close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δοκιμή Honda CR-V Hybrid AWD
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
24/7/2020 - 16:29
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δοκιμή Honda CR-V Hybrid AWD

Γιώργος Μούζος, 24/7/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Νέα εποχή, νέες τεχνολογίες, σταθερή αξία στην αυτοκίνηση! Κάπως έτσι θα μπορούσαμε να περιγράψουμε το Honda CR-V Hybrid. 

Από το 1995 που παρουσιάστηκε το πρώτο Honda CR-V, συνεχώς βελτιώνεται και εξελίσσεται συνεχώς. H τελευταία έκδοση του δημοφιλούς compact SUV δημιουργήθηκε με βελτιωμένα χαρακτηριστικά και μία σειρά τεχνολογιών, ενώ η ποιοτική εικόνα ανεβαίνει το σκαλοπάτι της εξέλιξης. Στο πιο προηγμένο μοντέλο στην ιστορία του, σερβίρει με εύστοχο τρόπο την εφαρμογή της υβριδικής τεχνολογίας προς όφελος του χρήστη και την αίσθηση ενός πιο ήσυχου και άνετου CR-V. Το λανσάρισμα της ολοκαίνουριας 5ης γενιάς έχει γίνει με τον 1.500άρη υπερτροφοδοτούμενο VTEC με απόδοση 173 και 193 ίππων, ενώ το κενό των εκδόσεων turbodiesel αναλαμβάνει τώρα να καλύψει η έκδοση Hybrid.

 

Πως προτείνω όμως ως ασφαλιστής, ένα πακέτο καλύψεων για ένα υβριδικό μοντέλο;

Με την αγορά των υβριδικών μοντέλων να ανεβαίνει συνεχώς, είναι λογικό κι επόμενο το πελατειακό σας κοινό να διαθέτει ένα υβριδικό μοντέλο στη κατοχή του. Αναμφίβολα οι περισσότεροι ασφαλιστές θα έχετε δεχτεί το ερώτημα αν τα υβριδικά έχουν κάποια διαφορά στην ασφάλεια και τι να προσέξει ένας κάτοχος υβριδικού. 

Τι είναι όμως ακριβώς το υβριδικό Ι.Χ. για όσους δεν γνωρίζουν; Υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες για να κινηθεί: Συνήθως τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία, ως επί τω πλείστον έναν ηλεκτρικό κινητήρα. 

Έτσι λοιπόν τα υβριδικά ασφαλίζονται, όπως γνωρίζετε κι όπως θα μεταφέρετε στον πελάτη σας, όπως ακριβώς και τα αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες και έχετε στη διάθεσή σας μια μεγάλη γκάμα ασφαλιστικών πακέτων. Όμως θα πρέπει να υπενθυμίζετε στο πελάτη σας πως ένα αυτοκίνητο που τους έχει στοιχίσει μια μικρή περιουσία (για παράδειγμα το CR-V Hybrid που δοκιμάζουμε ξεκινάει από τα 44.740 ευρώ) δεν μπορεί να διαθέτει ένα… συμβατικό ασφαλιστικό πρόγραμμα. Κατά την άποψη μας, η μικτή ασφάλιση σε τέτοια μοντέλα θεωρείται εκ των ουκ άνευ, μιας και καλύπτει ένα σύνολο ασφαλιστικών αναγκών και ειδικά σε τόσο πολυτελή μοντέλα. Κι επίσης μην ξεχνάμε πως πρόκειται για πολύπλοκες μηχανολογικές κατασκευές με ότι αυτό συνεπάγεται για τις πρόσθετες καλύψεις που πρέπει να μπουν στο συμβόλαιο. 

Εμφατική παρουσία

Ακόμα και στις συμβατικές του εκδόσεις το Honda CR-V διαθέτει ένα δυναμικό παρουσιαστικό το οποίο το κάνει να ξεχωρίζει στο δρόμο. Στο ίδιο μοτίβο κινείται και η σχεδίαση του υβριδικού CR-V, η οποία δεν διαφοροποιείται καθόλου συγκριτικά με τις υπάρχουσες εκδόσεις και μόνο η επιγραφή «HYBRID», στο φτερό και στο πίσω μέρος  μαρτυρούν πως πρόκειται για μια διαφορετική έκδοση. Έτσι και η υβριδική έκδοση διατηρεί το 4.600 χλστ. αμάξωμα με τους μυώδεις θόλους των τροχών και τις έντονες νευρώσεις, τονίζοντας έτσι το δυναμισμό του ιαπωνικού SUV. Φυσικά και εδώ δηλώνουν ενσωματώνονται οι ενεργές γρίλιες, οι οποίες ανοιγοκλείνουν σε πραγματικό χρόνο για τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό ψύξης, αεροδυναμικής και οικονομίας.

 

Πολυτελής και στιβαρή καμπίνα

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Η υβριδική έκδοση του CR-V δεν ξεφεύγει από την πεπατημένη των υπολοίπων εκδόσεων του μεγάλου ιαπωνικού SUV. Έτσι οδηγός κι επιβάτες απολαμβάνουν κορυφαία άνεση, αλλά κι εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, με αψεγάδιαστο φινίρισμα και συναρμογή. Όμως συγκριτικά με τις συμβατικές εκδόσεις του CR-V η κυριότερη διαφορά στη καμπίνα είναι η απουσία του συμβατικού επιλογέα, τη θέση του οποίου έχουν κουμπιά (Drive, Park, Neutral και Reverse), για το σύστημα της αυτόματης μετάδοσης. Διαφορά έχει κι ο πίνακας οργάνων, όπου πλέον μια τοξωτή μπάρα αντικαθιστά το στροφόμετρο, ενημερώνοντας τον οδηγό πόση ενέργεια καταναλώνεται ανάλογα με την πίεση που ασκεί στο δεξί πεντάλ ή πόση ανακτάται κατά το «άσε» του γκαζιού. Από εκεί κι έπειτα στην κεντρική κονσόλα διακρίνεται η οθόνη αφής των 7 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει το σύστημα infotainment Honda Connect.

Ωδή στην τεχνολογία!

Ο λόγος φυσικά για το μηχανικό σύνολο του CR-V Hybrid, το οποίο εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με συνδυαστική απόδοση 184 ίππων και ροπή 315 Nm, ενώ παράλληλα υπάρχει και ένα μοτέρ-γεννήτρια. Στη πράξη έχουμε να κάνουμε με ένα πρόθυμο κινητήριο σύνολο, το οποίο ανεβάζει πρόθυμα χιλιόμετρα, με τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 9,2 δλ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. 

Το καινοτόμο σύστημα i-MMD της Honda, έχει τη δυνατότητα να επιλέγει το κατάλληλο πρόγραμμα οδήγησης, ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες, για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής απόδοσης.

Τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης και χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων

Τα προγράμματα είναι: Το EV Drive, όπου η μπαταρία παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, με ηλεκτρική αυτονομία 2 χλμ. το  Hybrid Drive, με τον βενζινοκινητήρα να παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ/γεννήτρια, το οποίο με τη σειρά του παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης και το Engine Drive - που ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας των μπαταριών, το οποίο ρυθμίζεται μέσω δύο paddles πίσω από το τιμόνι, όπου αναλόγως την επιλογή σας αντίστοιχα ρυθμίζεται και η επιβράδυνση όταν δεν πατάτε γκάζι. Το CR-V Hybrid διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα μετάδοσης, αφού η Honda αντί συμβατικού κιβωτίου σχέσεων, εξόπλισε το CR-V με ένα σοφιστικέ σύστημα, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια, αλλά με μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού, που δημιουργεί άμεση μετάδοση, με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων και ομαλότερη μεταφορά ροπής. 

Ισοπεδωτικό σε κάθε διαδρομή!

Από τα πρώτα χιλιόμετρα, ο οδηγός αντιλαμβάνεται ότι έχει στη διάθεσή του ένα εξαιρετικά στιβαρό κι ασφαλές αυτοκίνητο. Κάθεται ψηλά, απολαμβάνοντας πανοραμική θέα, ενώ η ηχομόνωση είναι πολύ καλή αφήνοντας εκτός καμπίνας καθετί ενοχλητικό. Βέβαια σε αυτό βοηθάει και το Active Noise Cancellation, το οποίο μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων. Προτεραιότητα λοιπόν είναι η άνεση κι η ασφαλής οδική συμπεριφορά, με την ανάρτηση να απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, ενώ σε δρόμο με στροφές η παρεχόμενη πρόσφυση είναι άφθονη, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι περιορισμένες. 

Το σύστημα τετρακίνησης είναι ένα ακόμα όπλο για το CR-V, που σε συνδυασμό με την απόσταση των 192 χλστ. από το έδαφος θα κινηθεί άνετα μακριά από την άσφαλτο. 

Κόστος ασφάλισης

Βασικό: από 168,08 ευρώ
Πυρός/Κλοπής: από 317,20 ευρώ
Μικτή:  από 690,15 ευρώ

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Honda
  • Honda CR-V
  • Honda CR-V Hybrid AWD
  • Test Drive

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
    Γιώργος Μούζος, 22/12/2025 - 14:24

    EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»

  • Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!
    Γιώργος Μούζος, 17/12/2025 - 09:00

    Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!

  • Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
    Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45

    Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;

  • Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
    Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40

    Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα

  • Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία

    Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία

    Οι ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου φέρνουν άνεση, λειτουργικότητα και φυσικά ασφάλεια. Ελλοχεύουν όμως και νέους κινδύνους, συχνά αθέατους, για την...
    Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55
  • Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή

    Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή

    Οι κάμερες στο ταμπλό γίνονται το νέο «μαύρο κουτί» των οχημάτων. Για τον ασφαλιστή φέρνουν ευκαιρίες, όπως επίσης νομικές και...
    Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50
  • Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα

    Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα

    Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι...
    Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
  • Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών

    Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών

    Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο...
    Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
  • Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

    Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

    Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει...
    Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
  • Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η...
    Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
21:30 Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
  • 21:00 Η Πατριαρχική Θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων στο Φανάρι (Βίντεο)
  • 20:00 «Χριστούγεννα, Πρωτούγεννα»
  • 19:00 «Καλά Χριστούγεννα!»
  • 14:27 Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων το δεκάμηνο
  • 13:53 Μεγάλη μεταβολή στα μεγέθη των Τεχνικών Ασφαλίσεων το 2024
  • 09:51 «Σβήνουν» ακριβά μνημονιακά δάνεια, η ανησυχία της Τουρκίας μετά την τριμερή, και σενάριο για… Εθνική Κυβέρνηση χωρίς Μητσοτάκη, αγκαλιάστε… τη «Σχεδία», σε άλλη πίστα περνά η CrediaBank και το μεγάλο deal των 865 εκατ. της Metlen
  • 08:30 Χριστούγεννα: Γιατί γιορτάζονται στις 25 Δεκεμβρίου
  • 08:15 Θρασύβουλος Στανίτσας: Ιδιόμελα των Μεγάλων Ωρών των Χριστουγέννων (video)
  • 08:00 Καλήν εσπέραν άρχοντες - Ανοίξτε τις πόρτες στα παιδιά να σας πουν τα κάλαντα
  • 08:00 Τα έθιμα των Χριστουγέννων σε όλη την Ελλάδα
  • 00:05 Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
  • 22:05 Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:11 Kίνημα και αλλαγή
  • 12:36 Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης:Έλαβε κορυφαία διεθνή διαπίστευση
  • 11:46 Γιάννης Στουρνάρας : Οι πέντε άξονες που διαμορφώνουν την εργασία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 11:04 Το τρανζίστορ και η σιωπηλή επανάσταση της τεχνικής
  • 08:46 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!
  • 08:44 Το γκι: το φιλί και όσα κουβαλά
  • 08:15 Μνήμες από Χριστούγεννα μιας άλλης εποχής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/12 Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 22/12 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  3. 19/12 Ο Μαζαράκης, ο Δημητρίου και τα νέα πρότυπα στις ασφαλίσεις υγείας
  4. 22/12 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  5. 18/12 Βασίλης Ψάλτης: Σε δύο φάσεις η εξαγορά του 51% της Alpha Life από τη UniCredit – Τα σχέδια για bancassurance και ενδεχόμενη εξαγορά ασφαλιστικής εταιρείας
  6. 22/12 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  7. 22/12 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube