close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Θεέ μου δώσε μου τον ενθουσιασμό του πρωτάρη και την εμπειρία του παλιού. Πωλησιακός Ενθουσιασμός!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
27/8/2015 - 10:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Θεέ μου δώσε μου τον ενθουσιασμό του πρωτάρη και την εμπειρία του παλιού. Πωλησιακός Ενθουσιασμός!

Γιώργος Μούζος, 27/8/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Δημήτρης Μπάτρης

 

Πιστεύω ότι όλοι γνωρίζουμε πόσο σπουδαίο ρόλο παίζει η ύπαρξη του Πωλησιακού Ενθουσιασμού στους πωλησιακούς χώρους για την ανάπτυξη των πωλήσεων αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού.

Σήμερα υπάρχει αυτό το σημαντικό στοιχείο; Τι είναι αυτό που το γεννά και το διατηρεί ή και το καταστρέφει;

Υπάρχει μια ευχή που λέει: Θεέ μου δώσε μου τον ενθουσιασμό του πρωτάρη και την εμπειρία του παλιού!

Τα σημαντικότερα στοιχεία για να υπάρχει ο πωλησιακός ενθουσιασμός είναι:

  • Πίστη στο προϊόν: Πίστη ότι τα προϊόντα προσφέρουν λύσεις στα προβλήματα του σημερινού καταναλωτή που ΔΕΝ μπορεί σήμερα να κρατά αυτός τους ασφαλιστικούς κινδύνους και κυρίως εάν είναι προσαρμοσμένα στα νέα οικονομικά δεδομένα.
  • Να αισθάνεται ο πωλητής ασφαλής για την εταιρία και το επάγγελμα του.
  • Να πιστεύει ο πωλητής και να έχει κατανοήσει ότι είναι ελεύθερος επαγγελματίας και ξέρει από την επιχειρηματικότητα!
  • Να έχει ο πωλητής πλάνο εξέλιξης πού και πότε θέλει να φθάσει!
  • Οι αποδοχές-προμήθειες του πωλητή είναι καλές και σταθερές για να σχεδιάσει το δικό του πλάνο και όχι να αλλάζουν κάθε εξάμηνο.
  • Υπάρχουν κίνητρα; Να συνδέονται με τον όγκο και την ποιότητα των εργασιών. Να είναι κατανοητά και όχι ένας λαβύρινθος με πολλά εάν.
  • Να επιμορφώνεται και να συγχρονίζεται ο πωλητής με τις αλλαγές της αγοράς και παράλληλη εφαρμογή της νέας τεχνολογίας. 

Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία και ίσως μπορούμε να προσθέσουμε και κάτι άλλο ακόμα. Τι συμβαίνει και όλοι οι εμπλεκόμενοι δεν συμβάλουν σε αυτό; Γιατί πολλά στελέχη πωλήσεων με την συμπεριφορά τους και τις λανθασμένες αποφάσεις καταστρέφουν τους πωλητές και τον ενθουσιασμό τους; Πώς επιλέγονται άτομα σε θέσεις κλειδιά στα Γραφεία ή στην Διεύθυνση Πωλήσεων χωρίς να διαθέτουν και πωλησιακά προσόντα (χωρίς να έχουν μεθύσει από τον πωλησιακό ενθουσιασμό έστω και μια φορά);

Λέει κάποτε ένας πελάτης στον ασφαλιστή του: Αυτό που αισθάνεσαι και πιστεύεις φωνάζει τόσο δυνατά που δεν ακούω τι λες! Μπορεί να συμβεί αυτό χωρίς ενθουσιασμό; Φυσικά όχι! Υπάρχει και ένα άλλο στοιχείο του ενθουσιασμού: είναι μεταδοτικός! Ας το έχουμε στην προσοχή μας. Η ιστορία έχει διδάξει, τόσο σε μάχες πολεμικές όσο σε πωλησιακές, ότι ένας μικρός αριθμός ατόμων της πρώτης γραμμής με ενθουσιασμό κατάφερε το ακατόρθωτο.

Ο πωλησιακός ενθουσιασμός ας φροντίσουμε όλοι να είναι διαρκής, παντός καιρού και όχι πρόσκαιρος. Εύχομαι για την νέα πωλησιακή περίοδο ως το τέλος του έτους, που ξεκινά σε λίγες μέρες, πολλές και καλές πωλήσεις και φυσικά να κάνουμε όλοι το εμβόλιο του Πωλησιακού Ενθουσιασμού για κα κρατήσει έως στο κλείσιμο του έτους. Ξέρετε πού βρίσκεται και ποιος θα το κάνει.

Καλή δύναμη για επιτυχίες!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

  • Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;
    Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25

    Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα;

  • Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;
    Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50

    Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε;

  • Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!

    Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω...
    Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
  • Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες

    Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει...
    Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
  • Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα

    Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι...
    Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
  • Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!

    Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!

    Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως...
    Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03
  • Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ

    Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ

    Μια «αθώα» συνήθεια που αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού, περιπλέκει τις αποζημιώσεις και φουσκώνει τον δείκτη ζημιών. Πώς πρέπει να συμβουλέψετε...
    Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55
  • Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας;

    Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας;

    Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο...
    Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERB Ασφαλιστική: Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2025 - Δημοσιογραφική Διάσκεψη
16:20 ERB Ασφαλιστική: Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2025 - Δημοσιογραφική Διάσκεψη
  • 16:09 ARAG DAY 2025
  • 15:00 Λωρίδα της Γάζας: Η διάρκεια της ειρήνης και ο απρόβλεπτος παράγοντας που λέγεται «Χαμάς»
  • 13:18 Skroutz Plus Mastercard: Η νέα ψηφιακή πιστωτική κάρτα από την Εθνική Τράπεζα και την Skroutz
  • 11:01 Π. Μυλωνάς στον Economist: Χρειάζεται πιο ευέλικτη προσέγγιση στην πράσινη μετάβαση
  • 10:38 Νωρίτερα οι Συντάξεις Νοεμβρίου λόγω 28ης Οκτωβρίου - Πότε θα φανούν τα χρήματα στα ATM
  • 10:35 Που πρέπει να δείξουν οι Πράκτορες προσοχή;
  • 10:32 Η Euroins Ελλάδος ανακοινώνει Στρατηγική Συνεργασία με τη Carglass® για την Επισκευή και Αντικατάσταση Κρυστάλλων Οχημάτων
  • 10:29 Carglass® | Μεγάλη Συμμετοχή στη Δράση Δεντροφύτευσης στην Πεντέλη σε Συνεργασία με την We4all
  • 10:20 Roche Hellas: Αναδυόμενες ευκαιρίες για τα συστήματα υγείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη
  • 10:05 ΟΑΣΕ: Συλλαλητήριο διαμαρτηρίας & 24ωρη απεργία σήμερα 14 Οκτωβρίου
  • 10:00 UBS: Στρατηγική κίνηση (επιθετική αλλά υπολογισμένη) με σημαντική οικονομική επίδραση η εξαγορά της Eurolife από Eurobank
  • 09:55 Νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επαναπιστοποίησης) για τη δραστηριότητα Διανομής Ασφαλιστικών και Αντασφαλιστικών Προϊόντων από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 09:44 Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
  • 09:30 City Portal: Το νέο εργαλείο της Airbnb στα χέρια του Δήμου Χανίων
  • 09:20 «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican για την ανθεκτικότητα απέναντι στις φυσικές καταστροφές
  • 09:14 Στη Γάζα επετεύχθη κατάπαυση πυρός - Τί γίνεται στην Ουκρανία;
  • 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
  • 09:00 Μια ελιά που φύτρωσε στον κόρφο ενός πλατάνου
  • 10:41 Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  3. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  4. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  5. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  6. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group
  7. 10/10 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube