close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πως μπορούμε να χτίσουμε μια ιδανική επικοινωνία; Χρησιμοποιούμε φράσεις με «προσωπικότητα»!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
9/1/2024 - 08:45
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πως μπορούμε να χτίσουμε μια ιδανική επικοινωνία; Χρησιμοποιούμε φράσεις με «προσωπικότητα»!

Λάουρα Σταυρίδου, 9/1/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Υπάρχουν πολλές ισχυρές και εξαιρετικές φράσεις για την επικοινωνία μας με πελάτες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουμε αντίκτυπο και να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους.

Φυσικά θα πρέπει να επιλέξουμε φράσεις που τις υποστηρίζουμε, μας ταιριάζουν ώστε σε κάθε περίπτωση να νιώσει ο πελάτης πως είμαστε αυθεντικοί.

Μια βασική κατηγορία φράσεων είναι οι φράσεις ενσυναίσθησης. Τις χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να νιώσει ο πελάτης ότι καταλαβαίνουμε το συναίσθημα που μας περιγράφει, όπως πχ στην περίπτωση που είχε μια δυσάρεστη εμπειρία με Ασφαλιστική Εταιρία:

«Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι απόλυτα την δυσαρέσκεια που δημιουργήθηκε».

«Αυτό θα με στεναχωρούσε κι εμένα».

«Ομολογώ πως και εγώ θα ένιωθα απογοήτευση».

Μια άλλη κατηγορία φράσεων είναι οι φράσεις ενθάρρυνσης. Τις χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να ενθαρρύνουμε τον πελάτη να μιλήσει περισσότερο, είτε γιατί θέλουμε να καταλάβουμε περισσότερα, είτε γιατί θέλουμε να αποφορτίσει το συναίσθημα του:

«Θα μπορούσατε να μου πείτε περισσότερα για αυτό;»

«Μιλήστε μου γι’ αυτό το θέμα, πως το χειριστήκατε; Τι έκβαση είχε;».

«Τι ήταν αυτό που σας προβλημάτισε περισσότερο σε αυτή την περίπτωση;».

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Φράσεις που μας βοηθούν να δούμε αν βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο, δείχνουν πως από τη πλευρά μας εκτιμούμε τη γνώμη του πελάτη. Πρέπει να είναι ειλικρινείς και ανοιχτές και σε καμία περίπτωση χειριστικές όπως συνηθίζονταν στο παρελθόν:

«Μη διστάσετε να με διορθώσετε αν έχω παρεξηγήσει κάτι».

«Μπορούμε να το προσαρμόσουμε στα σημεία που δεν σας ταιριάζει, αρκεί να ξέρω σε ποια».

«Πείτε μου πόσο κοντά είστε στο να πάρετε μια απόφαση».

«Εκτιμώ τα σχόλια σας, μόνο έτσι μπορούμε να σχεδιάσουμε κάτι που πραγματικά να αξίζει για εσάς».

«Θέλω να δω ότι όντως έχω καταλάβει αυτά που μου ζητήσατε να περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα και ειδικά το γιατί θέλετε να περιλαμβάνονται».

Φυσικά από τις φράσεις με ισχύ, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι φράσεις συγνώμης. Εννοείται πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να περιλαμβάνουν το «αλλά» γιατί τότε ακυρώνεται όλη η προσπάθεια να ζητήσουμε συγνώμη:

«Σας ζητώ συγνώμη που ήρθατε σε τέτοια θέση».

«Αναγνωρίζω πως είναι δικό μας λάθος, επιτρέψτε μου να κάνω τα πράγματα καλύτερα»

«Λάθη γίνονται, είναι ανθρώπινο και φυσικά είμαστε έτοιμοι να τα διορθώσουμε».

Η χρήση της σωστής φράσης δείχνει πως έχουμε σεβασμό στον πελάτη μας και τον προδιαθέτει για περεταίρω συνεργασία.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους;
    Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15

    Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους;

  • Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών
    Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30

    Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών

  • Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
    Λάουρα Σταυρίδου, 29/08/2025 - 08:43

    Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;

  • Η έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και η παραβίαση της κοινής λογικής!
    Λάουρα Σταυρίδου, 28/08/2025 - 08:46

    Η έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και η παραβίαση της κοινής λογικής!

  • Τι είναι ο Δείκτης γήρανσης και ποια η σχέση του με τα παιδιά;

    Τι είναι ο Δείκτης γήρανσης και ποια η σχέση του με τα παιδιά;

    Το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι τόσο γνωστό, που πλέον σχεδόν δεν μας κάνει εντύπωση κάθε φορά που βλέπουμε ένα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/08/2025 - 08:44
  • Ασφάλιση Ζωής: Η σημασία της για την οικογένεια με στατιστικά στοιχεία!

    Ασφάλιση Ζωής: Η σημασία της για την οικογένεια με στατιστικά στοιχεία!

    Ο κλάδος ζωής στην Ελλάδα είναι λίγο παρεξηγημένος. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι τον γνωρίζουν μόνο όταν πρόκειται να πάρουν στεγαστικό δάνειο. Τα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 25/08/2025 - 08:43
  • Τι μορφή παίρνει το τρίγωνο που αλλάζει;

    Τι μορφή παίρνει το τρίγωνο που αλλάζει;

    Το προειδοποιητικό τρίγωνο έκτακτης ανάγκης, είναι ένα αντικείμενο ασφαλείας, που το αναγνωρίζουμε όλοι, που μπορείς να το αγοράσεις ακόμα και...
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/08/2025 - 08:53
  • Ασφάλιση AirBnB. Τι είναι η διασταυρούμενη προστασία;

    Ασφάλιση AirBnB. Τι είναι η διασταυρούμενη προστασία;

    Η υποχρέωση κάλυψης της αστικής ευθύνης που μπορεί να προκύψει από τη λειτουργία του χώρου, είναι πλέον γνωστή σχεδόν σε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 20/08/2025 - 08:40
  • Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη!

    Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη!

    Τελευταίως μιλάμε πολύ για την επικοινωνία με τους πελάτες, ειδικά μέσα από τα media και είναι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που...
    Λάουρα Σταυρίδου, 19/08/2025 - 08:36
  • Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;

    Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;

    Οι νέες συνθήκες που έχει φέρει η κλιματική αλλαγή έχουν δημιουργήσει και νέες ορολογίες. Το wildland-urban interface (WUI) είναι η...
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/08/2025 - 09:19

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επετειακή Εκδήλωση για τα 120 χρόνια Ορθοπαιδικής Χειρουργικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών - 15 Σεπτεμβρίου
15:15 Επετειακή Εκδήλωση για τα 120 χρόνια Ορθοπαιδικής Χειρουργικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών - 15 Σεπτεμβρίου
  • 14:30 Ανάλυση Εθνικής Τράπεζας: Που οφείλεται ο επίμονος πληθωρισμός
  • 13:29 Μόνη λύση η Ευρώπη
  • 12:43 Προσωπικός αριθμός: Τέλος τα ταξίδια με την παλιά ταυτότητα από το επόμενο καλοκαίρι
  • 11:36 ΤτΕ: Χαιρετισμός Γιάννη Στουρνάρα στην Ημερίδα, με θέμα «Χρήμα: Αποταμίευση - Επένδυση - Οικονομική Ανάπτυξη»
  • 10:40 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  • 10:21 Δημήτρης Πάτρας: Κι όμως κάτι φταίει
  • 10:00 Είναι ασφαλίσιμη η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
  • 09:46 Συνεργασία Υπουργείων Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την αποτροπή πρόσβασης ανηλίκων σε καπνικά προϊόντα
  • 09:33 Το τελευταίο τετράμηνο της Διοίκησης της ΠΟΑΔ πριν τις εκλογοαπολογιστικές διαδικασίες
  • 09:21 Ιατρικό Αθηνών: Απόκτηση του 2,9% από τη «Γεώργιος Αποστολόπουλος Εταιρεία Συμμετοχών» αντί 4,9 εκατ. ευρώ
  • 09:15 Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους;
  • 09:10 Νέα υπηρεσία του 1555: Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα
  • 08:54 Η αλήθεια για τις επενδύσεις, ο δημοκρατικός καπιταλισμός του Αλέξη, η JP Morgan «ψηφίζει» X.A, «ταύρος» για τις τράπεζες και η ανησυχία της Λαγκάρντ
  • 08:45 Πλαγίως: Στις 3 του Σεπτέμβρη πριν 51 χρόνια
  • 08:40 Εκδήλωση στη Λάρισα αφιερωμένη στους Λευκούς Πελαργούς
  • 15:45 Δημήτρης Τσεκούρας (CEO Arag Hellas): Τεχνητή Νοημοσύνη και επεξεργασία νομικών κειμένων
  • 15:39 Ευκαιρία για εργασία στην ασφαλιστική αγορά!
  • 15:09 Επιτυχημένα Meetings υποκαταστήματος ή πρακτορείου
  • 14:35 Διαβάστε πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 27/8 Νέος CEO της Ευρώπη Holdings ο Γιάννης Παπαβασιλείου
  2. 27/8 OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου
  3. 29/8 Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  4. 28/8 Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
  5. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί
  6. 28/8 Η Liberty Mutual Reinsurance και η Safehub παρουσιάζουν μια πρωτοποριακή λύση ασφάλισης σεισμού: το ShakeNet Parametric
  7. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube