close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτου: Έρχονται αλλαγές στις εισφορές!
Λάμπρος Καραγεώργος
Λάμπρος Καραγεώργος,
3/9/2020 - 09:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτου: Έρχονται αλλαγές στις εισφορές!

Λάμπρος Καραγεώργος, 3/9/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η μείωση των εσόδων που προέρχονται από τις εισφορές των μελών του Επικουρικού Κεφαλαίου (Ε.Κ.) επαναφέρει στην επικαιρότητα παλαιότερη πρόταση που προβλέπει ότι οι εισφορές των ασφαλιστικών εταιρειών στο Επικουρικό Κεφάλαιο θα πρέπει να είναι συγκεκριμένο ποσό ανά όχημα και όχι ποσοστό επί των ασφαλίστρων που καταβάλλονται για το όχημα που ισχύει σήμερα.

Όπως τονίζουν κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς, είναι άμεση ανάγκη η αλλαγή αυτή, για να αποσυνδεθούν τα έσοδα του Επικουρικού Κεφαλαίου από τον εμπορικό ανταγωνισμό των ασφαλιστικών εταιρειών, καθώς ο καθορισμός των εισφορών ως ποσοστό επί του ασφαλίστρου του οχήματος συνδέει τα έσοδα του Επικουρικού Κεφαλαίου με την τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρείας.

Έτσι, εάν μια εταιρεία μειώσει τα τιμολόγιά της για εμπορικούς λόγους τότε θα μειωθούν και τα χρήματα που καταβάλλει στο Επικουρικό Κεφάλαιο. Δεδομένου ότι η εισφορά αφορά το ασφάλιστρο για την αστική ευθύνη, θεωρητικά μια ασφαλιστική εταιρεία στο πλαισιο μιας εμπορικής πολιτικής μπορεί να έχει μειωμένο ασφάλιστρο αστικής ευθύνης αλλά με ακριβότερα ασφάλιστρα άλλες καλύψεις, έτσι να καταβάλει χαμηλότερα ποσά στο Επικουρικό Κεφάλαιο.

Δεν είναι τυχαίο που τα τελευταία δυο χρόνια καταγράφεται συνεχής μείωση των εσόδων του Επικουρικού Κεφαλαίου από τις εισφορές των μελών, έστω και μικρή, καθώς ο πόλεμος τιμών στην ασφάλιση αστικής ευθύνης οχημάτων έχει οδηγήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε ένα σκληρό ανταγωνισμό και το μέσο ασφάλιστρο που καταβάλει ο καταναλωτής σε μια συνεχή μείωση.

Στη χρήση του 2019, οι συνολικές εισφορές του Ε.Κ. σημείωσαν μικρή μείωση και υπολογίστηκαν σε 60,160 εκατ. Ευρώ, από 60,230 εκατ. ευρώ το 2019 (-0,12%). Επίσης κατά 0,61% μειώθηκαν τα έσοδα του Επικουρικού Κεφαλαίου από εισφορές μελών το 2018, σε σχέση με τα αντίστοιχα έσοδα του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με τον απολογισμό της Διαχειριστικής Επιτροπής του Επικουρικού Κεφαλαίου.

Η εξέλιξη αυτή –όπως εκτιμάται από κύκλους της ασφαλιστικής αγοράς– οφείλεται στη μείωση των τιμολογίων των ασφαλίστρων των εταιρειών λόγω ανταγωνισμού και επαναφέρει στην επικαιρότητα μία πρόταση που είχε κατατεθεί και στα αρμόδια υπουργεία στο παρελθόν και η οποία προβλέπει ότι οι εισφορές των ασφαλιστικών εταιρειών στο Επικουρικό Κεφάλαιο θα πρέπει να είναι συγκεκριμένο ποσό ανά όχημα και όχι ποσοστό επί των ασφαλίστρων που είναι σήμερα.

Οι εισφορές θα μπορούσαν π.χ. να είναι δύο ευρώ για μηχανάκια, 3 ευρώ για Ι.Χ. και 4 ευρώ για φορτηγά (τα ποσά είναι εντελώς ενδεικτικά).

Η πρόταση αυτή θεωρείται πιο ορθή, καθώς, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, αποδεσμεύει την εισφορά προς το Επικουρικό από την τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρείας.

Σημειώνεται ότι η πρόταση αυτή είχε απορριφθεί από το υπουργείο Οικονομικών επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ καθώς θεωρούσαν τότε –λανθασμένα– ότι εξομοιώνονταν τα χαμηλής αξίας αυτοκίνητα με τα πολυτελή. Όμως δεν κατανοήθηκε το γεγονός ότι το Επικουρικό αποζημιώνει θανάτους και σωματικές βλάβες τρίτων και συνεπώς η ζημιά που μπορεί να προκληθεί στο θύμα δεν διαφέρει ιδιαίτερα αν είναι από μικρού κυβισμού ή μεγάλου κυβισμού όχημα, χαμηλής ή υψηλής αξίας.

Αξίζει επίσης να επισημανθεί ότι στο εξωτερικό οι εισφορές των ασφαλιστικών εταιρειών προς τα αντίστοιχα επικουρικά ή εγγυητικά ταμεία είναι καθαρά ποσά και όχι ποσοστά επί των ασφαλίστρων.

Στο μεταξύ, όπως έχει προαναγγείλει το NextDEal, το Επικουρικό Κεφάλαιο παίρνει μέτρα επανείσπραξης απαιτήσεων και στέλνει στα δικαστήρια τους ανασφάλιστους για λογαριασμό των οποίων υποχρεώθηκε να καταβάλει αποζημιώσεις σε τρίτους. Επισημαίνεται ότι στο τεύχος 452 της 30ής Ιουνίου 2020 το NextDeal είχε φιλοξενήσει τις θέσεις του προέδρου του Επικουρικού Κεφαλαίου κ. Γιώργου Βαλαή, ο οποίος σημείωνε ότι το Ε.Κ. θα συνεργαστεί στενά με την πολιτεία και την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών για τον περιορισμό των ανασφάλιστων οχημάτων.

Παράλληλα, το Επικουρικό Κεφάλαιο υπόκειται σε ένα ριζικό «λιφτινγκ» με στόχο να γίνει ένας φιλικός, σύγχρονος, γρήγορος και αποτελεσματικός ασφαλιστικός πυλώνας που προσθέτει αξία στην προσπάθεια του ασφαλιστικού κλάδου να κερδίσει εμπιστοσύνη και να επιτύχει μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά, όπως αναφέρει ο κ. Βαλαής στην παρουσίαση του «νέου Επικουρικού» στη διάρκεια της γενικής συνέλευσης του οργανισμού.

Τα βασικά σημεία της παρουσίασης

Σύμφωνα με την παρουσίαση του κ. Βαλαή, ο λογαριασμός διαχείρισης της χρήσης 2019 παρουσίασε πλεόνασμα ύψους 34.718.143,01 € και το συνολικό έλλειμμα του λογαριασμού την 31.12.2019 ανέρχεται στο ποσό των 274.208.878,52 €.

Το συνολικό πλήθος των εκκρεμών ζημιών μειώθηκε σημαντικά τα τελευταία έτη κατά 66%, φτάνοντας τον αριθμό των 12.049 στις 31.12.2019, από 35.640 που ήταν 31.12.2016. Το συνολικό ποσό πρόβλεψης ακολούθησε και αυτό με τη σειρά του καθοδική πορεία σε ποσοστό 30% την τελευταία τριετία.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Κατά τη διάρκεια του έτους 2019, ο συνολικός αριθμός εκκρεμών ζημιών παρουσίασε πτώση της τάξης 16%, με τις αντίστοιχες προβλέψεις να μειώνονται κατά 11% μέσα στο έτος, φτάνοντας το συνολικό προβλεπόμενο ποσό των 392 εκατ. €.

Από 1.1.2017 έως και 31.12.2019 έχουν αναγγελθεί 9.034 νέες ζημιές (συμπεριλαμβανομένων και των νέων ζημιών Λογαριασμού Αρωγής). Το ποσό των πληρωθεισών ζημιών το αντίστοιχο διάστημα ανέρχεται σε 260 εκατ. €.

Επιπλέον στο Λογαριασμό του Επικουρικού Κεφαλαίου στις 31.12.2019 το σύνολο των εκκρεμών ζημιών ανερχόταν σε 5.324, με το αντίστοιχο προβλεπόμενο ποσό να ανέρχεται σε 164 εκατ. €. Ο συνολικός αριθμός εκκρεμών ζημιών λογαριασμού Επικουρικού Κεφαλαίου μειώθηκε κατά 22% μέσα στο έτος, ενώ σε σχέση με τις 31.12.2016 παρουσίασε πτώση 51%. Σημειώνεται ότι, από 1.1.2016 έως και τις 31.12.2019, έχουν αναγγελθεί συνολικά 8.997 νέες ζημίες που αφορούν άγνωστα και ανασφάλιστα (2.993 ζημιές το 2016, 2.340 ζημιές το 2017, 1.866 ζημιές το 2018 και 1.798 ζημιές το 2019).

Αντίστοιχα στον Λογαριασμός Αρωγής στις 31.12.2019 το σύνολο των εκκρεμών ζημιών ανέρχεται σε 6.725, με το αντίστοιχο προβλεπόμενο ποσό να ανέρχεται σε 228 εκατ. €. Ο συνολικός αριθμός εκκρεμών ζημιών μειώθηκε κατά 10% μέσα στο έτος, με το ποσό πρόβλεψης των εκκρεμών ζημιών να παρουσιάζει μείωση 17% μέσα στο έτος. Σημειώνεται ότι, από 1.1.2016 έως και τις 31.12.2019, έχουν αναγγελθεί συνολικά 3.192 νέες ζημίες που αφορούν το Λογαριασμό Αρωγής. Εξ αυτών 2.186 ζημιές αφορούν την εταιρεία Enterprise, 654 την εταιρεία International Life και 36 που αφορούν την Αιγαίον. Σημειώνεται ότι από τις 31.12.2016 το συνολικό πλήθος ζημιών μειώθηκε κατά 73%, με το αντίστοιχο ποσό πρόβλεψης να πέφτει κατά 41%.

Κατά το 2019, το Επικουρικό Κεφάλαιο εξόφλησε 21% λιγότερες ζημιές συγκριτικά με το 2018, ενώ πλήρωσε 91 εκατ. € αποζημιώσεις, 12% λιγότερο σε σχέση με το 2018.

Κατά το 2019: Τα Γενικά Έξοδα του Ε.Κ. έχουν συνολική αύξηση 16%, αναμενόμενη λόγω της αύξησης των αποζημιώσεων. Συγκεκριμένα, παρατηρείται μεγάλη αύξηση στις Αμοιβές & Έξοδα Τρίτων, ωστόσο είναι λογική αύξηση, αφού τα έξοδα αυτά αφορούν την εξόφληση των ζημιών για το 2019. Το 69% των εκκρεμών ζημιών (8.302 ζημιές) έχουν ποσό πρόβλεψης έως 10 χιλ. € ανά ζημία και μέσο ποσό πρόβλεψης 2,8 χιλ. €. Το 8% των εκκρεμών ζημιών (1.005 ζημιές) έχουν ποσό πρόβλεψης από 100.000. € έως 1 εκατ. € και μέσο ποσό πρόβλεψης 277.000€.

Άλλες σημαντικές εξελίξεις

  • Συνεργασία με την πολιτεία και την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών για τον περιορισμό των ανασφάλιστων οχημάτων.
  • Συνεργασία με την Τράπεζα της Ελλάδος για θέματα παλαιών εκκαθαρίσεων.
  • Διερεύνηση προτάσεων για αύξηση ρευστότητας και προσδιορισμός εναλλακτικών λύσεων για διακανονισμό εκκρεμών υποθέσεων.
  • Επανεξέταση οργανωτικής δομής και εταιρικής διακυβέρνησης προς αύξηση απόδοσης και αποτελεσματικότητας.
  • Πλάνο μετασχηματισμού & σχεδιασμός επικοινωνιακής πολιτικής E.K.

Α. Σύντομη παρουσίαση διαγνωστικού έργου

Το Επικουρικό Κεφάλαιο σε συνεργασία με την PwC διεκπεραίωσε ένα διαγνωστικό έργο για την αξιολόγηση του υφιστάμενου λειτουργικού μοντέλου του Ε.Κ.

Οι σημαντικότερες περιοχές στις οποίες απαιτούνται ενέργειες είναι οι ακόλουθες:

  • Αναπροσδιορισμός και επικοινωνία νέας στρατηγικής.
  • Βελτίωση της επικοινωνίας προς εξωτερικούς φορείς. Ενέργειες για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού.
  • Βελτίωση εργασιακών πρακτικών και διαδικασιών.
  • Στοχευμένες βελτιώσεις υποδομών.

Β. Επαναπροσδιορισμός σκοπού Επικουρικού Κεφαλαίου & όραμα

Ο σκοπός του Επικουρικού Κεφαλαίου είναι η προστασία του πολίτη, η μείωση της ανασφάλιστης οδήγησης και η ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης.

Το Επικουρικό Κεφάλαιο έχει ως όραμα τη δημιουργία ενός σύγχρονου και φιλικού περιβάλλοντος το οποίο θα διασφαλίζει την επιτυχή και διαρκή εδραίωση του θεσμού στην αγορά. Ενός φορέα που προσφέρει δίχτυ ασφαλείας στον πολίτη και δημιουργεί εναλλακτικές λύσεις και προοπτικές.

Στο πλαίσιο αυτό η διοίκησή του λαμβάνει μέτρα μετασχηματισμού του σε ένα φιλικό, σύγχρονο, γρήγορο και αποτελεσματικό ασφαλιστικό πυλώνα.

 

Από την εφημερίδα Nextdeal, τεύχος 455

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Επικουρικό Κεφάλαιο
  • αλλαγές
  • εισφορές

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα
    Λάμπρος Καραγεώργος, 25/07/2025 - 09:19

    Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα

  • Θετικά αποτελέσματα το 2024 για το Metropolitan Hospital και τα οφέλη από τις ασφαλιστικές εταιρείες
    Λάμπρος Καραγεώργος, 24/07/2025 - 15:35

    Θετικά αποτελέσματα το 2024 για το Metropolitan Hospital και τα οφέλη από τις ασφαλιστικές εταιρείες

  • Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη
    Λάμπρος Καραγεώργος, 22/07/2025 - 12:00

    Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη

  • Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
    Λάμπρος Καραγεώργος, 17/07/2025 - 10:40

    Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές

  • Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS

    Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 563) που κυκλοφορεί Φωτογραφία: Ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου και ο κ. Βασίλης Αποστολόπουλος Σε κίνδυνο η...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 16/07/2025 - 16:30
  • ΕΛ.ΣΤΑΤ.: Κατά 16,6% αυξήθηκαν οι απευθείας ιδιωτικές δαπάνες υγείας

    ΕΛ.ΣΤΑΤ.: Κατά 16,6% αυξήθηκαν οι απευθείας ιδιωτικές δαπάνες υγείας

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 562) - Στήλη "Θέσεις" Γράφει ο Λάμπρος Καραγεώργος -Σε ανάλογα επίπεδα και η άνοδος των αποζημιώσεων των...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 30/06/2025 - 10:00
  • Υποχρεωτικότητα: Crash test για τον ασφαλιστικό κλάδο

    Υποχρεωτικότητα: Crash test για τον ασφαλιστικό κλάδο

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα NextDeal (Τεύχος 561) Από την 1η Ιουνίου η ελληνική ασφαλιστική αγορά έχει εισέλθει σε μια νέα περίοδο,...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 17/06/2025 - 10:50
  • Ο αναλογιστής, ο πωλητής και ο λαϊκιστής: Η πραγματική ιστορία της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας στην Έλλάδα

    Ο αναλογιστής, ο πωλητής και ο λαϊκιστής: Η πραγματική ιστορία της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας στην Έλλάδα

    Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Του Λάμπρου Καραγεώργου Αν θέλουμε να κατανοήσουμε πώς φτάσαμε στη σημερινή δυσλειτουργία...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 27/05/2025 - 12:14
  • Τους χαρίζουν γάιδαρο και τον κοιτούν στα δόντια

    Τους χαρίζουν γάιδαρο και τον κοιτούν στα δόντια

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 559) - Στήλη 'Θέσεις' Του Λάμπρου Καραγεώργου Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), ως ο επίσημος...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 06/05/2025 - 10:12
  • Τι συζητά η ΕΑΕΕ με την κυβέρνηση: Ανασφάλιστα οχήματα, ασφάλιση επιχειρήσεων και Δείκτης Υγείας σε πρώτο πλάνο

    Τι συζητά η ΕΑΕΕ με την κυβέρνηση: Ανασφάλιστα οχήματα, ασφάλιση επιχειρήσεων και Δείκτης Υγείας σε πρώτο πλάνο

    Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal που κυκλοφορεί (Τεύχος 559) Του Λάμπρου Καραγεώργου Αναβαθμισμένος ο ρόλος της ΕΑΕΕ Θετική η αποτίμηση της συνάντησης...
    Λάμπρος Καραγεώργος, 05/05/2025 - 11:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο - Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!
16:00 Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο - Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!
  • 15:40 1.057 χιλιόμετρα οδηγικής απόλαυσης χωρίς σταγόνα καυσίμου - με το Audi A6 e-tron στη Σκανδιναβία
  • 15:00 Ο αθέατος κίνδυνος που απειλεί τις μικρές επιχειρήσεις: Kυβερνοεπιθέσεις και η αξία της πρόληψης
  • 14:43 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 4,519 δισ. ευρώ στο α' εξάμηνο εφέτος
  • 13:58 Κ. Μητσοτάκης στο Υπουργικό: Οι 25 μεταρρυθμίσεις μέχρι το τέλος του έτους -Τι είπε για την Υγεία
  • 12:37 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  • 12:12 Ο Οίκος S&P προτείνει την αναβάθμιση της ελληνικής αγοράς σε "Ανεπτυγμένη"
  • 11:05 Ατύχημα στη Δονούσα: Τι θα γινόταν αν η ασθενής ήταν ασφαλισμένη;
  • 10:54 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ιερά μονή Αγίου Παντελεήμονος Πεντέλης»
  • 10:05 Eurobank: Παραμένει ψηλά ο πληθωρισμός - Εικονική μείωση της ανεργίας
  • 09:52 Σε δόσεις η καλοκαιρινή άδεια με νέο Νομοσχέδιο - Τι θα ισχύει για εργαζόμενους και εργοδότες
  • 09:42 ΕΑΕΕ: Προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τροποποίηση του ισχύοντος πλαισίου κανόνων περί τιτλοποιήσεων εντός της ΕΕ (securitisations)
  • 09:34 Συντάξεις: Πότε ξεκινούν οι πληρωμές Αυγούστου - Ποιοι «πάνε ταμείο» τη Δευτέρα
  • 09:27 ΕΑΕΕ: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοινώνει το νέο προϋπολογισμό της ΕΕ και προτείνει επιβολή νέου εταιρικού φόρου
  • 09:19 Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα
  • 09:06 Η…Γιορτή της Δημοκρατίας και η «Καμόρα», οι…επιθέσεις Πιερρακάκη, η fake ταξιδιωτική οδηγία, το 2026 η αναβάθμιση του Χ.Α
  • 09:00 Ποιες καλύψεις των κλάδων 8 και 9 αφορούν την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές;
  • 08:56 Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο
  • 08:53 Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
  • 08:50 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/7 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  2. 22/7 Ο Τραμπ στην Αθήνα(;) και ιταλικοί ύμνοι για την Ελλάδα, ο Γιά(ν)ης ξαναχτυπά, το μήνυμα της Αθήνας στους μετανάστες, και άλλος «πράσινος φραπές»
  3. 25/7 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  4. 21/7 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  5. 23/7 Brokers Union: Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών 2024 - Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο και φέρνουν στον όμιλο 57 εκατ. μικτά ασφάλιστρα
  6. 21/7 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
  7. 25/7 Ατύχημα στη Δονούσα: Τι θα γινόταν αν η ασθενής ήταν ασφαλισμένη;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube