξέγνοιαστες διακοπές!
  • 09:11 Το 84% της συνολικής παραγωγής πενταμήνου 2025 προήλθε από 7 κλάδους!
  • 09:07 Περιθωριακές ζωές στις ζώνες των πυρηνικών δοκιμών
  • 09:04 Επαναφορά της 13ης σύνταξης(;), ο Σκέρτσος για την άνοδο του Χ.Α, ο Ιβάν θέλει να δει Μητσοτάκη και η Attica Bank «βλέπει» Μάλτα
  • 08:55 Φεστιβάλ Αργαλειών και Υφανσης στην Ιεράπετρα
  • 08:51 Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 8/8 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube