Λάουρα Σταυρίδου, 12/6/2023 - 11:59 facebook twitter linkedin Πως να δομήσετε μια πραγματικά Συμβουλευτική Πώληση Λάουρα Σταυρίδου, 12/6/2023 facebook twitter linkedin Η συμβουλευτική πώληση είναι μορφή πώλησης, που έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που τη διαφοροποιούν από τις άλλες μεθόδους. Υπάρχουν κατηγορίες ανθρώπων, που η προσωπικότητα τους ή το life style τους, δεν επιτρέπει την παραδοσιακή πώληση, ενώ σε κάποιες άλλες περιπτώσεις είναι προτιμότερο να καθοδηγείτε παρά να συμβουλεύτε. Αν επιλέξετε την συμβουλευτική πώληση να έχετε στο νου σας τα εξής: Σε περίπτωση που ένας νέος δυνητικός πελάτης σας ζητήσει κάτι συγκεκριμένο όπως ένα καλό νοσοκομειακό πρόγραμμα για όλη την οικογένεια: Μη βιαστείτε να προτείνετε προϊόντα. Ενθαρρύνετε τους να μιλήσουν πρώτα. Εξηγήστε τους ότι αυτό που θέλετε είναι να τους δώσετε το βέλτιστο δυνατό για την δική τους περίπτωση, αλλά θα χρειαστεί πρώτα να σας κατατοπίσουν, με απαντήσεις στα ερωτήματα σας. Αυτό σας επιτρέπει να διαγνώσετε τις πραγματικές ασφαλιστικές ανάγκες των μελλοντικών πελατών σας. Οι πελάτες δεν έχουν την εμπειρία που έχετε εσείς στα προϊόντα και στις αποζημιώσεις. Αν οι δυνητικοί πελάτες, σας πουν ότι έχουν κάνει έρευνα και ότι ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, μη βιαστείτε: Εξηγήστε τους, ότι αυτό που έχει σημασία δεν είναι τα χαρακτηριστικά ενός προγράμματος, αλλά το τι μπορεί να κάνει για εκείνους, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Κάντε ερωτήσεις ανοιχτού τύπου για να καταλάβετε αυτό που έχει πραγματική ουσία για εκείνους, ώστε να μπορείτε να προσφέρετε ακριβείς συμβουλές και έτσι μπορεί να τους προτείνετε κάτι που δεν έχουν σκεφτεί. Ακούστε τις ερωτήσεις τους, τι τους απασχολεί ή τι μπορεί να έχει αλλάξει στη ζωή τους, την οικογένεια ή την οικονομική τους κατάσταση. Μάθετε αν έχουν εισοδήματα πλέον από αυτά της εργασίας τους. Αν υπάρχει ευρύτερη οικογένεια που τους στηρίζει και σε τι βαθμό. Αν έχουν σχεδιάσει κάποιο εναλλακτικό τρόπο δράσης, για την περίπτωση που μια κατάσταση ανωτέρας βίας, δημιουργήσει αναπάντεχη εκροή χρημάτων. Καθώς στη συμβουλευτική πώληση, σπάνια χρησιμοποιούμε πωλησιακές τεχνικές και πίεση, θα πρέπει να μάθετε όσο περισσότερα στοιχεία γίνεται προκειμένου να φτιάξετε τα επιχειρήματα σας. Εξηγήστε τους πως δεν θα υιοθετήσετε μια προσέγγιση που ταιριάζει σε όλους. Πως θα σχεδιάσετε κάτι που να έχει ιδιότητες που θα ταιριάζουν σε εκείνους ειδικά. Εξηγήστε την αξία των λύσεων σας λέγοντας « ….αυτό μπορεί πρακτικά να κάνει το εξής για εσάς….το οποίο είναι σημαντικό, διότι σας παρέχει….». Πχ « ….