Λάουρα Σταυρίδου, 8/2/2023 - 08:50 facebook twitter linkedin Σεισμός και Ψυχική Υγεία - Καλύπτεται από τα συμβόλαια Υγείας; Λάουρα Σταυρίδου, 8/2/2023 facebook twitter linkedin Οι φυσικές καταστροφές όπως οι σεισμοί, συνδέονται σε μεγάλο βαθμό με τη διαταραχή μετατραυματικού στρες (PTSD - Post-Traumatic Stress Disorder). Λιγοστές είναι οι μελέτες που ερεύνησαν την σύνδεση μεταξύ μετατραυματικού στρες μετά από την εμπειρία ενός καταστροφικού σεισμού, σε βάθος χρόνου, τουλάχιστον 10ετίας. Ωστόσο τα αποτελέσματα από αυτές τις μελέτες είναι πολύ διαφωτιστικά, καθώς φαίνεται πως το μετατραυματικό στρες διαφοροποιείται ανάλογα με το φύλλο, την ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο αλλά και το είδος τη εμπειρίας, όπως η απώλεια συγγενών, φίλων ακόμα και μέλους του σώματος (ακρωτηριασμός). Οι μελέτες που ακολούθησαν ιδιαίτερα μεγάλους σεισμούς πχ Κίνα και Ιταλία, ανέδειξαν πως τα άτομα που βιώνουν μια φυσική καταστροφή, εξακολουθούν να έχουν έντονα συναισθήματα αδυναμίας, ευαλωτότητας, απώλειας ελέγχου και πανικού που βιώνονται σε τέτοιες τραυματικές καταστάσεις. Τα ευρήματα συγκλίνουν πως οι συνέπειες του σεισμού επηρέασαν πολύ περισσότερο τους επιζώντες που ζούσαν κοντά στο επίκεντρο. Οι βλάβες στην υγεία, η απώλεια σπιτιού και η έκθεση σε θανάτους είναι παράγοντες κινδύνου για τους επιζώντες οι οποίοι υποφέρουν από μετατραυματικό στρες για τουλάχιστον δυο χρόνια μετά από το περιστατικό, ενώ για τους ανθρώπους που υπέστησαν ακρωτηριασμούς, το χρονικό διάστημα πλησιάζει τη δεκαετία. Η έλλειψη απασχόλησης είναι ένας άλλος παράγοντας κινδύνου για την ανάπτυξη μετατραυματικού στρες (PTSD) και τα ευρήματά έδειξαν υψηλότερα ποσοστά PTSD για ανέργους και συμμετέχοντες που έχασαν τη δουλειά τους. Σε κάθε περίπτωση απαιτείται ακριβή και κυρίως έγκαιρη διάγνωση και παρέμβαση για την πρόληψη της μακροχρόνιας ψυχιατρικής νοσηρότητας. Ο εντοπισμός των παραγόντων κινδύνου στα θύματα θα πρέπει να εφαρμόζεται όσο το δυνατόν νωρίτερα για να τους παρέχεται η καλύτερη υποστήριξη για την ψυχική τους ευεξία. Που μας φέρνει στο καίριο ερώτημα: Καλύπτουν τα συμβόλαια υγείας την Ψυχική Υγεία σε τέτοιες περιπτώσεις; Αν και οι ψυχικές παθήσεις περιλαμβάνονται στις γενικές εξαιρέσεις των συμβολαίων υγείας, υπάρχουν συμβόλαια στην αγορά, όπως πχ της Generali αλλά και άλλα, που φροντίζουν τη ψυχική υγεία, εάν έχει προηγηθεί ατύχημα ή ασθένεια. Η κάλυψη προβλέπει συνήθως ανώτατο αριθμό συνεδριών και ανώτατο όριο κόστους, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις απαιτείται γραπτή ιατρική βεβαίωση του θεράποντος ιατρού. Τέτοια κάλυψη επίσης μπορούμε να βρούμε σε Ομαδικά Ασφαλιστήρια Υγείας, με αντίστοιχες προϋποθέσεις. Σε γενικές γραμμές πολλές εταιρίες πλέον στρέφονται στο να φροντίσουν την καλή ψυχική υγεία, των ασφαλισμένων, όχι με μακροπρόθεσμη κάλυψη, αλλά με στόχο την έγκαιρη διάγνωση και την αρχική αντιμετώπιση, πριν να εξελιχθεί ένα πρόβλημα. Αναζητήστε αυτή τη κάλυψη ώστε να παρέχετε ένα πιο ολοκληρωμένο συμβόλαιο στους πελάτες σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52