Nextdeal newsroom, 14/7/2016 - 10:21 facebook twitter linkedin Επιτυχημένη η δράση της ΕΑΕΕ για την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Nextdeal newsroom, 14/7/2016 facebook twitter linkedin Επί τρεις συνεχόμενες εβδομάδες, προωθητική ομάδα τοποθετούσε στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων (πάνω στο τζάμι, στην πλευρά του οδηγού), αλλά και στους καθρέφτες των μηχανών ένα τυπωμένο, μεγάλων διαστάσεων ποτήρι γεμάτο με ποτό, ώστε να αποσπά το ενδιαφέρον και την προσοχή των οδηγών πριν ξεκινήσουν, διαβάζοντας το μήνυμα: «Ακόμα και με ένα ποτό, η όρασή σου στο δρόμο μειώνεται επικίνδυνα.Μην οδηγείς όταν πίνεις.» Συνολικά, κατά τη διάρκεια της δράσης μοιράστηκαν πάνω από 34.000 έντυπα. Πρόκειται για πρωτοβουλία που επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, ωστόσο φέτος ανανεώθηκε η ιδέα προσέγγισης του κοινού, ενώ, όπως και πέρυσι, αναπτύχθηκε και εκτός Αττικής (Θεσσαλονίκη). Την ενέργεια στήριξαν εταιρίες - μέλη της ΕΑΕΕ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 31/10/2024 Πώς να κάνετε την επιχείρησή σας φιλική προς το περιβάλλον σύμφωνα με την Generali!
ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική: Φρόντισε για το αύριο με Επένδυση και Αποταμίευση! Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης είναι η ιδανική αφορμή για να φροντίσετε για τους μελλοντικούς σας στόχους!🐖 Η αποταμίευση και η κατάλληλη... Nextdeal newsroom, 31/10/2024 - 15:58 31/10/2024
Eurolife FFH: Το “πιο «ασφαλές» quiz που παίξατε ποτέ”! Το “πιο «ασφαλές» quiz που παίξατε ποτέ” σας περιμένει για δύο ακόμη ημέρες στο 𝐄𝐮𝐫𝐨𝐥𝐢𝐟𝐞𝐇𝐮𝐛 σε The Mall Athens, My... Nextdeal newsroom, 31/10/2024 - 15:45 31/10/2024