το πρόγραμμα καλύπτει τα έξοδα νοσοκόμας σε 2 βάρδιες, και πρακτικά θα ελευθερώσει τον/ή τη σύζυγο για κάποιο διάστημα μέσα στην ημέρα, που είναι σημαντικό γιατί σας παρέχει τη δυνατότητα να βλέπετε και να καθησυχάζετε τα παιδιά, που θα ανησυχούν…». Αποφύγετε τη χρήση της ασφαλιστικής ορολογίας και αντ' αυτού, επιλέξτε γλώσσα που είναι διαφανής και κατανοητή. Ακολουθήστε μια συνεργατική προσέγγιση, αντί να τους λέτε τι χρειάζονται. Μείνετε σε επαφή και διατηρήστε ανοιχτή επικοινωνία. Η συμβουλευτική προσέγγιση πωλήσεων είναι πολύ ισχυρή αλλά καμιά φορά δεν οδηγεί σε άμεσο κλείσιμο. Ωστόσο οι δυνητικοί πελάτες το εκτιμούν και είναι πολύ πιθανό όταν συνεργαστούν μαζί σας να σας δώσουν συστάσεις, γιατί εκτίμησαν το ότι δεν τους πιέσατε. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/02/2025 - 09:05 Απειλεί η «Επαγγελματική Αποσύνδεση» τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή και όλη την αγορά;
Λάουρα Σταυρίδου, 05/02/2025 - 09:09 Η Ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού και οι προϋποθέσεις για μια σωστή αποζημίωση!
Λάουρα Σταυρίδου, 04/02/2025 - 08:58 Διακριτικές αλλά βαθιές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε για να γνωρίσετε τον δυνητικό πελάτη:
Τελικά έχουν χρήματα για ασφάλιση οι οικογένειες ή όχι; Μια από τις πιο συνηθισμένες αντιρρήσεις «το δεν έχω χρήματα», των δυνητικών πελατών, φαίνεται να έχει επηρεάσει πολλούς από τους... Λάουρα Σταυρίδου, 03/02/2025 - 09:25
Είναι όντως τεμπελιά, η έλλειψη επαρκούς δραστηριότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Είναι διαπιστωμένο, πως για πολλούς Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, οι ώρες εργασίας στην αγορά, δεν είναι τόσες, όσες θα μπορούσαν να είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 30/01/2025 - 08:54
Γιατί η ρήτρα «Ασφάλιση σε Αξία Καινούργιου» χρειάζεται προσοχή; Η ρήτρα « ασφάλιση σε αξία Καινούργιου» διασφαλίζει στον ασφαλισμένο, πως αν τα ασφαλιζόμενα αντικείμενα καταστραφούν συνεπεία επέλευσης ασφαλισμένου κινδύνου,... Λάουρα Σταυρίδου, 29/01/2025 - 09:00
Πόσο μεγάλη είναι η Ασφαλιστική αγορά για τα Air BnB; Μια ευκαιρία για ανάπτυξη εργασιών! Με τον πρόσφατο Ν.5170/2025 (ΦΕΚ A 6 - 20.01.2025) έγινε η Θέσπιση προδιαγραφών ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης (Air BnB). Μέσα στις... Λάουρα Σταυρίδου, 28/01/2025 - 09:00
Τα πιο δυνατά επιχειρήματα, είναι τα ταιριαστά επιχειρήματα! Πως τα χρησιμοποιούμε; Οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές γνωρίζουν πως τα επιχειρήματα πρέπει να διαφοροποιούνται από πελάτη σε πελάτη, ανάλογα με την προσωπικότητα. Με... Λάουρα Σταυρίδου, 27/01/2025 - 09:23
Θα επιβαρύνουν οι μεγάλες φωτιές του Los Angeles τα ασφάλιστρα των Αντασφαλιστικών εταιριών; Σύμφωνα με την εκτίμηση της S&P global (Standard and Poor's) είναι δεδομένο πως οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν σημαντικές απώλειες, λόγω... Λάουρα Σταυρίδου, 24/01/2025 - 09:06