Λάουρα Σταυρίδου, 25/9/2025 - 08:51 facebook twitter linkedin Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων Λάουρα Σταυρίδου, 25/9/2025 facebook twitter linkedin Μπορεί να μην το πιστεύετε αλλά ακόμα και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που δεν ακολουθούν τα μέτρα προστασίας για τα μικρά παιδιά στα αυτοκίνητα. Το ζήτημα είναι σοβαρό καθώς τα τροχαία ατυχήματα είναι πρώτη αιτία θανάτου στα παιδιά μεταξύ 1 έτους και 14 ετών. Σήμερα σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (Ν.5209/2025), «για τη μεταφορά παιδιών με αυτοκίνητο είναι υποχρεωτική η χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας, όπως είναι τα καθίσματα και οι ζώνες ασφαλείας»(άρθρο 16, παρ. 5). Μάλιστα είναι ιδιαίτερα ξεκάθαρο για το που θα κάθονται τα παιδιά «Τα παιδιά πρέπει να καταλαμβάνουν κάθισμα πλην του εμπρόσθιου». Πολλοί από τους κανόνες του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) δεν είναι καινούριοι, ωστόσο δεν εφαρμόζονταν με αυστηρότητα αλλά σήμερα οι έλεγχοι είναι πολύ πιο αυστηροί. Πχ τα ψώνια στα αυτοκίνητο πάντοτε απαγορεύονταν να είναι στο πίσω κάθισμα ή στου συνοδηγού, αλλά εδώ πολλοί ακόμα και σήμερα βάζουν τα τσουβάλια με τα ξύλα για το τζάκι και το δαδί, οπότε τα ψώνια ήταν…μικροπράγματα. Η τοποθέτηση όλων των αντικειμένων πρέπει να είναι στο πορτμπαγκάζ. Η οδήγηση με χοντρό μπουφάν που επηρεάζει την ελευθερία κίνησης των χεριών, ενδέχεται να μειώσει τον χρόνο αντίδρασης του οδηγού και πλέον αποτελεί παραβίαση του ΚΟΚ. Όσο για τον καφέ στο αυτοκίνητο, που υπάρχει και κίνδυνος να χυθεί, αποσπώντας την προσοχή του οδηγού, συγκαταλέγεται και αυτός στις παραβάσεις. Γενικά οι κανόνες αυτοί ακολουθούν την κοινή λογική περί αυτοπροστασίας, ωστόσο μέσα στην καθημερινότητα μπορεί να τους ξεχνάμε. Όμως η παράβαση είναι παράβαση και σε κάποιες περιπτώσεις ατυχημάτων μπορεί να καταλογιστεί συνυπαιτιότητα στον οδηγό που ναι μεν δεν ήταν υπαίτιος για το ατύχημα αλλά δεν μπορούσε ν΄ αντιδράσει σωστά λόγω περισπασμών. Οι νέοι κανόνες είναι μια πολύ καλή ευκαιρία επικοινωνίας με τους υφιστάμενους πελάτες, γιατί κάθε πληροφόρηση είναι μέρος της εξυπηρέτησης προς αυτούς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06