close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

SAS Social Media Analytics: Πλουσιότερες αναλύσεις για τα κοινωνικά δίκτυα
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
11/10/2011 - 15:33
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

SAS Social Media Analytics: Πλουσιότερες αναλύσεις για τα κοινωνικά δίκτυα

Nextdeal newsroom, 11/10/2011
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
Πριν ενάμιση περίπου χρόνο, η SAS είχε παρουσιάσει τα SAS Social Media Analytics, την πρώτη επιχειρηματική λύση για την κάλυψη των αναγκών ανάλυσης και αξιολόγησης του τεράστιου όγκου των δεδομένων που δημιουργεί η τρομακτική εξάπλωση των κοινωνικών δικτύων σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Η συγκεκριμένη λύση σχεδιάστηκε για να βοηθά τα στελέχη που ασχολούνται κυρίως με το marketing, να κατανοούν, να προβλέπουν και να ενεργούν με βάση τα δεδομένα που κυκλοφορούν στα κοινωνικά δίκτυα, απεικονίζοντας πώς οι άνθρωποι αισθάνονται σχετικά με τα προϊόντα ή τις ίδιες τις εταιρείες, ποιός τους επηρεάζει και πώς οι συνομιλίες στα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Επειδή οι εξελίξεις στο συγκεκριμένο χώρο τρέχουν με πολύ έντονους ρυθμούς, η SAS έρχεται να εμπλουτίσει τη λύση SAS Social Media Analytics με μια σειρά νέων χαρακτηριστικών που αναβαθμίζουν σημαντικά την αναλυτική δυνατότητά της. Οι νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν: κοινωνικές κάρτες αξιολόγησης (scorecards), ένα κομβικό σημείο για τους συγγραφείς των σχολίων, καθώς και σε βάθος γνώση όσον αφορά στην εικόνα των ανταγωνιστών στα κοινωνικά δίκτυα.


Πιο συγκεκριμένα:

  • Οι κοινωνικές κάρτες αξιολόγησης παρέχουν στα επιχειρηματικά στελέχη τη δυνατότητα να παρακολουθούν τη δραστηριότητα και την απόδοση της επιχείρησης σε πολλαπλά κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, το Twitter, το YouTube και το Flickr, έτσι ώστε να αξιολογούν την αποτελεσματικότητα των online και των κοινωνικών προγραμμάτων.
  • Ο “κόμβος των συγγραφέων”, από την πλευρά του, προσφέρει σε βάθος γνώση για τις διάφορες πτυχές των online συγγραφέων των σχολίων των κοινωνικών δικτύων, παρέχοντας πλούσιες πληροφορίες στα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών σχετικά με τους υποστηρικτές, αλλά και τους κατήγορους της επιχείρησης.
  • Επίσης, ιδιαίτερα σημαντική είναι και η νέα λειτουργία “ανταγωνιστικής ευφυΐας” η οποία προσφέρει στα τμήματα δημοσίων σχέσεων, έρευνας & ανάπτυξης και έρευνας αγοράς, πλούσιες πληροφορίες σχετικά με την εικόνα των ανταγωνιστών στα κοινωνικά δίκτυα, κάτι που βοηθά στη διαμόρφωση μελλοντικών στρατηγικών.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο back end της λύσης, με σημαντικότερη την προσθήκη “συναισθηματικών μηχανών” για έξι νέους κλάδους – την online λιανική, τη φιλοξενία και τα τυχερά παιχνίδια, τη λιανική με πολλαπλά κανάλια, τις τηλεπικοινωνίες, τη λιανική τραπεζική και την αυτοκινητοβιομηχανία. Οι μηχανές αυτές δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να υλοποιήσουν άμεσα τη λύση SAS Social Media Analytics, έτσι ώστε να καταλαβαίνει τη γλώσσα που “μιλάει” o κάθε κλάδος.

“Η λύση SAS Social Media Analytics εφοδιάζει τα επιχειρησιακά τμήματα με την ικανότητα να κατανοούν, να προβλέπουν και να ενεργούν με βάση τα δεδομένα που κυκλοφορούν στα κοινωνικά δίκτυα”, δήλωσε ο Jonathan Moran, Global Product Marketing Manager της SAS. “H απλή παρακολούθηση των online συνομιλιών δεν είναι αρκετή - αυτό που έχει σημασία είναι να μπορούν οι επιχειρήσεις να κατανοήσουν το συναίσθημα του πελάτη, εμπλέκοντάς τον με έναν ανοικτό και αυθεντικό τρόπο και, στη συνέχεια, να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες αυτές με σκοπό να προσφέρουν περισσότερη αξία στους καταναλωτές - είτε βελτιώνοντας την παροχή υπηρεσιών ή δημιουργώντας πιο στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Με την ικανότητα κατηγοριοποίησης των δεδομένων, αλλά και “εφαρμογής συναισθημάτων” σε τόσο λεπτομερή επίπεδο, η SAS παρέχει στις επιχειρήσεις την πλέον ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το πώς νιώθουν οι πελάτες για όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς και τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν με ποιο τρόπο οι online συνομιλίες επηρεάζουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.”

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης και Κινδύνων Ανάκλησης Προϊόντος
    Nextdeal newsroom, 27/11/2025

    ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης και Κινδύνων Ανάκλησης Προϊόντος

  • Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025

    Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;

  • Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;

    Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;

    Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 26/11/2025
  • Τι σημαίνουν οι όροι κακόβουλη βλάβη και στάση, απεργία, οχλαγωγία, διαδηλώσεις και πολιτικές ταραχές;

    Τι σημαίνουν οι όροι κακόβουλη βλάβη και στάση, απεργία, οχλαγωγία, διαδηλώσεις και πολιτικές ταραχές;

    Ποιες είναι οι μεταξύ τους διαφορές και τι καλύπτεται από τα ασφαλιστήρια συμβόλαια, σε περίπτωση που επιλεγούν από τον πελάτη...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 25/11/2025 - 09:23 25/11/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα φορτηγά MAN «φέρνουν» τα Χριστούγεννα στην Καλαμάτα
16:33 Τα φορτηγά MAN «φέρνουν» τα Χριστούγεννα στην Καλαμάτα
  • 16:18 ΤτΕ: Τραπεζική χρηματοδότηση και καταθέσεις - Οκτώβριος 2025
  • 16:15 Εκπαιδευτική επίσκεψη στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης διοργάνωσε η Επιτροπή Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ
  • 16:12 Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ ταξίδεψαν στην ιστορική και γοητευτική Πράγα
  • 16:00 Λαμπρίνα Μπαρμπετάκη (πρόεδρος Pharma Innovation Forum): Η φαρμακευτική καινοτομία δεν μπορεί να περιμένει!
  • 15:37 Audi A3 με προνομιακό επιτόκιο 4% - Η είσοδος στην premium compact κατηγορία γίνεται πιο προσιτή
  • 15:29 Ευρωκλινική Παίδων: Με εντυπωσιακή συμμετοχή ολοκληρώθηκε η 21η Επιστημονική Ημερίδα
  • 15:15 Affidea Ελλάδος: 20 Χρόνια Ανάπτυξης, Καινοτομίας και Προσφοράς στην Υγεία
  • 14:05 Αποκλειστικό: Χωρίς συλλογικές συμβάσεις εργασίας ο ΣΕΜΑ..
  • 13:30 ΕΑΕΕ: +5,3% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2025
  • 12:25 Allianz & Ίδρυμα Μποδοσάκη: Δίπλα στην εκπαίδευση και στους επιστήμονες του αύριο
  • 11:45 Η ERGO Ασφαλιστική κοντά στους συνεργάτες της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη
  • 11:34 Εσύ ξέρεις τι είναι η Νομική Προστασία και που χρησιμεύει;
  • 11:11 H Eθνική Τράπεζα ολοκληρώνει την πώληση της μειοψηφικής της συμμετοχής στην Εθνική Aσφαλιστική - Το τίμημα
  • 11:03 Το πρόγραμμα SAFE, η αμυντική θωράκιση της Ευρώπης και η ελληνική συμμετοχή σε ένα αβέβαιο γεωπολιτικό περιβάλλον
  • 10:50 Ο ΠΟΥ/Ευρώπης και το Υπουργείο Υγείας συνεχίζουν τις ενημερωτικές συναντήσεις σε δομές υγείας για την πιλοτική εφαρμογή του Health-IQ
  • 10:42 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής ξεκινά με σιγουριά και προοπτική
  • 10:37 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης και Κινδύνων Ανάκλησης Προϊόντος
  • 10:15 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  • 10:10 ΕΑΕΕ: Πρόταση Κανονισμού Ευρωπαϊκής Επιτροπής για αναθεώρηση του Κανονισμού SFDR
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 26/11 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  3. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden
  4. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  5. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  6. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  7. 26/11 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube