close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι προτάσεις της Ε.Ε. για την κινητικότητα στο μέλλον. Πώς αντιδρούν οι ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
18/5/2018 - 14:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι προτάσεις της Ε.Ε. για την κινητικότητα στο μέλλον. Πώς αντιδρούν οι ασφαλιστές;

Γιώργος Μούζος, 18/5/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Επιτροπή Γιούνκερ αναλαμβάνει την τρίτη και τελευταία σειρά δράσεων για τον εκσυγχρονισμό του συστήματος μεταφορών της Ευρώπης.

Στην ομιλία του για την κατάσταση της Ένωσης τον Σεπτέμβριο του 2017, ο πρόεδρος κ. Γιούνκερ έθεσε ως στόχο η ΕΕ και οι βιομηχανίες της να αναλάβουν ηγετική θέση παγκοσμίως στους τομείς της καινοτομίας, της ψηφιοποίησης και της απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές. Με βάση τις προηγούμενες δέσμες «Η Ευρώπη σε κίνηση» του Μαΐου και του Νοεμβρίου 2017, η Επιτροπή Γιούνκερ προτείνει σήμερα την τρίτη και τελευταία σειρά μέτρων για να γίνει αυτός ο στόχος πραγματικότητα στον τομέα της κινητικότητας. Σκοπός είναι να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους Ευρωπαίους να κυκλοφορούν ασφαλέστερα και να χρησιμοποιούν λιγότερο ρυπογόνα οχήματα και πιο προηγμένες τεχνολογικές λύσεις, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας της ΕΕ. Για τον σκοπό αυτό, οι σημερινές πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν: μια ολοκληρωμένη πολιτική για το μέλλον της οδικής ασφάλειας που καθορίζει μέτρα για την ασφάλεια των οχημάτων και των υποδομών, τα πρώτα πρότυπα εκπομπών CO2 για οχήματα βαρέος τύπου στην ιστορία, ένα στρατηγικό σχέδιο δράσης για την ανάπτυξη και κατασκευή συσσωρευτών στην Ευρώπη και μια μελλοντοστραφή στρατηγική για τη συνδεδεμένη και αυτοματοποιημένη κινητικότητα. Με αυτή την τρίτη δέσμη «Η Ευρώπη σε κίνηση», η Επιτροπή ολοκληρώνει το φιλόδοξο θεματολόγιό της για τον εκσυγχρονισμό της κινητικότητας.

Ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και επίτροπος Ενεργειακής Ένωσης, κ. Μάρος Σέφτσοβιτς, δήλωσε τα εξής: «Η κινητικότητα έχει φτάσει σε ένα νέο τεχνολογικό ορόσημο. Με αυτή την τελευταία δέσμη προτάσεων στο πλαίσιο της Ενεργειακής Ένωσης, βοηθάμε τη βιομηχανία μας να διατηρήσει το προβάδισμα. Μέσω της παραγωγής καίριων τεχνολογικών λύσεων μεγάλης κλίμακας, συμπεριλαμβανομένων των βιώσιμων συσσωρευτών, και της ανάπτυξης καίριων υποδομών, θα προσεγγίσουμε τα τρία μηδενικά: μηδενικές εκπομπές, μηδενική συμφόρηση και μηδέν ατυχήματα.»

Η επίτροπος Μεταφορών κα Βιολέτα Μπουλτς δήλωσε: «Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, η Επιτροπή πρότεινε πρωτοβουλίες για να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις του σήμερα και να ανοίξει ο δρόμος για την κινητικότητα του αύριο. Τα σημερινά μέτρα δίνουν μια τελευταία και σημαντική ώθηση που θα διασφαλίσει την πρόσβαση των Ευρωπαίων σε ασφαλείς, καθαρές και έξυπνες μεταφορές. Καλώ τα κράτη μέλη και το Κοινοβούλιο να ανταποκριθούν στο επίπεδο των φιλοδοξιών μας.»

Επί του θέματος τοποθετήθηκε όμως κι η επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς, Βιομηχανίας, Επιχειρηματικότητας και ΜΜΕ κα Ελζμπιέτα Μπιενκόφσκα: «Το 90 % των τροχαίων ατυχημάτων οφείλονται σε ανθρώπινο σφάλμα. Με τα νέα υποχρεωτικά χαρακτηριστικά ασφάλειας που προτείνουμε σήμερα θα μειωθεί ο αριθμός των ατυχημάτων και θα προετοιμαστεί το έδαφος για τη συνδεδεμένη και αυτοματοποιημένη οδήγηση του μέλλοντος, χωρίς οδηγούς.» 

Ασφαλής κινητικότητα

Μολονότι ο αριθμός των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα έχει μειωθεί κατά περισσότερο από το ήμισυ από το 2001, το 2017 έχασαν τη ζωή τους στους δρόμους της ΕΕ 25.300 άνθρωποι, ενώ 135.000 τραυματίστηκαν σοβαρά. Για αυτούς τους λόγους, η Επιτροπή λαμβάνει συγκεκριμένα μέτρα. Έτσι σύμφωνα με τις προτάσεις της Επιτροπής, τα νέα μοντέλα οχημάτων θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως προηγμένα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης και συστήματα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας για τα αυτοκίνητα ή συστήματα ανίχνευσης πεζών και ποδηλατών για τα φορτηγά (βλ. τον πλήρη κατάλογο εδώ). Επιπλέον, η Επιτροπή βοηθά τα κράτη μέλη να εντοπίζουν συστηματικά επικίνδυνα τμήματα του οδικού δικτύου και να πραγματοποιούν πιο στοχευμένες επενδύσεις. Με τα δύο αυτά μέτρα θα μπορούσαν να σωθούν έως και 10.500 ζωές και να αποφευχθούν σχεδόν 60.000 σοβαροί τραυματισμοί κατά την περίοδο 2020-2030, μια σημαντική συμβολή στον μακροπρόθεσμο στόχο της ΕΕ να προσεγγίσει τους μηδέν θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς έως το 2050 («Όραμα για μηδενικές απώλειες»).

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Καθαρή κινητικότητα

Η Επιτροπή ολοκληρώνει το θεματολόγιό της για ένα σύστημα κινητικότητας χαμηλών εκπομπών προτείνοντας τα πρώτα πρότυπα εκπομπών CO2 για οχήματα βαρέος τύπου στην ιστορία. Το 2025, οι μέσες εκπομπές CO2 από νέα φορτηγά θα πρέπει να είναι κατά 15 % χαμηλότερες σε σύγκριση με το 2019. Για το 2030 προτείνεται ένας ενδεικτικός στόχος μείωσης κατά τουλάχιστον 30 % σε σύγκριση με το 2019. Οι στόχοι αυτοί συνάδουν με τις δεσμεύσεις της ΕΕ στο πλαίσιο της συμφωνίας του Παρισιού και θα δώσουν τη δυνατότητα σε εταιρείες μεταφορών —κυρίως ΜΜΕ— να εξοικονομήσουν σημαντικούς πόρους χάρη στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων (25 000 ευρώ σε διάστημα πέντε ετών). Για να διασφαλίσει την περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2, η Επιτροπή διευκολύνει τον σχεδιασμό πιο αεροδυναμικών φορτηγών και βελτιώνει την επισήμανση των ελαστικών. Επιπλέον, η Επιτροπή προτείνει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης για τους συσσωρευτές, το οποίο θα συμβάλει στη δημιουργία ανταγωνιστικού και βιώσιμου «οικοσυστήματος» συσσωρευτών στην Ευρώπη.

Συνδεδεμένη και αυτοματοποιημένη κινητικότητα

Τα αυτοκίνητα και άλλα οχήματα εξοπλίζονται ολοένα και περισσότερο με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ενώ σύντομα θα τελειοποιηθούν τα πλήρως αυτόνομα οχήματα. Σήμερα, η Επιτροπή προτείνει μια στρατηγική που αποσκοπεί στο να αναδείξει την Ευρώπη σε ηγετική δύναμη παγκοσμίως στον τομέα των πλήρως αυτοματοποιημένων και συνδεδεμένων συστημάτων κινητικότητας. Η στρατηγική αυτή αποβλέπει σε ένα νέο επίπεδο συνεργασίας μεταξύ των χρηστών του οδικού δικτύου, το οποίο θα μπορούσε να αποφέρει τεράστια οφέλη για το σύστημα κινητικότητας συνολικά. Οι μεταφορές θα καταστούν ασφαλέστερες, καθαρότερες, οικονομικότερες και περισσότερο προσβάσιμες για τους ηλικιωμένους και τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα. Επιπλέον, η Επιτροπή προτείνει την καθιέρωση ενός πλήρως ψηφιακού περιβάλλοντος για την ανταλλαγή πληροφοριών στις εμπορευματικές μεταφορές. Το περιβάλλον αυτό αναμένεται να περιορίσει τη γραφειοκρατία και να διευκολύνει τις ροές ψηφιακών πληροφοριών για τις δραστηριότητες εφοδιαστικής.

Οι ευρωπαίοι ασφαλιστές ζητούν συγκεκριμένες ενέργειες όσον αφορά την πρόσβαση στα δεδομένα των οχημάτων

Η Insurance Europe χαιρετίζει την ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την στρατηγική της ΕΕ για την κινητικότητα στο μέλλον, ζητά όμως από την Επιτροπή να ασχοληθεί περαιτέρω και πιο άμεσα με το θέμα της πρόσβασης στα δεδομένα των οχημάτων.

Ο κ. Nicolas Jeanmart, επικεφαλής Προσωπικής Ασφάλισης, Γενικής Ασφάλισης και Μακροοικονομίας της Insurance Europe, σχολίασε: «Η Insurance Europe χαιρετίζει την άποψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα ώστε οι οδηγοί να μπορούν να απολαύσουν πλήρως τα οφέλη που προσφέρουν τα δεδομένα τους. Ωστόσο, είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι η Επιτροπή δεν μπορεί να προτείνει σαφή επόμενα βήματα όσο αφορά τη διασφάλιση ισότιμων όρων ανταγωνισμού για τους παρόχους υπηρεσιών και την εξασφάλιση ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να αποφασίζουν πραγματικά ποιος θα έχει πρόσβαση στα δεδομένα τους και για ποιο σκοπό.

"Όσον αφορά την ευθύνη και την αυτοματοποιημένη κινητικότητα, η Insurance Europe χαιρετίζει την απόφαση της Επιτροπής που επιβεβαιώνει ότι η οδηγία για την ασφάλιση αυτοκινήτων (MID) είναι κατάλληλη για τα αυτόνομα οχήματα".

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή
  • κινητικότητα
  • Insurance Europe
  • αυτοκίνητα

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
    Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00

    Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;

  • Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
    Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00

    Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς

  • Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
    Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19

    Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;

  • AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;
    Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11

    AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;

  • Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος...
    Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
  • Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση

    Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση

    Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία...
    Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
  • Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές

    Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές

    Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου...
    Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
  • Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion

    Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion

    Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει...
    Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
  • Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων

    Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων

    Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα...
    Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
  • Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030

    Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030

    Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον...
    Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σε Άρχοντα του Οικουμενικού Πατριαρχείου αναγορεύτηκε ο Απόστολος Τζιτζικώστας από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο στο Φανάρι
16:00 Σε Άρχοντα του Οικουμενικού Πατριαρχείου αναγορεύτηκε ο Απόστολος Τζιτζικώστας από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο στο Φανάρι
  • 15:40 Π. Μυλωνάς (Εθνική Τράπεζα): Τα ενεργειακά έργα έχουν τις μεγαλύτερες απορροφήσεις από όλους τους κλαδους
  • 15:05 Δήλωση του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη για το περιστατικό δολιοφθοράς στο ΓΝΑ «Ευαγγελισμός»
  • 14:51 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Το ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ αλλάζει την εποχή στην Υγεία
  • 14:34 Δίκη για το Μάτι: Πολυετείς ποινές που φθάνουν τα 340 έτη επέβαλε το δικαστήριο
  • 14:30 ΑΑΔΕ: Νέο σύστημα εισροών-εκροών στα πρατήρια καυσίμων από 12 Ιουνίου - Ενισχύεται η μάχη κατά του λαθρεμπορίου
  • 14:15 Η Howden ενισχύει τις δυνατότητες διαχείρισης πιστωτικού κινδύνου στην Ευρώπη με την εξαγορά της Granular Investments
  • 14:00 ΙΑΣΩ: Διεθνής Εκπαιδευτική Συνάντηση για τη Σύγχρονη Διάγνωση και Θεραπεία του Καρκίνου του Μαστού
  • 13:46 Επιστημονική Ημερίδα στην Τήνο για την Γονιμότητα και την Υπογεννητικότητα με χορηγό το Health Next Generation
  • 13:20 Συνεργασία Visa Europe και Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (Ηνωμένο Βασίλειο) - Οι δράσεις σε Πολωνία και Ελλάδα
  • 13:00 Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;
  • 12:50 ΕΛΛΟΚ: Καινοτόμες θεραπευτικές προσεγγίσεις για τον καρκίνο των ωοθηκών
  • 11:34 Πάνω από 30.000 παιδιά στις «Διατροφοπεριπέτειες» του Ινστιτούτου Prolepsis!
  • 11:25 Cypriot Insurance Market: A strong flirt with the Banks
  • 11:20 Ισχυρό τραπεζικό «φλερτ» στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά
  • 11:00 Συνεργασία Πειραιώς με Qualco για την ανάπτυξη ψηφιακής πλατφόρμας για στεγαστικά δάνεια
  • 10:50 EUROINS Ελλάδος: Χρυσός Χορηγός στο 3ο Alexandroupoli Insurance Conference
  • 10:32 Εγκαίνια νέου Roof Garden της Ατλαντικής Ένωσης
  • 10:20 «Σταθερά Μαζί»: Πάνω από 850 συμμετοχές στα συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη
  • 09:58 ΦΣΑ: Τα φαρμακεία δεν μπορούν να υποβάλλουν τις συνταγές τους προς πληρωμή σε Ασφαλιστικά Ταμεία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube