close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
20/6/2025 - 09:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;

Λάουρα Σταυρίδου, 20/6/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σας έχει τύχει ποτέ να χάσετε μια πώληση και να μη γνωρίζετε τον λόγο; Σας έχω νέα, μπορεί ούτε ο πελάτης να μη γνωρίζει γιατί δεν έκανε τη συνεργασία μαζί σας.

Αυτό συμβαίνει γιατί ένα μεγάλο μέρος της επικοινωνίας είναι εξωφραστικό, δηλαδή το τι μπορεί κάποιος να αντιληφθεί διαισθητικά, πέρα από τα λόγια.

Σκεφτείτε λοιπόν ένα πελάτη που θέλει έναν ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή που θα παλέψει για τα συμφέροντα του. Φυσικά δεν θέλουν όλοι οι πελάτες έναν τέτοιο Διαμεσολαβητή, είναι πολλοί εκείνοι που θέλουν να κάνουν δουλειά με όποιον τους μοιάζει στην προσωπικότητα τους.

Ας πάρουμε όμως την πρώτη περίπτωση. Τι μπορεί να «προδώσει» ένα αίσθημα χαμηλής αυτοεκτίμησης;

Η αποφυγή οπτικής επαφής, η νευρικότητα και η υπερβολική ένταση. Επίσης όταν κάποιος μιλάει με πολύ χαμηλό τόνο και ταυτόχρονα διστάζει πολύ ή ζητάει υπερβολικά πολλές φορές  συγγνώμη.

Η υποβάθμιση των δικών του ιδεών και σκέψεων όπως πχ: «Αυτή μπορεί να είναι μια χαζή πρόταση, αλλά...».

Όμως μη φανταστείτε ότι η χαμηλή αυτοεκτίμηση εκφράζεται πάντα με χαμηλούς ή υποχωρητικούς τόνους.

Η υπερβολική αντίδραση στην κριτική (εμφάνιση ταραγμένου, αναστατωμένου ή υπερβολικά αμυντικού ανθρώπου) μπορεί να είναι μια αντισταθμιστική συμπεριφορά που προστατεύει ένα ευάλωτο «εγώ».

Αυτά είναι μερικά δείγματα, τα οποία φυσικά μπορούν να αποδοθούν και σε άλλες αιτίες όπως πολιτισμικά και οικογενειακά πρότυπα μέχρι και μια κακή ημέρα.

Το θέμα είναι ότι κάθε πελάτης ερμηνεύει μέσα από τα δικά του φίλτρα το τι βλέπει και μπορεί αυτό που εισπράττει να είναι ότι ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής δεν έχει πίστη σε αυτό που προτείνει, ή στον φορέα ή ακόμα και στον ίδιο τον Ασφαλιστικό Θεσμό.

Τι μπορεί λοιπόν να γίνει προκειμένου η επικοινωνία με τον πελάτη να φτάσει σε ένα βέλτιστο επίπεδο;

Η απάντηση ακούγεται βαρετή αλλά πιστέψτε με βοηθάει πολύ: Τα θέατρα πωλήσεων.

Ηχογραφήστε ή βιντεοσκοπήστε τον εαυτό σας και δείτε το πως ακούγεστε και το πως δείχνετε στον συνομιλητή σας.

Στη συνέχεια κάντε τις διορθώσεις που θέλετε, μαζί με πολλές πρόβες και θα δείτε αποτέλεσμα. Βλέπετε για μερικές περιπτώσεις ισχύει το: «τα καλά κόποις κτώνται»!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50

    Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

  • Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00

    Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

  • Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!
    Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34

    Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

  • Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52

    Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

  • Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

    Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

    Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
  • Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;

    Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;

    Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για...
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
  • Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί:

    Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί:

    Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη...
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
  • Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά;

    Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά;

    Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν...
    Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06
  • Τι ζητάει η αγορά από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

    Τι ζητάει η αγορά από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

    Μπορεί στην Ελλάδα να είναι λίγο δύσκολο να βρούμε στατιστικά που μας βοηθούν στη δουλειά μας, αλλά ευτυχώς στην Ευρώπη...
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/10/2025 - 08:55
  • Γιατί ξεχνάμε πως ο «νόμος της έλξης» ισχύει και για τους Διαμεσολαβητές;

    Γιατί ξεχνάμε πως ο «νόμος της έλξης» ισχύει και για τους Διαμεσολαβητές;

    Ο νόμος της έλξης ήταν γνωστός από την αρχαιότητα (όμοιος ομοίω αεί πελάζει) . Είχαν παρατηρήσει δηλαδή, ότι οι άνθρωποι με...
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/10/2025 - 08:50

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Eurobank: Στα 2,8 δισ. ευρώ η ζήτηση του ομολόγου των 600 εκατ. - Πώς μοιράστηκε στους επενδυτές
10:15 Eurobank: Στα 2,8 δισ. ευρώ η ζήτηση του ομολόγου των 600 εκατ. - Πώς μοιράστηκε στους επενδυτές
  • 09:54 “Let’s talk about IVF: Conversations in a New Era” - Ένα συνέδριο της Μονάδας ΥΓΕΙΑ IVF Εμβρυογένεσις για τη νέα εποχή της υποβοηθούμενης αναπαραγωγής
  • 09:40 Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
  • 09:26 ΟΕΕ: Θετικές οι φοροελαφρύνσεις - Να καταργηθούν τα τεκμήρια
  • 09:24 Επίδομα θέρμανσης: Προθεσμία μέχρι 5 Δεκεμβρίου για αιτήσεις - Προκαταβολή έως 23 Δεκεμβρίου
  • 09:17 Ransοmware: Ποιοί Παράγοντες επηρεάζουν τις απαιτήσεις λύτρων;
  • 09:10 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  • 09:00 Χρήστος Γεωργόπουλος (Ερρίκος Ντυνάν): Όταν η σύγχρονη Νευροχειρουργική νικά το φόβο!
  • 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
  • 15:55 TechIns: Ο Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης συμμετείχε ως ομιλητής στο FinTech Athens 4.0
  • 15:27 ΥΠΕΘΟ: Αναστολή πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης για πληγέντες από τις πυρκαγιές του καλοκαιριού 2025
  • 13:38 Νέα Παγκόσμια Μελέτη της KPMG για τις Οικογενειακές Επιχειρήσεις του 2025 και νέα δυνατότητα αυτοαξιολόγησης μέσω εξειδικευμένου ερωτηματολογίου
  • 13:26 ERB Cyprus Insurance Holdings: Ραδιομαραθώνιος 2025 - Η πολιτειακή και πολιτική ηγεσία δίπλα στη συλλογική προσπάθεια ισότιμης αντιμετώπισης όλων των παιδιών
  • 13:20 Διοργάνωση του πρώτου Ελληνογερμανικού Sustainability Forum «NEW World – NEW Sustainable Policy» με κεντρικό ομιλητή τον Γιάννη Στουρνάρα
  • 13:13 Ομάδες εθελοντών της Chiesi Hellas υλοποίησαν δράσεις για ένα πιο πράσινο αστικό περιβάλλον σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
  • 12:33 ΑΑΔΕ: Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2026
  • 12:00 Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ στηρίζει το έργο του Κέντρου Μέριμνας Ατόμων με Αναπηρία του Δήμου Βέροιας
  • 11:37 Νέο -το μεγαλύτερο στην ιστορία- πρόγραμμα επιδότησης εργασίας: 50.000 νέες θέσεις εργασίας
  • 10:30 ΔΑΑ: Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Εννεαμήνου 2025
  • 10:23 Αυτοφροντίδα για Ασφαλιστές: Πώς να διαχειριστείς το άγχος και την καθημερινότητα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  4. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά
  5. 31/10 Η ασφάλιση φυσικών καταστροφών και 3 σημαντικές συνεντεύξεις στο NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  6. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  7. 29/10 Τι γνωρίζετε για την Ασφάλιση σε Πρώτο Κίνδυνο;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube