close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Οι στόχοι σας για το νέο έτος πρέπει να έχουν "αξία"
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
5/12/2022 - 08:40
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι στόχοι σας για το νέο έτος πρέπει να έχουν "αξία"

Δημήτρης Μπάτρης, 5/12/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε στο τελευταία δίμηνο κάθε χρόνου, επιβάλλεται όλες οι εταιρίες αλλά και τα φυσικά πρόσωπα όπως οι άνθρωποι των πωλήσεων, να έχουν σχεδιάσει τη στοχοθεσία πωλήσεων για το νέο έτος.

Θεωρώ σκόπιμο να αναφερθώ στους Συμβούλους Πωλήσεων για την επιλογή των στόχων τους. Η χρονιά σε λίγο τελειώνει που μοιάζει σαν το «Μαραθώνιο»! Ένας αριθμός θα τερματίσει με χρόνο που θα διακριθεί, άλλοι αργότερα και ένας μεγάλος αριθμός θα τερματίσει για την συμμετοχή του.

Όλοι τους είχαν έναν στόχο, όπως και στις πωλήσεις αλλά τι στόχο; Άξιζε; Διότι οι «στόχοι που δεν αξίζουν και δεν είναι σημαντικοί δεν επιτυγχάνονται». Εσείς οι επαγγελματίες των πωλήσεων σε ποια κατηγορία ανήκετε

Θέσετε ένα στόχο που είναι πρόκληση για σας και σας εμπνέει και τότε δεν θα επιτρέψετε σε τίποτα να μειώσει την αποφασιστικότητα σας να τον πετύχετε. Είναι όμως σίγουρο αυτό; Στην αρχή θα έχετε μεγάλο ενθουσιασμό, αλλά σε πολλές περιπτώσεις, όταν οι στόχοι δεν επιτυγχάνονται ο ενθουσιασμός ξεθωριάζει και αυτό που μένει στην θέση του είναι κούραση και απογοήτευση. Τότε εγκαταλείπουμε την προσπάθεια, γιατί είναι το πιο εύκολο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε.

Πως θα καταφέρουμε να μην εγκαταλείψουμε την προσπάθεια; Πολλοί πάνε το πρωί στο γραφείο με ένα πρόγραμμα υλοποίησης των στόχων τους.
Υπάρχουν πολλοί που γράφουν τους στόχους τους ή έχουν και κάποια φωτογραφία για να τους τον υπενθυμίζει, διότι τότε έχουν διαύγεια και παραμένουν εστιασμένοι σ’ αυτούς.

Οι στόχοι πωλήσεων που δεν είναι εναρμονισμένοι με τους προσωπικούς ή οικογενειακούς, δεν έχουν «αξία», άρα το πάθος και η ορμή χάνονται και ο διαρκής αγώνας γρήγορα μας κάνει να εγκαταλείπουμε!

Η ύπαρξη ενός Manager, που έχει ως ρόλο την τοποθέτηση και παρακολούθηση στόχων, για να  βοηθά την επιτυχία τους, είναι απαραίτητος. Όσο μεγαλύτερος είναι ο στόχος, τόσο μεγαλύτερη και η χρησιμότητα εκείνου που γνωρίζει καλά τον σκοπό τους. Όπως συμβαίνει άλλωστε και με τους αθλητές, οι οποίοι χωρίς τον προπονητή τους δεν μπορούν να κάνουν πρωταθλητισμό και νέα μεγάλα ρεκόρ.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ελάχιστοι κάθονται πριν έρθει το νέο έτος να αφιερώσουν το χρόνο για να ρωτήσουν τον εαυτό τους «τι θέλω πραγματικά από τη ζωή;». Κάνουν παράπονα για το σπίτι τους που είναι μικρό ή σε λάθος περιοχή, δεν τους ικανοποιεί το αυτοκίνητο, δεν κάνουν τις διακοπές που θέλει η οικογένειά τους, αγχώνονται για την επιμόρφωση ή τις σπουδές των παιδιών τους και για την επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Τώρα ήρθε η ώρα να επιλέξετε και να καταγράψετε μαζί με το άτομο που σας στηρίζει, και συμπαραστέκεται στα δύσκολα αλλά και στις επιτυχίες σας και σας «γεμίζει τις μπαταρίες».
Η καταγραφή των αναγκών με προτεραιότητα και χρόνο υλοποίησης, θα μετατραπούν σε στόχους «Αξίας» που θα είναι ο σκοπός της σχεδίασης του στόχου των πωλήσεων.

Έχετε σκεφτεί, τι θα απαντήσετε στην ερώτηση ενός από τα παιδιά σας ή κάποιου πολύ δικού σας ατόμου, στην ερώτηση «γιατί εργάζεσαι στις πωλήσεις;». Η απάντηση, εάν δεν την έχετε έτοιμη στο υποσυνείδητο σας, μάλλον θα είναι απογοητευτική. Η απάντηση είναι ο σκοπός της ύπαρξης του στόχου σας.

Οι ξεκάθαροι στόχοι που αξίζουν, αυξάνουν την αυτοπεποίθηση βελτιώνουν την απόδοση και ενισχύουν την παρακίνηση.
«Οι στόχοι Αξίας είναι το καύσιμο για την φωτιά της επιτυχίας».

Τώρα και όχι αύριο αποφασίστε ποιοί είναι οι στόχοι σας! Η «ομίχλη» διαλύεται αμέσως και σας επιτρέπει να εστιάσετε και να διοχετεύσετε κατάλληλα την ενεργεία σας. Οι καθαροί στόχοι «Αξίας» σας επιτρέπουν να πατήσετε το «γκάζι της ζωής σας» και να ξεχυθείτε μπροστά αποκτώντας αυτά που θέλετε να απολαύσετε, τις δημιουργίες σας.

Καλό κλείσιμο του έτους λοιπόν και επιλογές στόχων αξίας. Για αυτούς θα αγωνιστείτε την καινούργια χρονιά. Κατακτήστε τους με ανανεωμένη ενέργεια και σας εύχομαι κάθε επιτυχία!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς έχει αλλάξει το Μετρό την κυκλοφορία αυτοκινήτων, ταξί και ηλεκτρικών πατινιών στη Θεσσαλονίκη
14:36 Πώς έχει αλλάξει το Μετρό την κυκλοφορία αυτοκινήτων, ταξί και ηλεκτρικών πατινιών στη Θεσσαλονίκη
  • 12:44 Η Interamerican επεκτείνει την Anytime στα Βαλκάνια μετά την επιτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο
  • 11:44 Διαδικτυακό σεμινάριο ΕΕΑ «Αξιοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη στην επιχείρησή σας» στις 20 Νοεμβρίου
  • 11:40 Αλέξανδρος Κουδουνάς (IWG): Η υβριδική εργασία και οι ευέλικτοι χώροι διαμορφώνουν μια νέα εποχή παραγωγικότητας και ευεξίας
  • 11:33 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 10,3 δισ. στο δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου - Στα 3,09 δισ. το συνολικό πλεόνασμα
  • 11:15 Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επαναπιστοποίησης) από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 11:08 Η επόμενη μέρα της ενεργειακής συμφωνίας Ελλάδας-Ουκρανίας - Η απεξάρτηση από το ρωσικό παράγοντα και ο ρόλος των ΗΠΑ
  • 10:35 Η Kosmocar Trucks & Buses - MAN συμμετείχε ως Χορηγός στο 1ο Ελληνογερμανικό Sustainability Forum «NEW World - NEW Sustain-able Policy»
  • 10:18 Δημήτριος Δόβρης (Metropolitan Hospital): Αποκατάσταση μετά τον Μαραθώνιο Αθηνών
  • 09:56 Οι φυσικές καταστροφές δεν γνωρίζουν σύνορα: Διασυνοριακό πρόγραμμα Ελλάδας-Βουλγαρίας Floodguard 2
  • 09:48 Πρόεδρος ΕΟΔΥ: Πώς θα λειτουργήσει το Γραφείο για τα fake news - Mέσα στον Δεκέμβριο το πρώτο ενημερωτικό δελτίο
  • 09:39 Κλείνει το «παράθυρο» των αφορολόγητων μικροδεμάτων από τις αρχές του 2026 - Τι αλλάζει για Temu, Shein, e-shops και καταναλωτές
  • 09:34 Τράπεζες: Ρεκόρ 15 ετών θα καταγράψει η πιστωτική επέκταση το 2025
  • 09:20 Το ασφάλιστρο, οι διακρίσεις του, οι δόσεις του και ο τρόπος καταβολής τους!
  • 09:15 Ενεργειακή ασφάλεια = εθνική ασφάλεια, η αναβάθμιση που δεν «τρώγεται», οι τράπεζες ανοίγουν τις…κάνουλες, και «ενεργειακά» κέρδη για η Aktor και ΓΕΚ
  • 09:09 Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!
  • 09:00 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  • 08:47 To Μεσολογγι τίμησε τον Δημήτριο Μεσθενέα
  • 08:42 Δρακόντεια τα μέτρα ασφαλείας για την επέτειο του Πολυτεχνείου, με περισσότερους από 5.000 αστυνομικούς
  • 08:39 Ποιοί σταθμοί του Μετρό κλείνουν σήμερα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  3. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  4. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  7. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube