close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να κλείσετε περισσότερα ραντεβού!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
29/5/2017 - 07:38
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να κλείσετε περισσότερα ραντεβού!

Nextdeal newsroom, 29/5/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γιατί δυσκολεύονται πολλοί να κλείσουν το πρώτο ραντεβού με υποψήφιους πελάτες; Πως μπορούν να ξεπεράσουν τις ψεύτικες αντιρρήσεις και να ορίσουν την συνάντηση; Τι πρέπει να κάνουν για να έχουν περισσότερα αποτελέσματα;

 

Καταρχάς είναι απολύτως φυσικό όταν παίρνουμε τηλέφωνα για να κλείσουμε ραντεβού, να εισπράξουμε αντιρρήσεις. Αν δεν έχουμε αντιρρήσεις, τότε μάλλον κάτι περίεργο συμβαίνει που καλό θα είναι να το ανακαλύψουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Άλλωστε οι στατιστικές λένε πως μόνο το 5% περίπου, του ενεργού πληθυσμού, βρίσκεται σε αναζήτηση της υπηρεσίας που προσφέρουμε και άρα ίσως να είναι πιο δεκτικοί.

Συνεπώς η αντίρρηση (ή μάλλον αντιρρήσεις, γιατί θα είναι περισσότερες από μία) είναι αναμενόμενες.

Πόσο προετοιμασμένος όμως είσαι για αυτές;

Έχεις έτοιμες απαντήσεις για όλες και μάλιστα έχεις απαντήσεις που πραγματικά να είναι ενδιαφέρουσες και να απαντάνε ουσιαστικά;

Ακόμα και αν έχεις τις απαντήσεις μπροστά σου ή αν τις έχεις αποστηθίσει και μπορείς να τις προβάλεις με άνεση, πολλές φορές δεν φτάνει. Οι απαντήσεις πρέπει να είναι σαφείς και σχετικά σύντομες. Μην φλυαρείς δείχνοντας την αμηχανία σου. Ο υποψήφιος που έχεις καλέσει, σκέφτεται την ώρα που εσύ μιλάς και μάλιστα με πενταπλάσια ταχύτητα από όσα εσύ περιγράφεις. Το πιο πιθανό είναι να μην ακούει καν αυτά που λες, ειδικά αν η αντίρρησή του (ή αναβολή) είναι προσχηματική και όχι ουσιαστική.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τι πρέπει να κάνεις

Μετά από κάθε απάντησή σου σε κάθε πιθανή αντίρρησή του, να κλείνεις την πρότασή σου με μια ερώτηση κλεισίματος της συνάντησης. Π.χ. Θα θέλατε να συναντηθούμε την Δευτέρα ή την Πέμπτη; Θα σας εξυπηρετούσε στις 6 ή στις 7 το απόγευμα;

Όταν σταματάς την απάντησή σου και δεν κάνεις ερώτηση κλεισίματος, τον προσκαλείς να σου απαντήσει και όχι να ορίσει την συνάντηση. Μπαίνεις συνήθως σε μια αέναη κουβέντα με αντιπαράθεση και τελικά φαίνεται πως πιέζεις χωρίς νόημα. Όταν ζητάς την συνάντηση και σε καθορισμένη ημέρα και ώρα, ξεπερνάς τις ψεύτικες αντιρρήσεις ή αναβολές και παίρνεις το αποτέλεσμα που θέλεις. Μην ξεχνάς πως καλείς για να κλείσεις την συνάντηση και όχι για να κλείσεις την δουλειά. Ο στόχος είναι το ραντεβού.

Πολλοί νιώθουν πως πιέζουν με αυτόν τον τρόπο και φυσικά όλα έχουν τα όριά τους. Αν ο υποψήφιος συνεχίζει να προβάλει αντιρρήσεις ή επιμένει στην αναβολή τότε θα νιώσεις πότε πρέπει να σταματήσεις. Αν όμως δεν ζητάς το ραντεβού στο τέλος κάθε απάντησής σου, τότε το πιο πιθανό είναι να μην το καθορίσεις ποτέ. Αν περιμένεις να στο προτείνει ο ίδιος ο πελάτης, τότε σίγουρα δεν θα έρθει ποτέ αυτή η συνάντηση.

Επίσης μην ξεχνάς όταν παίρνεις τηλέφωνα πως ο στόχος σου δεν είναι η ίδια η πώληση αλλά μόνο το ραντεβού. Χειρίσου το έξυπνα, με προετοιμασία αντιρρήσεων και πάντα στο τέλος ζήτα το ραντεβού δίνοντας εναλλακτικές. Έτσι θα δεις τα ποσοστά σου να αυξάνονται και φυσικά τις δουλειές σου να πολλαπλασιάζονται.

Αυτό τον κανόνα τον έχουν ονομάσει A.B.C. από τα αρχικά των λέξεων Always Be Closing και έχει εφαρμογή και σε άλλα στάδια της πώλησης.

Καλή επιτυχία! 

 

Θωμάς Σλάμαρης
Εκπαιδευτής πωλήσεων & Business Coach
www.iwant2helptraining.com

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/6/2025

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Η ασφάλιση είναι σαν τη διατροφή: Την κάνεις πριν αρρωστήσεις
    Νικολέτα Μάρκου, 20/6/2025

    Η ασφάλιση είναι σαν τη διατροφή: Την κάνεις πριν αρρωστήσεις

  • Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος

    Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος

    Στον ασφαλιστικό κόσμο, όλοι έχουμε μάθει να λειτουργούμε με όρους έντασης, στόχων και ανταγωνισμού. Η επιτυχία μετριέται με αριθμούς, η...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/06/2025 - 13:05 19/6/2025
  • Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

    Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

    Στον κόσμο των πωλήσεων – και ιδιαίτερα στον ασφαλιστικό χώρο – η άρνηση δεν θα πρέπει να πιστώνεται ως  χαμένος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 18/06/2025 - 14:00 18/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
17:19 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  • 16:23 Συναυλία - αφιέρωμα για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Μίκη Θεοδωράκη
  • 16:06 Νέος Όμιλος στον χώρο της Υγείας: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά των κλινικών της Euromedica από την ΗΜΙΘΕΑ Μ.Α.Ε. (Ερρίκος Ντυνάν)
  • 15:59 2ο ΣΦΕΕ Summit: Ξεκινά φέτος το Ταμείο Καινοτομίας για φάρμακα - Νέος μηχανισμός αποζημίωσης
  • 14:49 CNP Ασφαλιστική: Αγώνας Aqualthon Αγία Νάπα - Μαζί με τους Πρωταθλητές!
  • 14:30 Ασφάλεια Μεταφορών: Μόλις 2% η μείωση θανατηφόρων τροχαίων στην Ευρώπη - Η χώρα με το ασφαλέστερο οδικό δίκτυο
  • 14:16 Σπύρος Καπράλος: Η Δύση οφείλει άμεσα ομπρέλα προστασίας στους Χριστιανούς της Συρίας
  • 14:00 Allianz: Δασικές πυρκαγιές - μια αυξανόμενη παγκόσμια απειλή
  • 13:00 Κυριάκος Πιερρακάκης: «Η επένδυση της UniCredit αποτελεί ηχηρή απόδειξη της εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία»
  • 12:56 Μια μαγική βραδιά στη μνήμη της Ακακίας Κορδόση
  • 12:50 Ηλίας Προβόπουλος: Το 4ο Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων
  • 12:20 HDI Global SE, Hellas: 30 Χρόνια Ηγετικής Παρουσίας στην Ασφάλιση Επιχειρηματικών Κινδύνων
  • 12:05 ΕΑΕΕ: Σε €7,2 εκατ. εκτιμώνται οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων για τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την Ελλάδα 29.3-2.4.2025
  • 11:55 2ο ΣΦΕΕ Summit: Η υγεία ως μοχλός ανάπτυξης - Η καινοτομία ανεβάζει το ΑΕΠ
  • 10:54 Συνάντηση Andrea Orcel και Βασίλη Ψάλτη με τον Πρωθυπουργό (βίντεο)
  • 10:45 Forscope: Γιατί η έμμεση διανομή λογισμικού αποτελεί στρατηγική επιλογή για σύγχρονες επιχειρήσεις
  • 09:48 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές
  • 09:40 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) - Νόμος 5209/13.6.2025, ΦΕΚ Α΄ 100
  • 09:22 To βραβείο «ACI EUROPE Best Airport Award» στην κατηγορία 25-40 εκατ. επιβατών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!
  • 09:16 Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες στη Χίο - Τρία μηνύματα 112 για απομάκρυνση από οικισμούς
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  4. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  5. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  6. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  7. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube